One Energy & One Mobile a.s. kontakt, zákaznické centrum

2.7/5 - (6 votes)

Kontakty na společnost One Energy & One Mobile a.s.

Email: zakaznik@oneenergy.cz
Web: oneenergy.cz

Telefon: 910 500 500
(Po-Pá, 8:00-16:30)

Zákaznické centrum

Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava

Provozní doba:

Po 8:00-16:30
Út 8:00-16:30
St 8:00-16:30
Čt 8:00-16:30
Pá 8:00-16:30

Sídlo společnosti

Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava

Kam dále:

One Energy & One Mobile a.s. zkušenosti

15 komentářů

  1. Já sem taky byla u one energy do dnes my dluží 4000 to už neuvidím dokud budu živá naštěstí mě stouply k soňu tak se už stoudle z krachovalou firmouvnemusim rozčilovat

  2. Připojuji se k řešení situace přes ERA, jen jak na to, aby to mělo efekt, nejlépe vyvázání ze smlouvy s OE. Kajetán

  3. Mám podobné zkušenosti s touto firmou. Již jsem psala dva maily (první už 2. března!!!!) s dotazy a připomínkami, přijde automatická odpověď, že odpoví co nejdříve, ale dodnes žádná reakce. Takto si komunikaci s dodavatelem nepředstavuji. Absolutní nespokojenost. Bude už někdo konečně reagovat na moje dotazy? Navíc chci změnit platby záloh ze SIPO na trvalý příkaz v mém peněžním ústavu, ale neznám variabilní symbol, abych to mohl zařídit. Můžete mi ho sdělit? Máme kód smlouvy /editováno – osobní informace/.

  4. dobrý den už jsem Vám posílala dva emaily s dotazem kdy přijde vyúčtování za služby za rok 2017 a žádná odpověd.Dále jste mi poslali rozpis záloh,ale je zde jiná adresa odběratele a forma úhrady moc prosím o vyjádření děkuji Petra

  5. Prosím o radu, jak se vyvázat ze smluvního vztahu s touto společností vysoutěženou v e-aukci. Pokud nekomunikuje se zákazníkem, není to vpořádku. Samovolně si zvýší zálohu a s nikým se nedomluvíte. Paní z e-aukce řekne, že na to mají právo- snad 10 procent. Zvýšení je však větší, i když jsme měli u předchozího dodavatele přeplatek.

    1. Dobrý den Vlasto,

      toto je zvláštní chování, pokud jste měli přeplatek z minulých let. Pokud se jedná o zásadní zvýšení, obraťte se na sdružení obrany spotřebitelů nebo na právního zástupce.

      Hezký den

    2. Na ERÚ mi bylo doporučeno jednostranně odstupit od smlouvy podle par. 2002 NoZ, ale asi nelze aplikovat na všechny případy. Můj je z důvodu stěhování, ale hlavně nekomunikace – od doby uzavření smlouvy, což jsou 2 měsíce, nemám žádný rozpis záloh, platby si nestrhávají, takže zde vzniká i prostor pro černý odběr vinou dodavatele. Pro inspiraci…

  6. Tak se pridavam s hodnocenim cili katastrofa preplatek nikde a zalohy si samy zvedly no comment
    Prosim o vypatrani a rady kde se dostat na normalni tel cisla a komunikaci

  7. Například mi dnes byl odmítnut přístup do zákaznickeho centra na adrese Hornopolni 32 recepční s odůvodněním,že je tam pouze call centrum!!! Chtěla jsem jen info k zálohám, vyúčtování plynu a plateb.kalendáři. Na maily nereagují a dovolat se nelze. Takové chování k zákazníkům je možno jen u nás v česku v zemi neomezených možností ale ne pro občany.

    1. ani už asi nic nevyřešíte, protože jim odcházejí zaměstnanci, proto vám nikdo neodpovídá a uzavřeli proto i zákaznické centrum. Zaměstnanci asi ví proč odcházejí!!!!!!

      1. To asi bude firma s velmi „zdravym cash flow“,když zákazníkům zvedá nesmyslně i 10-ti násobně zálohy. V aukční firmě mi řekli,že lidem v rodinném domku dali zálohy
        100 000,- Je to normální co se v téhle republice děje a jaké firmy tu máme? To je divoký západ.

  8. prosim uz 12 dnu pisu emaily ,kvuli spatne nastavene zaloze ….zaloze z 900kc na 8050kc….. a nikdo neni ochotny se mnou komunikovat ,,,,preplatek jsem mela 2900kc u behemia energy ,nez me bez meho vedomi predali k teto spolecnosti,,,,ktera nereaguje na me meily a telefon je jedna draha hruza ….

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *