Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Já sem taky byla u one energy do dnes my dluží 4000 to už neuvidím dokud budu živá naštěstí mě stouply k soňu tak se už stoudle z krachovalou firmouvnemusim rozčilovat
Připojuji se k řešení situace přes ERA, jen jak na to, aby to mělo efekt, nejlépe vyvázání ze smlouvy s OE. Kajetán
Mám podobné zkušenosti s touto firmou. Již jsem psala dva maily (první už 2. března!!!!) s dotazy a připomínkami, přijde automatická odpověď, že odpoví co nejdříve, ale dodnes žádná reakce. Takto si komunikaci s dodavatelem nepředstavuji. Absolutní nespokojenost. Bude už někdo konečně reagovat na moje dotazy? Navíc chci změnit platby záloh ze SIPO na trvalý příkaz v mém peněžním ústavu, ale neznám variabilní symbol, abych to mohl zařídit. Můžete mi ho sdělit? Máme kód smlouvy /editováno – osobní informace/.
dobrý den už jsem Vám posílala dva emaily s dotazem kdy přijde vyúčtování za služby za rok 2017 a žádná odpověd.Dále jste mi poslali rozpis záloh,ale je zde jiná adresa odběratele a forma úhrady moc prosím o vyjádření děkuji Petra
Prosím o radu, jak se vyvázat ze smluvního vztahu s touto společností vysoutěženou v e-aukci. Pokud nekomunikuje se zákazníkem, není to vpořádku. Samovolně si zvýší zálohu a s nikým se nedomluvíte. Paní z e-aukce řekne, že na to mají právo- snad 10 procent. Zvýšení je však větší, i když jsme měli u předchozího dodavatele přeplatek.
Dobrý den Vlasto,
toto je zvláštní chování, pokud jste měli přeplatek z minulých let. Pokud se jedná o zásadní zvýšení, obraťte se na sdružení obrany spotřebitelů nebo na právního zástupce.
Hezký den
Na ERÚ mi bylo doporučeno jednostranně odstupit od smlouvy podle par. 2002 NoZ, ale asi nelze aplikovat na všechny případy. Můj je z důvodu stěhování, ale hlavně nekomunikace – od doby uzavření smlouvy, což jsou 2 měsíce, nemám žádný rozpis záloh, platby si nestrhávají, takže zde vzniká i prostor pro černý odběr vinou dodavatele. Pro inspiraci…
Tak se pridavam s hodnocenim cili katastrofa preplatek nikde a zalohy si samy zvedly no comment
Prosim o vypatrani a rady kde se dostat na normalni tel cisla a komunikaci
591 143 143 – ale stejně tam nic nevyřešíte, i když se dovoláte, jen slíbí a nic…
Tragedie,tragedie,tragedie!!!!!!!!
Například mi dnes byl odmítnut přístup do zákaznickeho centra na adrese Hornopolni 32 recepční s odůvodněním,že je tam pouze call centrum!!! Chtěla jsem jen info k zálohám, vyúčtování plynu a plateb.kalendáři. Na maily nereagují a dovolat se nelze. Takové chování k zákazníkům je možno jen u nás v česku v zemi neomezených možností ale ne pro občany.
ani už asi nic nevyřešíte, protože jim odcházejí zaměstnanci, proto vám nikdo neodpovídá a uzavřeli proto i zákaznické centrum. Zaměstnanci asi ví proč odcházejí!!!!!!
To asi bude firma s velmi „zdravym cash flow“,když zákazníkům zvedá nesmyslně i 10-ti násobně zálohy. V aukční firmě mi řekli,že lidem v rodinném domku dali zálohy
100 000,- Je to normální co se v téhle republice děje a jaké firmy tu máme? To je divoký západ.
prosim uz 12 dnu pisu emaily ,kvuli spatne nastavene zaloze ….zaloze z 900kc na 8050kc….. a nikdo neni ochotny se mnou komunikovat ,,,,preplatek jsem mela 2900kc u behemia energy ,nez me bez meho vedomi predali k teto spolecnosti,,,,ktera nereaguje na me meily a telefon je jedna draha hruza ….
Katastrofa nedoporučuji jenom se zapírají komunikace žádná