Stabil Energy s.r.o. zkušenosti, recenze a diskuze

Stabil Energy s.r.o. zkušenosti, recenze a diskuze
5 (100%) 2

Stabil Energy s.r.o. je společností, která již více než 5 let dodává elektřinu a plyn na Českém trhu pro koncové odběratele. Stabil Energy s.r.o. se vyznačuje speciálním individuálním přístupem ke svým zákazníkům, což potvrzuje i fakt, že se v minulosti stala jednou z 5 nejrychleji se rozvíjejících společností svého druhu v České republice.

U Stabil Energy s.r.o. se setkáte především s velmi výhodnými cenami dodávek a také s vyrovnáním deaktivačního poplatku v případě přestupu zákazníka od jiného dodavatele. Stabil Energy s.r.o. mimo jiné přispívá i částkou 1000 korun na revizi plynového kotle, jež je samozřejmostí jak u domácností, tak i firemních provozů.

Stabil Energy s.r.o. mimo jiné nabízí také pronájem velmi efektivních a úsporných LED žárovek pro domácnosti i větší firmy. Zároveň je součástí standardně poskytovaných služeb Stabil Energy s.r.o. i zabezpečení lékaře na telefonu v případě, že vás zasáhnou jakékoli zdravotní obtíže.

Jak sehnat nejlevnější plyn? Ušetřete až 5000 Kč ročně!

Díky aukčním nabídkám plynu získáte neveřejnou cenu, kterou vám jiná společnost nedá. Ušetřete až 5000 Kč.
www.aukcninabidky.cz



Napište vaše zkušenosti s touto firmou:

91 Responses to Stabil Energy s.r.o. zkušenosti, recenze a diskuze

  1. Ježková napsal:

    Stabil Energy nedoporučuji. V 12.2017 jsem posílala výpověď z důvodu stěhování. Dodnes nemám vyúčtování od 7.2016. Při telefonických hovorech se sice omlouvají, že mají s mou fakturou technické problémy, a to už od 1.2.2018, dosud nemám ani vyúčtování ani přeplatek. Nevím už co si mám myslet. Logicky mi vychází, že nemají finanční prostředky, aby mi poslali dost vysoký přeplatek.

  2. jaromír napsal:

    podvodníci zloději lidské hyeny živící se na starých lidech

  3. Ing. Jiří Písařík napsal:

    Dobrý den,

    jsem velmi spokojen s dodavatelem Stabil energy mají opravdu vlídný přístup ke svým klientům .

    🙂

  4. Ing.Pavel Kubelka napsal:

    Tento příspěvek píši z důvodu,abych uchránil zákazníky(zejména osoby staršího věku)od úmyslu odebírat energie od Stabil Energy.Navštívily mě jejich agentky,které se představily,že jsou z Energetického úřadu a mají za úkol zjistit,zda-li nejsou důchodci okrádáni a oni znají nesolidnějšího a nejlevnějšího dodavatele.Jakožto důvěřivý člověk (ze staré školy)jsem podepsal.Následně mě byla telefonicky nabídnuta sleva 15%,kterou jsem bohužel akceptoval.Výsledkem je,že platím za 1m3 plynu 16,80Kč.Zjistil jsem,že se jedná o nejdražšího dodavatele v regionu.Dále mě byl vyúčtován deaktivační poplatek za přechod k jinému dodavateli elektřiny a byl vymáhán,i když byl mnou v řádném termínu.Nyní šetřím z důchodu na další deaktivační poplatek,abych mohl od této”dynamicky se rozvíjející společnosti”odejít.

  5. Petr napsal:

    Na českém energetickém trhu není horší volby než stabil energy. Nepíšu sem jako nějaký zhrzený zákazník, kterému se někam zakutálelo 15,50,- za energie, ale jako člověk, který zná přímo lidi z této společnosti. Nemá cenu se bavit o tom, že jejich ceny postrádají konkurenceschopnost a to ani v případě kdy se spletou a přiznají klientovi ceník, který mu naslibují. Osobně jsem byl svědkem několika desítek telefonátů, kdy stabil energy jasně deklaroval, že klient je v režimu VIP a jeho faktura byla naúčtována jako standard. Mohu doložit neuvěřitelně ponižující výsměch klientovi, kterému bylo v retenci poté, co se mohl konečně zbavit této krysy, nabídnuta sleva 15% na stálou platbu. Chudák klient si myslel že získal slevu na plyn, ale vzápětí jsme mu na návštěvě vysvětlili a ukázali, že se jedná o slevu 15% z částky stálý plat ve výši 50,- a tedy jeho sleva se ukázala být 90,- korun za celý rok. Příslušnou dokumentaci k této “pseudo-slevě” jsem si založil pro připravovaný velký pořad o této podvodnické firmě. Bohužel jiné to nebude. Česká televize odvysílala neoddiskutovatelný a jasný důkaz o tom, že je to zlo z podstaty a tisíce lidí po republice dokazují svými názory shodné poznatky. Takže ve výsledku Stabil energy je firma, kterou je potřeba apriori úplně ignorovat, pokud už jste se dostali do smluvní pasti a nedaří se Vám této pijavice zbavit. Na trhu je tolik slušných firem, že je zcela zbytečné spouštět se až na samotné dno žumpy tohoto oboru a tam se namočit do průšvihu s firmou Stabil energy.

  6. Danto napsal:

    Dobrý den , rodiče měli s vámi smlouvu,bohužel již zemřeli,jak ukončit tuto smlouvu,když smluvní strana již neexistuje.

  7. Ondřej napsal:

    jsou to naprostí parchanti !
    naslibujou cenu která byla dobrá a vydrží jenom 3 měsíce a potom se cena zvedla zhruba o 200 Kč/MWH

    smlouva byla uzavřená po telefonu a ani tu nám neposlali. Když jsme chtěli aby nám ji zaslali chtěli po nás 1000 Kč za zaslání.

    NIKDY VÍC ! snad se od nich nějak dostanu.

  8. Bohumil napsal:

    Nejen, že jsem neušetřil co slibovali, ale nechtějí mě nechat odejít, trvají na pokutě v řádech tisíců

    • Pejšková napsal:

      Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jak jste pořešili pokutu. Jsem momentálně ve stejné situaci.Ukončila jsem dodávky plynu z důvodu stěhování a novém odběrném místě boužel není plyn a oni přesto po mně chtějí smluvní pokutu ve výši 5.tis.korun. Děkuji za odpověd

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den,
      odstoupení a výpovědi podléhají všeobecným obchodním podmínkám. Pokud nejsou dodrženy podmínky, požadujeme smluvní pokutu. Můžu Vás poprosit o vaši identifikaci, abychom se mohli na případ podívat

      • Pejšková napsal:

        Dobrý den.
        Smlouvu jsem řádně dodržela po dobu tří let, řádně platila.
        Telefonicky jsem se informovala jak smlouvu ukončit z důvodu stěhování a paní, která se mnou hovořila mi odpověděla, že nemusím nic jen to poslat. Na nové adrese bohužel není plyn a nový nájemník měl závazky u jiné společnosti a tak jsem podepsala plnou moc jeho společnosti o ukončení odběru plynu z důvodu stěhování. Doložila jsem že nájemní smlouvu nového nájemníka, kterou po mě chtěla paní Vocílková i přesto mi nebyla reklamace uznáma. Nadále paní Vocílková po mě chtěla abych demontovala plynoměr, což nelze. V zápetí mi přišlo v jeden den dvoje vyučtování , jedno na přeplatek cca 200,-kč a hed v jiné obálce nedoplatek 4800,-kč. V dalším týdnu mě telefonicky oslovin nějaký pán vaší společnosti a řekl mi abych se obrátila na vedení společnosti do Jihlavy, a že opět za měsíc zavolá jak se věci mají,nikdo mi nevolal, žádnou odpověď jsem nedostala a jako bonus řešení dané situace jsem zjistila, že moje pohledávka byla postoupena inkasní společnosti a je navýšená o cca 2.tis.korun. To to rozhodně nepovažuji za adekvátní řešení. Dle všeobecných podmínek, které jsem podepsala je informace, že mohu od smlouvy odstoupin a nebude mi účtován deaktivační poplatek po
        vzájemné dohodě z důvodu stěhování. S pozdravem Libuše Pejšková – číslo smlouvy 6628. Danou komunikaci s paní Vocílkovou mophu doložit.

  9. Katka napsal:

    no já nevím, já jsem procházela jejich stránky a pořád se nemůžu nějak rozhodnout, jeslti do toho jít nebo ne.

    • Brabenec napsal:

      Ježiš marjá, nechoďte k nim, jsou to lupiči a podvodníci. Jak k nim vlezete, už se od nich nedostanete!!! Výpovědi neuznávají, automaticky prodlužují smlouvu a stále vyhrožují pokutou! Nekomunikují!

      • Stabil Energy napsal:

        Dobrý den,
        Odstoupení, výpovědi a ukončení smluvních vztahů podléhá Všeobecným obchodním podmínkám, kde je uvedena i sankce za předčasné ukončení smlouvy. Pokud jste se na naši společnost obracel a nedostalo se Vám odpovědi, prosím o znovuzaslání podnětu, abychom celou situaci mohli prověřit. Děkuji.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den, pokud by jste potřebovala konzultaci určitě neváhejte a zavolejte na naši infolinku nebo na email info@stabilenergy.cz, kde Vám bude vše jasně vysvětleno.

  10. Mirka napsal:

    Dobrý den, máme doma zkušenost s firmou Stabil, energie jsme měli vedeny na našeho dědu, který také podepsal obchodnici smlouvu na dodávku plynu. Smlouvu jsme u nich měli uzavřenou od roku 2014 do loňského roku, dokud byl živ. Celou dobu mě překvapovalo, že firma jedná a komunikuje bez problémů. Dokonce když jsem se dívala, tak nechal děda výši záloh při starém a co rok, tak dostával přeplatek minimálně 2000,-. Což musím říct, že mě celkem překvapilo. Loni nastala situace, že jsme museli řešit přepis energií, jelikož děda zemřel. Papírování to bylo fakt šílený, ale na základě žádosti o ukončení smlouvy na základě úmrtí majitele s tím firma neměla problém, jen jsme vše museli doložit, úmrtní list atp. Pro mě až moc papírování, ale vše dopadlo v náš prospěch. Takže pokud to zhodnotím zpětně tak u nás se Stabilem problém nebyl.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Mirko,
      Vaše situace byla pro Vás jistě složitá a proto jsme se snažili, aby vše šlo co nejhladšeji, ovšem v takové situaci je papírování opravdu hodně. Nic méně vše dobře dopadlo a doufáme, že ve Vašem případě bude dlouhou dobu vše v naprostém pořádku.

  11. Kamil napsal:

    Byl jsem u jiného dodavatele a zatím jsem se Stabilem ušetřil v průměru víc, takže pokud u Vás jde o snížení těhle nákladů tak bych vám jí klidně doporučil. Co se týče služeb, je to podobné jako u ostatních, ale já to moc nevyužívám.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den pane Kamile,
      jsme rádi, že s námi šetříte Vaše peníze a doufáme, využijete našich rozšiřujících se služeb.

  12. Libor napsal:

    Pokazil se mi elektroměr, podotýkám ne mým přičiněním, přišli, vyměnili, naúčtovali. Hrůza. Nechápu proč. Já ho nezničil a mám ho platit?

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den,
      s výměnou elektroměru nemáme nic společného, jelikož nejsme jeho vlastníci. S tímto se prosím obracejte na majitele vaší distribuční sítě.
      Děkujeme.

  13. Helena napsal:

    Od Stabilu jsem se hodně dlouho nemohla dostat potom, co jsem jako nová majitelka bytu vyřizovala energie.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Heleno,
      již jsme zmiňovali, že přestup a ukončení smluvních dodávek je vázáno všeobecnými obchodními podmínkami. Pokud jste díky tomuto měla trable za to se omlouváme. Doufáme, že situace je již vyřešena.

  14. Emil napsal:

    Mají předražené ceny, když chcete odejít, dělají naschvály a obstrukce, hrůza

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den pane Emile,
      ukončení smluvních dodávek podléhá jistým pravidlům a postupům. Pokud se Vám zdá, že jsme Vám dělali naschvály, prosím specifikujte konkrétněji co se Vám na našem jednání nelíbilo, situaci určitě prověříme.
      Děkuji.

  15. Tina napsal:

    Solidní jednání, přehledné faktury, dobré ceny

  16. Denis napsal:

    Zase nám letos vrací 🙂

  17. Pavlína napsal:

    Já mám u Stabilu rodiče když jsem viděl smlouvu divil jsem se co to je protože vždycky byly u Čezu tak jsem si do společnosti Stabil Energy volal a říkali mi na jak dlouho rodiče smlouvu mají a za jakou cenu. Musím říct že jsem byl překvapen a čekal jsem jak to bude vypadat na vyúčtování ale přišel přeplatek 2560 Kč. Takže rodiče spokojení a já také asi si k nim dám alespoň plyn

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den,
      jsme rádi, že jste u naší společnosti všeobecně spokojeni, doufáme, že si k nám převedete i Vši elektřinu 🙂

  18. Radim napsal:

    U nich se v té faktuře aspoň vyznám 🙂

  19. Karla napsal:

    Naše zkušenosti jsou jen pozitivní naštěstí

  20. Martina napsal:

    1,5 roku jsem u stabilu – naprostá spokojenost – přehledná faktura, vstřícná komunikace, od 1.2. snížení ceny o 6 %

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Martino,
      jsme velice rádi za Vaši recenzi! Doufáme, že i nadále budete takto spokojená.

  21. Lenka napsal:

    Jako dobrý, ale mohlo by to bejt lepší.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Lenko,
      prosím o sdělení v čem bychom se měli polepšit, rádi se zlepšujeme na základě podnětů od našich zákazníků.

  22. Dáša napsal:

    Varování odběratelům elektřiny a plynu – Stabil v žádném případě nebrat!!!

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Dášo,
      smíme znát důvod Vaší nespokojenosti? Rádi bychom situaci prověřili a zjistili kde se stala chyba. Děkujeme.

  23. Dan napsal:

    strasne drahy

  24. Dagmar napsal:

    trvalo mi 4 měsíce, než jsem od nich dostala vyúčtování, přešla jsem jinam

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Dagmar,
      že jste u naší společnosti nebyla spokojena nás mrzí. Byl problém pouze v tom, že jste déle čekala na vyúčtování? Prosím o zpětnou vazbu, abych mohla situaci prověřit a dát podnět ke zlepšení.

  25. Radovan napsal:

    ceny velmi dobré a to je pro mě důležité

  26. Michal napsal:

    Nebylo to ono, ani ceny a přístup, přešli jsme jinam a je to o hodně lepší

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den pane Michale,
      samozřejmě nás mrzí, že jste u nás ukončil Vaše dodávky. Nic méně, pokud se Vám vede u jiné společnosti lépe je to jedině dobře. Jinak Vás poprosím o informaci, jaké podmínky lepší než my Vám nabídl nový dodavatel, abychom mohli naše služby zdokonalit.
      Děkujeme.

  27. Richard napsal:

    8 měsícú jsem čekal abych mohl odejít od RWE ale stálo to za to

  28. Eva napsal:

    S dodavatelem jsem spokojena a hodnotím je pozitivně a to jak skrze jejich ceny tak i servis, jelikož potom co si ověřili můj zájem, byli celkem rychle schopni sjednat můj přestup k nim. Dávám palec nahoru.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Evo,
      děkujeme Vám za kladný komentář a doufáme, že s námi budete i nadále spokojena, snažíme se neustále náš zákaznický servis zdokonalovat a pokud vše proběhlo k Vaší spokojenosti, jsme rádi!!
      Děkujeme!

  29. Antonin Minarik napsal:

    Sjednali smlouvu, akcni cena po pul roce pryc a platilo se za plyn 965 kc . Pak zavolali, ze nabizi slevu 15proc, nikdo nic nepotvrdil a smlouvu dali do roku 2023.Vetsi podvodniky neznam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den pane Minaříku,
      pokud jste uzavřel dodatek na slevu 15%, byl jste informován telefonicky, kde jste musel odsouhlasit uzavření dodatku. Pokud trváte na faktu, že tomu bylo jinak, prosíme o sdělení informací na email info@stabilenergy.cz, kde prověříme situaci.
      Děkuji.

  30. Karolína napsal:

    Já jsem ve firmě Stabil Energy a mohu jen vřele doporučit! Tak vysoké přeplatky jako zde jsem ještě nikde nikdy neměla.

  31. Marek napsal:

    Nevím jaký si firma momentálně drží status, každopádně nám se od ní vyplácí čerpat. Ceny mají nízké a pro oko kulantní. Což znamená, že se každý měsíc nemusím obávat složenky za energie.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den pane Marku,
      děkujeme Vám za reakci a doufáme, že s našimi službami budete i nadále spokojen.

  32. Ladislava napsal:

    Slušný dodavatel s dobrými cenami…

  33. Petra napsal:

    Velmi dobrá společnost s dobrými cenami.

  34. Vojtech napsal:

    Ukradeni nic netusiciho zakaznika po telefonu od Innogy ve lhute 14 dni.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den pane Vojtěchu,
      mrzí nás Vaše nespokojenost, nic méně přepojený zákazník byl o přepojení informován a souhlasil s ním. Prosím o zaslání informací, abych mohla prověřit, zda vše proběhlo z naší strany v pořádku, nebo zda došlo k pochybení a kdo jej způsobil.
      Děkuji.

  35. Aneta napsal:

    Jsem velmi spokojena

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Aneto,
      děkujeme Vám za kladnou recenzi, doufáme, že i nadále budete s našimi službami spokojená.

  36. Jakub napsal:

    Zatím dodrženo vše, co bylo slíbeno. Jen tak dál!

  37. Kuba napsal:

    Naprosto otřesná zkušenost,uzavírají nevýhodné smlouvy ze kterých se nedá dle jejich obchodních podmínek vyvázat – daektivační likvidující poplatek.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost, pokud si můžeme napravit reputaci, budeme rádi za zpětnou vazbu.

  38. Daniel napsal:

    Ceny mají velmi dobré, skvělý přístup, co víc si přát

  39. Lukáš napsal:

    Zatím nejhorší dodavatel energií, a že jsem měl už 4. Nepřehledná faktura, strašlivá komunikace a absence čehokoliv moderního a digitálního….Díky ale již ne.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost s naší společností. Mohl by jste prosím Vaši zkušenost blíže specifikovat na emailu info@stabilenergy.cz? Abych situaci mohli prověřit a pokusili se vylepšit?
      Děkujeme

  40. Eva napsal:

    U Stabil Energy jsem byla zákazníkem. Po celou dobu trvání smlouvy mi nepřišlo žádné vyúčtování a to bylo za 2,5 roku!!!! Musela jsem vše urgovat a i tak mě to stálo čas a peníze na infolince. Navíc jsem neměla vyplněnou řádně smlouvu a po vyúčtování jsem zjistila, že mám nejdražší tarif. V podmínkách mají napsáno, že pokud není vyplněn tarif, tak je to STANDARD.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den,
      samozřejmě nás mrzí, že jste nebyla u naší společnosti spokojena, nic méně to, že si nepřečtete VOP a nezkontrolujete smlouvu, za to už nemůžeme.

  41. Miriam napsal:

    Také jsme spokojeni a to už jsme vyzkoušeli několik dodavatelů

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den Miriam, jsme rádi, že jste u naší společnosti spokojeni. Doufáme, že nadále budete.

  42. Radek napsal:

    Nevím, jak u menších odběrů, řešil jsem větší odběr ve skladu, vše proběhlo v pořádku, nebyly komplikace a nyní to je půl roku, kdy jsem si nechal udělat mimořádné vyúčtování a i přímo zástupce se stavil a prošli jsme spolu tu fakturu.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den pane Radku,
      jsme rádi, že jste u naší společnosti spokojen. Děkujeme Vám za kladné hodnocení!

  43. Pavel napsal:

    Jsem spokojen, přešel jsem před třemi lety, vše zařídili za mě, což je vzhledem k mé velké pracovní vytíženosti perfektní.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den pane Pavle,
      děkujeme Vám za kladné hodnocení! Velmi si ho vážíme a jsme rádi, že jste u naší společnosti spokojen.

  44. Mirek napsal:

    Jediný dodavatel s kterým jsem spokojený je Stabil energy.Mám jistotu, že nebudu nic doplácet, naopak.Vždy mám velice vysoký přeplatek a navíc mi přispěli na revizi kotle, což je parádní.

  45. Štěpánka napsal:

    My máme s totuto spol. podepsanou smlouvu už celkem dlouho a zatím je vše vedeno k naší spokojenosti.

    • Stabil Energy napsal:

      Děkujeme Vám za Vaši kladnou reakci, jsme rádi že jsou naši zákazníci spokojeni. Vaši pochvalu vyřídím příslušnému oddělení.

  46. Tereza napsal:

    Se společností jsem spokojená, zatím nebyl žádný problém.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Terezo,
      děkujeme Vám za kladný komentář. Jsme rádi, že jste s naší společností spokojená.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.