Pražská plynárenská, a.s. zkušenosti, recenze a diskuze

2.4/5 - (13 votes)

Jedním z nejznámějších energetických hráčů je u nás Pražská plynárenská a.s. Jedná se o tuzemského dodavatele energií, který své služby poskytuje zhruba 420 000 lidem v mnohých odběrných místech. Mezi komodity, které pravidelně dodává svým zákazníkům, patří jak elektrická energie, tak i plyn.

Pražská plynárenská a.s. je už podle svého názvu nedílně spjatá s Prahou. Ano, kořeny v Praze skutečně má, funguje úspěšně již od roku 1847. Dnes ovšem dodává energii po celé ČR, samozřejmě včetně hlavního města a jeho okolí. Obchodování Pražské plynárenské a.s. probíhá na základě licencí č. 241218964 a č. 141015380 vydaných Energetickým regulačním úřadem.

V průběhu svého úspěšného působení prošla Pražská plynárenská a.s. mnoha situacemi, nicméně vyvinula se v prosperující firmu, která dokáže svým zákazníkům poskytnout nejen komplexní servis, ale i spousty dalších doprovodných služeb.

35 komentářů

  1. Zkušenosti s touto firmou jsou ve skrze velmi negativní.

    Nezdráhají se vám poslat domů své zaměstnance, dva chlapy, aby po vás vymohli částku se kterou jste se zpozdili o týden. Vůbec jim nevadí, že u toho vyděsí děti, které jsou odpoledne, na rozdíl od pracujících rodičů, doma. 🙁 Stalo se před pár lety.
    A nyní obdobná situace, zpožděné odeslání platby nedoplatku za rok 2022 ve výší 299,- Kč! A zašlou dopis, kde vymáhají penále 2,- koruny!!!
    Naprosto nehospodárný přístup, kdy jen papír, na kterém tuto částku vymáhají stojí více než 2 koruny!!!
    A kolik stojí poštovné v roce 2023? Nejlevnější tarif 18,- Kč.
    Takže odesláním takového dopisu je milá plynárenská daleko v mínusu.
    Opravdu nemohu s takovým přístupem souhlasit.

  2. Neuvěřitelně arogantní a bezohledné chování paní na přepážce. Chovala se jako bachařka. Postrádám jakýkoliv smysl empatie vůči novým zákazníkům, kteří nemají zkušenosti, komentáře typu VŠ vzdělání a nerozumí tomu apod. Rozhodně nedoporučuji

  3. Vazeni,
    Vzhledem k tomu ze po dvoji telefoni komunikaci s vasimi zamnestnanci jsem nedostal zadnou odpoved,obracim se na vas touto cestou.
    Ziji prevaznou cast roku v zahranici a jedina korespondence se mnou je pres E-mail.Bohuzel mne byla moje emailova adresa zrusena bez meho vedomi a nemohl jsem s vami nijak komunikovat.V cervnu tohoto roku ,jsem se spozdenim cetl vasi korespondenci ze vam dluzim 2,257.63 kcs,kterou jsem zaplatil,ale nikde nebyla faktura pro tuto sumu.Dale jsem zjistil,ze jste si z meho bankovniho konta vzali 15/11/2019- 600 kc.Proto bych rad dostal vysvetleni za co tyto castky platim. Vasi posledni fakturu mam pro obdobi 16.01.2019-23.04.2019.Faktury mne muzete posilat elektronicky na mou NOVOU E-mailovou adresu.Predem dekuji za vasi odpoved.

  4. Neskutečně arogantní přístup operátorů na call centru. Na maily neodpovídají, nic nelze vyřídit mailem ani po telefonu. Odešla jsem a dnes jsem tomu velice rada.

  5. Horšího dodavatele jsem nezažila.Když jsem projevila zájem odebírat od nich plyn tak vše bylo růžové-ceny,vstřícnost atd.Postupem doby ceny rapidně narostly, na call centru přístup k zákazníkovi neskutečně arogantní, nic nelze vyřídit mailem ani telefonicky, pouze písemně a doporučenými dopisy.Odešla jsem a jsem velice ráda.Sice innogy s cenami není taky extra třída ale aspoň ten přístup je úplně jiný a váží si odběratele.

  6. Já si na firmu ztěžovat nemůžu a co jsem se bavil s pár sousedy co se známe, tak říkali, že za změnu jsou rádi.

  7. Jsou super, levný, bez poplatků, chytáků a smlouva je jen na dobu neurčitou. Komunikace s nimi je e-mailem a telefonicky, operátorky ochotné, všechno mi pěkně vysvětlili a přechod byl naprosto bez problému. Doporučuju!!

  8. Jsou to zloději, neumí pořádně spočítat vyúčtování, pořád se s nimi dohaduji, odchod mi komplikují

  9. Jsou velmi drazí, tam co jsme teď jsme mnohem spokojenější, stojí za to zapátrat, ceny jsou opravdu velmi rozdílné

  10. Nebyl jsem s tímto dodavatelem spokojen, přešel jsem k jínému, který za mě navíc i vše zařídil, to je pro mě velké plus

  11. Ty tam jsou časy, když komunikovali a měli zájem o klienta. Zdražili a nemají zájem komunikovat, až když dáte výpověď.

  12. Zatím nejlepší dodavatel, co jsem já i moji rodiče měl. Zvláště chválím jejich linku, vždy se vším pomůžou a když jsme měli problém s placením záloh tak hned a úplně v klidu zařídili splátkáč.

  13. Jsme u PP již dva roky a vše je v pořádku. Vysoutěžená cena u plynu a elektřiny byla bezkonkurenční.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *