One Energy & One Mobile a.s. zkušenosti, recenze a diskuze

One Energy & One Mobile a.s. zkušenosti, recenze a diskuze
2.5 (50.77%) 13

V červenci roku 2016 došlo ke sloučení dvou velkých subjektů, a to společností One Energy a One Mobile. Valná hromada One Energy Česká republika a.s. schválila tuto vnitrostátní fúzi dvou větších obchodních korporací. Společnost One Energy Česká republika a.s. fakticky tímto krokem zanikla.

Jmění této velké zanikající firmy přešlo pod One Mobile Česká republika a.s. Stala se tak jedinou nástupnickou společností. Energetickému úřadu byla tato fúze ohlášena s tím, že nový podnikatelský subjekt má eminentní zájem o pokračování v energetických odvětvích.

Hlavní činností nově vzniklé One Mobile Česká republika a.s. je tedy distribuování elektřiny a plynu koncovým zákazníkům. Těmi jsou především domácnosti a podniky. V nabídce této firmy je mimo jiné také věrnostní program a spolehnout se mohou její zákazníci na velmi výhodné ceny. Spolehnout se odběratelé mohou i na maximální podporu a vstřícnost ze strany tohoto dodavatele.

Jak sehnat nejlevnější plyn? Ušetřete až 5000 Kč ročně!

Díky aukčním nabídkám plynu získáte neveřejnou cenu, kterou vám jiná společnost nedá. Ušetřete až 5000 Kč.
www.aukcninabidky.cz



Napište vaše zkušenosti s touto firmou:

62 Responses to One Energy & One Mobile a.s. zkušenosti, recenze a diskuze

  1. Romana napsal:

    Jsou to zloději !!!!! stáhli si v únoru přes SIPO kromě řádné zálohy ještě jednu platbu navíc dokonce ještě vyšší než záloha a do dnešního dne mi peníze nevrátili. Disponují mými penězi, které mi sprostě ukradli aniž by mě na to dopředu upozornili.

  2. Pavel Dosoudil napsal:

    One energy & mobile a.s elektřina, 9.2. 2018 odpočet elektroměru distributorem, do dnešního dne 16. 3. 2018, přes urgenci faktura nevystavena. Obracím se na ERÚ. Pavel

    • Mirka napsal:

      Já se sice nakonec na infolinku dovolala,ale zatím bez dalšího výsledku.Jen jsem řekla opět to,co jsem psala v 3 e-mailech,které zůstaly bez odezvy.Operátorka si vše “psala” a odpověď byla – “že to předá kolegyni”!!!?? A že se mi ozvou.Jasně-nikdo se neozývá. Jak taky, když si ani neověřila,kam má volat,kam má psát….(volala jsem přes stát.tlf.).Náš problém – nevyúčtované roční zálohy z r.2017(určitě bude přeplatek) a nevrácení 3 záloh, zaslaných v lednu za odběr plynu, který ale po zjištění nadále dodává Bohemia E.!! Takže peníze mají neoprávněné!

  3. Jan napsal:

    Piště na facebook ať si to všichni přečtou, taky stížnost na ERU žádost o zahájení správního řízení

  4. Jirka napsal:

    Pozor – nekomunikující společnost!!! Již bez dodávky elektřiny neoprávněně již 6 měsíců předepisují platby do SIPO. Od 7.2.2018 jsem zaslal tři maily – naprosto bez jakékoli reakce. Dneska oznamuji toto jednání na ERÚ.
    Při volání na infolinku jste v pořadí a posloucháte hudbu … čas jak kdo vydrží:-( Při druhé volbě přesměrujete na mail a fertig.
    Vskutku ideální dodavatel.

  5. Ivana napsal:

    Dobrý den, s One Energy vázne naprosto komunikace. Během měsíce jsem poslala 3 maily a dosud žádná odpověď. Denně zkouším volat na zákaznickou linku a nikdo nezvedá!! Toto není vůbec v pořádku.

    • Simona napsal:

      Dobrý den už jste někdo dostal nějaké informace od one energy. Od zaslání dopisu o neoprávněný odběru. Na jejich stránkách se píše že se nic neděje.

  6. Petra napsal:

    Bude se mnou někdo komunikovat

  7. Alena napsal:

    Také i nám přišla upomínka,že ke dni 10.3.2018 bude další odběr plynu neoprávněný.Jsme u této firmy od 2018,zálohy začaly srážet,tak jsme si myslely,že je smlouva v pořádku a není. A nám hrozí demontáž měříc.zařízení.

    • Pavel napsal:

      Jsem na tom podobně, přišel mi stejný dopis. Napsali mi z Gasnetu, že není zajištěn smluvní objekt zúčtování pro naše OM, takže nám ukončí dodávku plynu. Zatím se mi nikam nepodařilo dovolat. Od začátku jsou s One Energy problémy. Např. si sami nestrhli zálohy a pak poslali upomínku, že neplatím, přitom si to kdykoliv dle smlouvy mohli stáhnout z účtu apod. Zkrátka bordel. Zkusím od nich odejít k někomu solidnějšímu. S předchozími dodavateli z e-aukcí nebyl žádný problém.

      • Honza napsal:

        Na webu One Energy je této věci vyjádření. Ale jinak opravdu nekomunikují, ani e-mailem, ani se tam nedaří dovolat.

  8. Radek napsal:

    Komunikace žádná, od listopadu 2017 nemám daňové doklady na zaplacené zálohy tudíž nemohu vložit do přiznání k DPH, nevím jak to mám vyřešit, když nezvedají telefon a neodpovídají na emaily

  9. Honza napsal:

    Nekomunikuji ani na email ani hovor. Jak mám něco vyřešit??

    • Eva napsal:

      Ono už je to tak daleko,že vás ani osobně nepustí do jejich zákaznickeho centra. Mě dnes nepustila recepční. Zřejmě se s touto firmou musí komunikovat přes ERU,to nás zákazníků musí být aspoň 15, aby se to řešilo nebo přes právníky. Už se na to těším. Ať žijí aukce a levné “seriozni” firmy.

      • Petr napsal:

        Pokud je nás potřeba 15, tak navrhněte prosím, jak se dát dohromady?

        • Eva napsal:

          Dobrý den Petře,
          pokud jste firmu vysoutezil přes aukční firmu,tak se obraťte o poradenství a pomoc na ně. Jinak dejte návrh,kde a kdy by se nespokojeni klienti mohli setkat. Hezký den. Eva

        • Věra napsal:

          Stejně špatné zkušenosti. Tak se nechová solidní podnikatelský subjekt. Od GasNet dnes přišel dopis, kde v souvislosti s One Energy hrozí po 10.3.2018 neoprávněný odběr plynu. I když už někdo psal, že z ERA potvrdili problémy s informačním systémem One Energy – máme být trpěliví. Ale vše má své meze. Problémy mám od začátku přechodu k tomutu dodavateli přes eVýběrko. Připojuji se k řešení situace přes ERA, jen jak na to, aby to mělo efekt, nejlépe vyvázání ze smlouvy s OE.

        • Ales napsal:

          Muzete mi dat nejake informace ,pokud je to podvod,rad se pripojim ,take mame plyn od one energy dekuji s pozdtavem ales tuhovcak

  10. Karel napsal:

    Po aukci za tři měsíce trvání smluvního vztahu třetí zvýšení zálohy, ačkoli už při původní záloze jsem měl přeplatek 40%. Reakce na stížnosti žádné

  11. Radmila Winkler napsal:

    Komunikace se společností katastrofální, nereagují na maily ani telefon. Samovolně mění zálohy a nepravidelně stahují zálohy. Rozhodně nedoporučuji, vysoutěžili jsme v e-aukci, bohužel. Radmila Winkler

  12. Katka napsal:

    Nejsem jejich klientkou, i presto si z meho SIPO VZALI 3 zalohy na energii / pry jsem jim nejak uvizla v systemu pri elektronicke drazbe, zadnou smlouvu jsem s numi neuzavrela/ a ted z nich nemuzu dostat penize zpet. Komunikace zadna, vec predavam pravnikovi.

    • Jana Čiverná napsal:

      Dobrý den Katko,
      stalo se mi totéž,platím u nich plyn přes SIPO, ale na el. energii s nimi žádnou smlouvu nemám, přesto použili č. SIPO a berou si měsíčně 790,- Kč za elektriku už potřetí od zač. roku. Ráda bych věděla co Vám právník poradil, nevím kam se mám obrátit, pošta ani banka mi nepomohly.

    • Anonym napsal:

      jediná rada změnit sipo a na jejich nereagovat

  13. Jana napsal:

    Banda podvodníků, komunikace žádná!!!!

    • MILUŠKA napsal:

      Všichni mají pravdu, na maily neodpovídají, když se náhodou dovoláte, slibují, že vám zavolají odpovědˇ, ale skutek utek !!!!milu

  14. Božena Vítková napsal:

    Jsem zákazníkem od 1.9.2017. Zatím je moje zkušenost spíše špatná, komunikace veškerá žádná, na maily nereagují, takže vážně uvažuji o změně.

  15. Petr napsal:

    Nejhorší dodavatel, jakého jsem zažil. Všechna vyúčtování předražená, reklamace obtížné (nekomunikují, na maily nereagují, dopis se vrátil jako nedoručitelný), “zapomínají” na zaplacené zálohy, nápravy jsem se dočkal až poté, co s nimi na můj podnět ERÚ zahájil správní řízení… a příští faktura opět předražená o 5.000,- Kč.

  16. Nataša napsal:

    Velmi dobrý, spolehlivý a kvalitní dodavatel

    • Anonym napsal:

      Lžete, lžete a ještě jednou lžete, tato firma je nejhorší co jsem kdy zažila

      • Mirek napsal:

        Když máte pravdu, přoč se nepřihlasíte pod jménem? Jsem u One eneergy víc jak rok, žádné problémy, velmi dobré ceny, šetřím.

  17. Ruda napsal:

    roční úspora mi z minulého roku vyšla na cca 4000,- není to žádná výhra, ale rozhodně se mi to hodí… je to sice při smlouvě na dobu určitou ale zase na druhou stranu člověk nemění dodavatele každý měsíc, takže po zralé úvaze soudím, že se vyplatí…

  18. Pavlína napsal:

    Mám od nich elektřinu a jsem spokojena, uvažuji, že si k nim dám i plyn

  19. Milan napsal:

    Plyn i elektřinu mám u jedné společnosti a oproti čezu a rwe mi vždy vrací.

  20. Jana napsal:

    Energie na jedničku, volání za hubičku 🙂

  21. Leona napsal:

    jsou to jedničky

  22. Luboš napsal:

    Naprostá spokojenost. Bez výhrad. Ceny v pořádku, servis zcela běžný – odpovídající mým potřebám.

  23. Alena napsal:

    Mám s nimi jen dobré zkušenosti

  24. Simona napsal:

    Dlouho jsem z nich loni nemohla dostat přeplatek, už jsem jinde

  25. Helena napsal:

    Nejlevnější energie široko daleko.

  26. Honza napsal:

    Mám od nich vše a nemohu si je vynachválit, doporučuji

  27. Kája napsal:

    přislo my vyučtovaní datum splatnosti nedodržely a vymlouvaly se že řeší problemy se složenkamy když sem tam volala tak chtěly číslo učtu to sem jim dala pak přišel dopis že se omlouvaj a přišlo vyučtovani novi navíšeny že to spatně spočítaly smlouvu sem odnich za dva roky neviděla to sem podepsala na tabletu přisel od nich po tom hovoru hned dopis že se omlouvaji že to mam podepsat a pod tim podpisem je nedoplatek par korun nelibi semi to a to jestě si mě přetahly od jiny společnosti dřive a ja musela platit přes pět tisit pokutu za nedodržení smlouvy odchazim od nich zloději to sou a podvodnici už jen to jednaní

  28. Ignác napsal:

    Přestup mi zařídila dcera, je u nich déle než já, spokojeni jsme oba

  29. Darina napsal:

    dlouho jsem hledala koho vybrat a jsem ráda, že jsem si vybrala právě je

  30. Cyril napsal:

    Konečně slušný a solidní dodavatel

  31. Vašek napsal:

    Po přechodu od RWE naprosta spokojenost. Same preplatky a komunikace na profi urovni. Uz nikdy bych se k RWE nevratila

  32. Jiřina napsal:

    Velmi kvalitní společnost

  33. Sabina napsal:

    v pořádku

  34. Magda napsal:

    Vše v pořádku

  35. Karel napsal:

    Musim dat cest protoze se po ceou dobu co jsme u nich nevyskytl jediny problem a ceny jsou velice nizke

  36. Eva napsal:

    Daleko nejlepší

  37. Karel napsal:

    Celkem snadný přechod, který jsme zvládli vyřídit po internetu. Výdaje jsme snížili zhruba o tisícovku, což byl náš cíl. Hodnotím kladně.

  38. Marta napsal:

    One nevrací přeplatky a ani po urgencích

  39. Evžen napsal:

    Ceny jsou super, komunikace horší, ale to už je detail, pro mě je důležitá hlavně ta cena

  40. Ludmila napsal:

    neumí správně vyúčtovat spotřebu, nezapočítávají zaplacené zálohy, nevrací přeplatky

  41. Patrik napsal:

    Nejhorší dodavatel, jakého jsem kdy měl. VŠECHNA vyúčtování byla výrazně předražená, reklamace vyřizují pomalu, peníze nechtějí vracet (nakonec to udělají, protože musí, ale je to otrava).

  42. Denis napsal:

    Naprostá spokojenost

  43. Zuzana napsal:

    je to v poradku

  44. Jitka napsal:

    Máme od nich jak energie, tak volání a je to super

  45. Anna napsal:

    Nejhorší komunikace jakou jsem kdy zažila.

  46. Klára napsal:

    Jsem u OneMobile 4. měsíc a zatím pohoda. Kromě volání na zák. linku, které je opravdu na provaz jsem se nesetkala s problémem.

  47. Jaroslav napsal:

    Bez výhrad. Ceny v pořádku, servis zcela běžný – odpovídající mým potřebám.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.