19 komentářů

  1. Dobrý den.
    Chci požádat o snížení hodnoty hlavního jističe před elektroměrem na odběru č. místa spotřeby: 3100834153, zákaznické číslo: 5100392245. Prosím o radu na koho se mám obrátit, jak mám dále postupovat.
    předem děkuji za odpověď.
    Vaculovič

  2. Dobrý den.
    Řeším situaci, kdy vaše společnost EoN predelavala přípoj ze sousedního domu na nás dům v Kyjově 69701, Ulice Svatoborska 425. Tato přeložka se prováděla na základě ztiznosti na vaši společnost Eon, že je přípoj nevhodné umístěn od paní Hebnarove Jany, naši sousedky, těsně napejene na nás dům. Jedná se mi o to, že v souvislosti s tímto vaším zásahem přeložky nám byla na domě svatoborska 425 Kyjov zničená fasáda, kterou vaší pracovníci pouze zapravili maltou. Pojišťovna nám toto odmítá proplatit. Je to z jejich strany a také po mem dotazů na právníka záležitost vaší společnosti EoN, dát tuto fasádu do původního stavu. Za kladne vyrizeni předem děkuji. Nenickova Jirina, majitelka domu Kyjov, svatoborska 425. tel. 777202180

  3. Dobrý den. Pracuje pro E-on nějaký pan Odříšek, jako Vámi zprostředkovaný dodavatel energií? Děkuji Mandinec Josef Váš odběratel energií. Nevím zda se jedná o seriozního člověka, který zastupuje Vaši společnost.

  4. Dobrý den.
    Přestaňte stále posílat na mou adresu vaše dopisy,patřící jiné osobě,kterou ani neznám. Už s nimi nebudu běhat na poštu.

  5. Dobrý den, moje zák. číslo je 5100306487 před časem jsem od vás dostala dopis ve kterém mi píšete, že dostanu 500,- Kč jako zákaznický bonus. Ještě mě nic nepřišlo. Děkuji Rážová

  6. Dobry den,jmenuji se Marie Vasutova a mam na vas prozbu,a to takovou,zda by jstemi nemohli zaslat kopiji mého letošního vyuctovani za eletrinu,nutne to potrebuji,,,,,,,.Ja jsem ji vyhodila a nepocitala jsem s tim ze ji budu potrebovat,dekuji za uspesne vyrizeni…Zakaznicke číslo 5650234608…s POZDRAVEM VASUTOVA

  7. Dobrý den, po zrušení Bohemia energy, jste naše podlední instance na dobu 6 měsíců na elektřinu. Měli bychom zájem k vám přejít napořád a to jak s elektřinou, tak i s plynem.Prosím o radu, jestli se máme osobně dostavit na pobočku do Hodonína, popřípadě co vzít sebou. Rádi bycho se dostavili 27.10. a domluvili se s Vámi na uzavření smlouvy. Děkuji za odpověď.
    Radmila Vávrová,

  8. Rádi bychom se přehlásili k Vaší společnosti – dosud jsme byli u Bohemia Energy. Prosím o sdělení, zda je to možné a jakým způsobem se máme přihlásit. Děkuji. Alena Hájková

  9. Dobrý den.
    Odebírám od Vás el. energii v místě Mikulčice Eč.130. Zničeno po tornádu první
    patro a s tím i el. připojení. Jsou postaveny nové provizorní sloupy a chtěl bych
    znovu objekt připojit na el. energii. Prosím o informaci jak mám postupovat.
    Děkuji.

  10. Dobrý den,
    Mám stožár NN na svém pozemku kde chci stavět dům, který je v kolizi ze stožárem Eonu, proto bude nutné tento stožár přeložit o 5m.
    Jak postupovat a kolik by tato přeložka nás stála ?

    1. Prosím o zaslání sipa na poštu Vracov.Máme platit zálohu a na poště si neví rady. Platíme sipem, byli jsme u Bohemia energy.

  11. Dobrý den,už 15 roků mě trvá vyřízení stavebního povolení na obyčejnou malou garáž 6×4 metry…o vás potřebuji také vyjádření na to že u nás ve dvoře nemáte žádné kabely ?
    Děkuji za informaci kam mám zanést žádost případně úplatek. S pozdravem Blüml Lubomír

    1. Zastavte se prosím na pobočce Hodonín, Husova 1.
      (toto není stránka společnosti E.ON, proto jste zůstal bez odpovědi).
      Děkuji
      Pavlík Milan

    2. Já jsem to udělal jinak. Nejdřív jsem postavil ve dvoře garáž 6x8m a pak řešil dodatečné stavební povolení. Výstavba garáže trvala 3 měsíce a vyřízení dodatečného stavebního povolení 9 měsíců. Dostal jsem ze stavebního úřadu tytyty a pokutu 2000 Kč. Ale auta mám v garáži.

  12. Dobrý den,potřebuji se skontaktovat s osobou která provádí v Ratíškovicích odečty energie….telef.číslo na OZNÁMENÍ…je asi špatné!!! Pošlete mi prosím kontak….děkuji.Bednaříková.Adresa je VÍTĚZNÁ 693….

  13. Dobrý den, rada bych se zeptala: Chci podnikat a budeme přepisovat elektroměr na prodejně na mě nového majitele. Musí to být vždy od 1. měsíce a nebo kdykoliv. A dá se přepis sepsat už měsíc dopředu a vy si napíšete stav elektroměru a nebo to musí být vše týž den přepisu na nového majitele.A tudíž si stav musíme napsat my. A musí být přepis osobně a nebo přes mail. Mockrát děkuji.

      1. Dobrý den, dnes jsem byla u vás navýšit splátky abychom nedoplácely a bylo mi řečeno, že u vás nejsem vedena a ni můj muž, že mně nemáte v evidenci, přitom jsme na Eon odplaceny 10000 tak kde je problém?

  14. Dobrý den, prosím o vaše telefonní číslo, není nikde uvedené. Nebo prosím o odpověď, potřebuji vědět zda jde u vaší pobočky provést změnu jména zákazníka,původní zákazník zemřel a potřebuji to přepsat na syna děkuji.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *