16 komentářů

  1. Dobrý den, rád bych se chtěl zeptat na úřední hodiny a zda si lze domluvit schůzku mimo.

    Děkuji
    Miloš Kubašta
    Polná

  2. Dobrý den.
    Byl jsem zákazníkem u Europe Easy Energy, která zkrachovala jako pobočka Bohemia Energy. Dle informací mám přijít k vaší firmě EON. Byl jsem se zeptat v pobočce Třebíč a bylo mi sděleno, že se mi ohlásí do konce října 2021. Prosím jakým způsobem se mám k Vám přihlásit?
    Děkuji za informaci.

  3. Dohledat na stránkách eonu kontakty na hlášení poruch nebo nebezpečí je nemožné , na zavěšené vedení u chat na Rounku 193 padají větve ze stromů .

  4. Dobrý den, díval jsem se že změnili dobu: asi kvůli Covidu:)

    Jihlava
    Obchodní místo

    Havlíčkova 219/62, Jihlava 586 01
    Otevírací doba
    Pondělí 09:00–12:00, 13:00–16:00
    Úterý 09:00–12:00
    Středa 09:00–12:00, 13:00–16:00
    Čtvrtek 09:00–13:00

  5. Zdar lidi,

    píšete tady pěkný kraviny. Jak někdo psal dole – někteří se chováte jak no budu slušný… Ono řvát na člověka za stolemn, že nevyjde s nějakým požadavkem vstříc je jednoduchý.Lidi , proboha – pan Novotný pánovi řekl, že má vypsat nějaký formulář a to je hned oheň na střeše….na jakýmkoli úřadě si vše vypisujete a jestli neumíte někdo psát ,jsou to následky vašich školních let.Klobouček dolů pane Novotný ale já bych se s nimi nemazal.Neumíš být slušný – nazdar a přijď až vychladneš.

  6. Dobrý den, v době Corona jsem navštívila pobočku.
    Pán byl ochotný ,vstřícný – poradil co jsem potřebovala jsme vyřídila.
    Nechci se nikoho zastávat,ale byla jsem i svědkem předchozího jednání a někteří zákazníci se chovají s prominutím jako hovádka.
    Když se budeme chovat slušně vzájemně bude lépe. Spíš mám pocit, že si každý myslí, že může na člověka na ráně řvát a dovolit si vše a to jsem viděla přímo na pobočce.Divím se ,že pána navyhodil.Já bych ho vypoklonkovla hned . Děkuji pane Novotný

  7. Dobrý den,dvakrát jsem navštívila pobočku a stačilo.Pan Novotný arogantní ,neochotný ,jednal se mnou jak s hlupákem ,přitom nevěděl základní věci a dohadoval se se mnou a slovo -nevím také rád používá a zvyšování hlasu by si mel nechat na doma.Takže si raději zavolám na hlavní info.kde vyřídím více než u tohodle pána ,který neumí slušně jednat.NEDOPORUČUJI.

  8. Dobrý den, dnes jsem byla na pobočce .Po přečtení negativních ale i pozitivních komentářů – za mě ano slušné jednání, vše mi pan Novotný vysvětlil pomohl a poradil i s dalšími věcmi které jsem řešila ohledně úmrtí a převodu a ráda jsem vše převedla k nim.
    V čekárně jsem si vyseděla cca 30 minut bylo nás zde hodně ,ale kde nejsou fronty:)
    Jednání a ochota 1A.

  9. Byl u mně pan „asi“ Hlávka, z E ON Jihlava a nasliboval i nemožné a nakonec se neozva ve slíbený den . Tak že , NEBRAT ….
    Jarda

  10. Koukám, že v dnešním světe kdy se lidi pořád honí a neustále jsou ve stresu přijdou i chvilky kdy jste celý paf.
    Byla jsem v Jihlavě zařizovat věci ohledně jističe a přepisů.Byl tam tuším pan Novotný – velmi dobré vystupování,poradil se vším co a jak i dále řešit jelikož jsem řešila i jistič navýšit kvůli rekonstrukci a docela mě udivuje to že si někdo stěžuje – nedávate náhodou tu příčinu Vy a nekompenzujete si to na člověk který za to vůbec nemůže? Pomohl a zařídil vše potřebné ,dal kontakt na sebe a ráda se na něj obrátím.Takto by měli fungovat na všech úřadech a ruku na srdce není tomu tak.A lidičky klíííííd nestresujte stejně je to zbytečný:)

  11. Dobrý den, jsou zde asi špatné údaje-viz níže, já jsem s pánem mluvil a byl ochotný a schůzku zařídil mimo úřední den-nevím za mě OK a kdyby byli takto vstřícní všude na úřadech lépe by se dýchalo:)
    Jihlava
    Obchodní místo
    Havlíčkova 219/62, Jihlava 586 01

    Otevírací doba
    Pondělí 09:00–16:00
    Středa 09:00–16:00
    Pátek 09:00–12:00
    Jiný termín po telefonické dohodě možný

  12. Dobrý den po přečtení recenze si dovoluji napsat také. Pán vše co jsem potřeboval zařídil a taktéž poradil ohledně změny sazby. Souhlasím s pánem který se jmenuje Robin. V obchodě a hlavně při komunikaci s lidmi se všem nedá zavděčit- byl jsem i svědkem neurvalého a agresívního chování zákaznice a velký obdiv jak to pan z E.ONu zvládl. Osobně bych takovou zákazníci vypoklonkoval. Doporučuji

  13. Dobrý den, za mne spokojenost. Pán vše zařídil poradil a víceméně po přečtení recenze si asi pan Petr neuvědomuje jednu věc. Pozdravit má první při vstupu ale to je kravina takové věci řešit. Za mě 5+

  14. Hrozná zkušenost. Arogantní, povýšené a nepříjemné chování muže v kanceláři, který se ani nepředstavil, ani nepozdravil. Už nikdy více.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *