Innogy zkušenosti, recenze a diskuze

Innogy zkušenosti, recenze a diskuze
2.3 (46.67%) 9

Společnost Innogy patří mezi největší energetické firmy v České republice. Zabývá se jak dodávkami zemního plynu, tak i jeho distribucí a skladování v podzemních zásobárnách. Mimo jiné se také podílí na výrobě tepla a elektrické energie. Obchodní firmou celého Innogy je Innogy Energie zajišťující jednak prodej zemního plynu i elektřiny a jednak pronájem LED žárovek a kouřových detektorů. Innogy Energie poskytuje mimo jiné i pojištění.

V oblasti distribuce plynu se pohybuje subjekt nazvaný Innogy Grid Holding. Právě on zajišťuje dodávky zemního plnu po celé ČR mimo hlavního města Prahy a jižních Čech. Skladováním zemního plynu se zabývá Innogy Gas Storage a teplárenstvím Innogy Energo. Mimo jiné je provozovatelem stanic CNG.

Innogy nabízí svým zákazníkům zajímavé věrnostní programy, mezi něž patří Innogy karta. Díky ní lze dosáhnout na výrazné slevy v mnoha odvětvích zábavy, služeb či při nákupu některého sortimentu. Hodně se uplatňuje především u aktivit, jakými jsou lyžování a jiné zimní sporty. Vztahuje se ale i k filmu.

Kam dále:

Innogy kontakt

Jak sehnat nejlevnější plyn? Ušetřete až 5000 Kč ročně!

Díky aukčním nabídkám plynu získáte neveřejnou cenu, kterou vám jiná společnost nedá. Ušetřete až 5000 Kč.
www.aukcninabidky.cz



Napište vaše zkušenosti s touto firmou:

60 Responses to Innogy zkušenosti, recenze a diskuze

  1. Odběratel - Ostrava napsal:

    odběratel, Ostrava
    17.3.2018 19:46
    Innogy (RWE Energie)

    POZOR na INNOGY Energie-dodavatele energií: u Innogy pracují LHÁŘI, PODVODNÍCI A IGNORANTI!!! Tato banda ZLODĚJU nemá srovnání s žádnou jinou dodavatelskou společností energií v ČR!!! Za žádných okolností se k nim nedávejte, pokud už u této vylhané bandy jste, před ukončením smlouvy ODEJDĚTE, pokud nechcete být jimy dále okrádáni. Tato vylhaná banda Innogy patří za mříže!!! Včetně jejího představenstva, kteří pocházejí z bývalého NDR a kteří se na českých zákaznících podvodně obohacují!!!

    • Blanka Uhlířová napsal:

      Naprosto souhlasím. Tak laxní a neuvěřitelně neprofesionální přístup jsem již dlouho nezažila a věřím, že již nezažiji. Ve 21. století, kdy se energetické společnosti přetahují o klienty je toto neuvěřitelné. V Call centru pracují ne zaměstnanci, ale roboti, kteří umí jen kopírovat, ale komunikace je tristní. Blanka Uhlířová

  2. Josef Nehyba napsal:

    Dobrý den.Důrazně varuji před společností Inoggy.Při nabídce odběru elektřiny Vám nalžou vše co je třeba, aby jste se stali jejich zákazníkem. Když dostanete první vyúčtování, tak se nestačíte divit. Cena je dvojnásobná. Tato praxe zavání PODVODEM!!!! Mrzí mě, že jsem si nezapsal jméno dotyčné paní, která mě dostala.

    • Hanka napsal:

      Dobrý den, mohu se prosím zeptat jakého preferujete dodavatele? Ted s manželem vybíráme…nevíme koho zvolit 🙁

      • Blanka napsal:

        Dobrý den, my preferujeme E-ON a MND, nejlevnější na trhu. Nabízejí i různé akce. Teď právě budeme od innogy přecházet:-) Blanka

  3. Srovnátoři napsal:

    Občané České republiky ZBYSTŘETE!! Pokud máte v plánu změnit dodavatele energií, chtěli bychom Vás upozornit a varovat vás přejít či nadále zůstávat u dodavatele energií společnosti INNOGY ENERGIE s. r. o.!! Jedná se o splečnost zlodějskou, kde “levice neví, co dělá pravice”. Měli jsme u Innogy Energie s. r. o. 4 odběrná místa, která nekvalifikovaní, neschopní a laxní zaměstnanci této společnosti dovedli do neskutečného chaosu – bez znalosti a zájmu zamíchali informace všech 4 odběrných míst dohromady, v čemž se už nikdo nevyzná, všechna 4 odběrná místa se nachází v chaosu! Nikdo se k řetězci nám způsobeného chaosu v odběratelských smlouvách nevyzná. Nikdo z těch neschopných z Innogy Energie vzniklý chaos nechce řešit. Představenstvem této gaunerské společnosti Innogy Energie, jsou dva východní Němci, kteří se způsobeným chaosem ve smlouvách nechtějí mít nic společného. ERÚ se jen tupě na vše dívá, vůbec do nepořádku a zlodějiny Innogy nezasahuje, k čemu tedy tento dohlížecí orgán nad dodavateli energií je, není známo! Stručně řečeno: k Innogy Energie s. r. o. NIKDY se svými oděrnými místy nevstupovat a kdo už tak učinil, hlídat si smluvní podmínky výpovědi a ODEJÍT ihned jak to půjde. Přeji Vám bezproblémového dodavatele energií, kterým Innogy Energie s. r. o. ZA ŽÁDNÝCH OKOLNOSTÍ NENÍ!!!

  4. Igor napsal:

    S innogy již nikdy více, byl jsem zákazníkem Innogy více jak 30 let .. Nikdy mi nic nenabídli, lepší cenu, pozornost, cokoliv .. tak jsem se rozhodl změnit dodavatele .. a pak mě tak nechutně manipulovali, až mě dovedli k pokutě 600,- Kč, kterou bych možná za několik let soudních tahanic vysoudil, ale už na to nemám nervy… Nevěřte jim, naslibují vám cokoliv a nakonec vás podrazí a zapláčete jako já …

  5. Jakub napsal:

    Myslim, ze cena mluvi sama za sebe. Jsou jedni z nejdrazsich.
    A ti co tady psali neco o spokojenosti asi zatim nepotrebovali s nimi cokoli resit.

  6. Jindřiška napsal:

    Se společností Innogy jsem velmi nespokojena. Na Zákaznickém centru i na zákaznické lince lžou, záměrně natahují lhůty pro vyřešení čehokoli. Po třech reklamacích vyúčtování, kdy napotřetí mi byla reklamace uznána, už půl roku čekám na opravené vyúčtování. Zvažuji podání stížnosti na Český energetický úřad. Najímám si právníka. Varuji všechny odběratelé energií! Ušetříte si mnoho starostí, když se této společnosti vyhnete!

    • Anonym napsal:

      Dobry den – pripojuji se. Jsem s nimi NESKUTECNE NESPOKOJENA! Jsou to totalni ignoranti a nemaji absolutne zadne vychovani a uz vubec neberou ohledy na cloveka v tisni. Pred tremi mesici mi zemrel partner a od te doby bohuzel stale jeste nemam k dispozici umrtni list, protoze partner zemrel v zahranici. Z pocitem odpovednosti jsem Inoggy (kde mame bohuzel plyn) 3 tydny po pohrbu kontaktovala a oznamila jim tuto skutecnost, protoze plyn je psany na partnera. Pani mi okamzite zacala nabizet, at prejdu i s elektrikou k nim a kdyz jsem ji upozornila, ze volam ohledne prepisu z duvodu umrti partnera, atk opet zacala s tim, ze bude jednodussi, kdyz prejdu se vsemi energiemi k nim. Nasledne na to mi zaslali v emailu snad 5 ruznych formularu a kdyz jsem namitla, ze stale nemam umrtni list (vysvetlila jsem jim, ze ho budu mit moznna az za 2-3 mesice), ktery po me pozaduji dolozit k zadosti o prepis, tak jedine, co jsem slysela bylo “dolozite pozdeji, ale bude daleko jednodussi, kdyz k nam prevedete i elektriku – my se pak o vse postarame”. Pred svatky mne opet kontaktovali, ze jsem stale nedolozila umrtni list. Opet jsem jak telefonicky tak pisemne oznamila, ze na umrtni list stale cekam a ze bude mozna az za 1-2 mesice. Druhy tyden v lednu mi opet volali a NEODKLADNE po me chteli dolozeni umrtniho listu – pritom zadost o prepis jsem ani k dnesnimu dni NEODESLALA. Dnes mi volali a psali znovu. Opet stekna situace – “dolozte umrtni list”. Nevim po kolikate uz jsem vysvetlovala jak telenonicky, tak pisemne, ze jsem zadnou zadost o prepis zatim neposilala a ze jsem Inoggy pouze informovala v domneni, ze pokud dojde k jakekoliv zmene ve smlouve je nutne poskytovatele sluzeb o teto skutecnosti informovat. Nekolikrat jsem jim rekla, ze tedy zadost o prepis na me jmeno provedu, jakmile budu mit umrtni list. Jedine, ceho jsem se od Inoggy dockala jsou neustale telefonaty a emaily s presvedcovanim, ta k nim prevedu i elektrinu. Absolutne nevnimaji,ze mi zemrel partner a ze jsem vubec rada, ze nejak funguji a tak nejak nepochopili, ze mne neceka pouze “debilni” prepis plynu na me jmeno, ale ze mam daleko dulezitejsi veci na starosti – predevsim, jak utahnout hypoteku, inkaso atd. z jednoho platu, protoze, jak jsem jiz zminila – umrftni list bude nejdrive koncem ledna ci unora……pro mne jsou Inoggy arogatni gauneri, u vsech jinych isntituci EON (kde mame elektriköu), vodari, telefony, pojistovny – vsichni mi vyjadrili soustrast a maximalne mne podporili uz jen tim, ze mi podekovali za oznameni a ze se nemam stresovat a bat a az proste budu mit umrtni list, tak se mam ozvat a vse vyplnenim jednoho formulare vyresime. Dokonce mi i nabidli odlozeni splatek! ale Inoggy – NIC absolutne NIC – zadny zajem jsen spousta kecu a premlouvani k prevedeni energii k nim….to tak – ani nahodou!!!1 NEJAROGANTNEJSI a NEJNECHUTNEJSI jednani jake jsem kdy zazila!

  7. Anonym napsal:

    jsou to smejdi

  8. Tomáš napsal:

    Přišel “poradce” od Innogy. Vysvětloval všechny možné i nemožné výhody, lhal až se mu od huby prášilo. Hlavně smlouvu uzavřel, s tím, že je možné ji bez sankcí vypovědět před zahájením odběru. Byla to jedna z jeho lží. Zdaleka ne jediná. Když jsem si nechal poslat ceníky, zjistil jsem, že jsou daleko dražší než můj stávající dodavatel. Ukončil jsem raději odebírání energie dřív, než vůbec začalo. Přesto mě ta hloupost stála pokutu 5000,- Kč. Jsou to gauneři, raději dále od nich.

  9. Kamila napsal:

    Tato společnost je nejhorší energetickou společností vůbec. Pokud pominu tedy šmejdy typu Centropol a Bohemia Energy, Innogy řadím hned vedle nich!!!! NEKOREKTNÍ JEDNÁNÍ, NEÚPLNÉ INFORMACE, DLOUHÉ DOBY ČEKÁNÍ, mohla bych vyjmenovávat do nekonečna. Naštěstí již řeším změnu dodavatele ke společnosti E.ON, se kterou jsem mimochodem velmi spokojena.

  10. franta napsal:

    nejhorší banda jaká tu kdy byla

  11. Richard napsal:

    Velmi nesolidní jednání na hraně obchodního zákoníku, nejsou schopni poslat kopii smlouvy jen samé výmluvy, nesdělí datum vypršení stávající smlouvy, vše úmyslně prodlužují. Každý dotaz jde minimálně přes dva lidi než se vůbec někdo ozve.
    Z tohoto důvodu od nich odcházím jak s plynem tak s elektřinou.
    Horší jednání jsem ještě nezažil.

  12. Barbora napsal:

    Nejhorší jednání, jaké jsem kdy zažila. Cenu nemohu zatím porovnávat, je to můj první byt v ČR. Ale přepis trvající skoro dva měsíce je na mě moc. Moje dokumenty stále ztráceli, bývalému majiteli posílali upomínky, ač jsem se já už přihlásila a on odhlásil, o každou informaci – včetně údajů pro inkaso – si člověk musí šestkrát říci, smlouvu poslali k podpisu poštou asi čtyřikrát, a to i měsíc poté, co byla podepsána elektronicky, na každé ze smluv bylo navíc jiné číslo… no děs. Když jsem chtěla, že se rovnou přihlásím u jiné společnosti a ne u nich, nebylo to možné, protože mi jako nezákazníkovi nedají podklady o odhlášení předchozího. K přihlášení ale také chtěli poslední fakturu původního klienta (????), kterou ale vystaví, až se jeho odhlášení finalizuje. Řešili jsme fakt ve stresu protože už jsme v bytě bydleli. Naproso nelogický a nesmyslný postup. Jednání arogantní a naprosto neprofesionální. A když se člověk konečně dopracuje k tomu, že má plyn na sebe a platí zálohy a řekne si, že by bylo fajn si to spravovat on-line, provede registraci na jejich stránkách jen proto, aby zjistil, že heslo přijde poštou do vlastních rukou na adresu trvalého bydliště!!!! V roce 2017! Takhle už snad chodí jen PIN ke kreditkám, ne? Zlatý ČEZ, tam byl přepis i se smlouvou za 10 minut, registrace do aplikace hotová asi za 2 minuty a vše běží bez problémů. S křížkem po funusu si přeji, abych nikdy NIKDY s Innogy neměla co do činění! A všem, kteří můžou a mají tu možnost doporučuji jít radši jinam!

    • Anonym napsal:

      Tak co se dodavek plynu týče.Jsou nejdražší.Nechal jsem si udělat nabidku na určité možství odebraného plynu.Inoggy byla nejhorší a když jsem jim to napsal tak chteli různe udaje a podobně.Nic jsem jim nedal a napsal jsemže jsou moc drahy a uz se nozvali.No co dodat, neměli argumenty.

  13. Karin napsal:

    Nespokojenost, arogantní jednání, ceny úděsné, jsou to zloději

  14. Danek napsal:

    U Innogy vím alespoň na čem jsem, dle vlastních zkušeností firmu mohu řadit mezi ty slušnější, vždy když jsem měl nějaký problém, postavili se mu čelem.

  15. Vítek napsal:

    Jsou to zloději, jsem rád, že jsem odešel, i když dělali problémy velké to jo

  16. Renata napsal:

    Největší zloději pod sluncem !!!!!! Kdo může rychle od nich. Pozor na slmouvy a skryté podmínky. Že jim není studno tak okrádat lidi !!!! fuj

  17. Blanka napsal:

    Ahoj, my máme Innogy a to je katastrofa. Snažíme se přejít jinam a pořád to z jejich strany nejde. Takže za mě určitě ne. Bohužel to tenkrát zpackala manželova babička, když chodili po domech a přemlouvali, aby si nechala předělat elektřinu a ona jim na to kývla.

  18. Andy napsal:

    Jsou to podvodníci, lžou, sliby neplní, ceny předražené, arogantní jednání, děs

  19. Vašek napsal:

    Potřeboval jsem vědět, od kdy do kdy mám uzavřenou smlouvu, ale na call centru mi to odmítli říct – nevím proč, nerozumím. Jdu někam jinam – tohle je nekorektní.

  20. Danča napsal:

    Oproti jiným společnostem na trhu naprosto korektní jednání a naprostá spokojenost s přístupem.

  21. Bára napsal:

    Mám smlouvu asi rok. mezitím zdražili a informaci neposlali žádnou,zjistila jsem to až při ročním vyúčtování, že prý je to na jejich stránkách na webu, jsem se dozvěděla na info lince. Na infolince odmítají podat jakoukoli informaci k možnosti odstoupení od smlouvy s nimi, že si to mám najít na internetu na jejich stránkách. Jednání nepříjemné.

  22. Bohuslav napsal:

    My jsme spokojeni, přechno proběhlo rychle a bez problémů, ceny nám vyhovují, není na co si stěžovat

  23. Martina napsal:

    Opět nám ztratili podané formuláře na přepis zákazníka….., už podruhé!!!

  24. Marie napsal:

    Nechtěli mi sdělit, kdy mi konči smlouva a musela jsem dojet a řešit osobně, navíc ceny drahé na plyn někdy až o 50% oproti jiným dodavatelům a to jsem si myslela, jak nemám skvělou společnost. Vydělávají na nás.

  25. Jiří napsal:

    Neznám méně vstřícnou firmu, nezájem o řešení problému, odpudivá byrokracie, vysoké ceny. Rok rozkopaná zahrada, sliby nesplněné. Děs.

  26. Barča napsal:

    4 roky bez nejmenších problémů 🙂

  27. Karel napsal:

    Musím napsat, že po přejmenování je to o 100% horší . Všude mají jak se mění a musím podotknout,že je to pravda tak špatné služby jsem snad nezažil. Jsem už dávno u jiného dodavatele a smlouvu jsem řádně vypověděl jak jsem se dozvěděl na lince Innogy . Stále mi chodí SMS a email že jsem po splatnosti se zálohou. Je to neskutečný a na pobočce ? škoda mluvit fronty ,nestíhají ,nervozní.

  28. Hynek napsal:

    Neférové jednání,

    volal paní, že nám pošle k prostudování smlouvu, přijel kurýr přivezl papíry, nechal si to podepsat a po třech dne jsme dostali sms, že děkují za převedení k nim, takže jsme zjišťovali co se děje a onen kurýr si nechal podepsat rovnou smlouvu i plnou moc, místo dokladu o převzetí, takže pozor, my to teď řešíme, takže se uvidí co bude….

  29. Jiří napsal:

    Vždy spokojenost

  30. Ester napsal:

    Celý jeden rok se vymlouvají, aby nemuseli vrátit zálohy za plyn, když jsme byt prodali. Stále chtějí doložit další papíry, některé opakovaně. Tvrdí že nic nepřišlo a stále dokola.

  31. Naďa napsal:

    Jsem spokojena s cenami, ale na přístupu by měli zapracovat

  32. Renata napsal:

    Myslela jsem, když jsem přecházela, že jsem konečně našla seriózního dodavatele, ale spletla jsem se, bohužel

  33. Roman napsal:

    Je to velice slušná společnost. Odebírám od nich energie již dlouho a zatím bez jakýchkoli problémů.

  34. Míša napsal:

    Jsem spokojena, konečně správný a férový dodavatel

  35. Olga napsal:

    cena je rozumná, jednání rozumný

  36. Vladimír napsal:

    jedná se dle mě o solidní společnost

  37. Veronika napsal:

    Můžu zatím hodnotit jako dobrého dodavatele. Všechna vyúčtování podstatně levnější, s vrácením peněz nezahálejí, v prvním roce se mi to od nich vrátilo do měsíce a nyní už si to rovnou nechávám převádět do dalšího období, je to tak pro mě lepší a jednodušší.

  38. Jan napsal:

    Moje první zkušenost s novým dodavatele energie, převedli mě a cena příznivá, takže ok.

  39. Michaela napsal:

    dělaj bordel v zálohách i ve vyúčtování

  40. Tomáš napsal:

    Nejhorsi dodavatel co jsem mel same slevy a opak je pravda komunikace zadna.

  41. Martin napsal:

    Mají neférové praktiky

    • Dana napsal:

      Souhlasím, že mají neférové praktiky. Mají pouze externí prodejce a nemají za jejich chování a praktiky žádnou odpovědnost. Jsou to šmejdi, podvedli moji 81 letou maminku. Do telefonu se mi externí prodejce vysmál, že si klidně můžu na něj stěžovat. Na moji písemnou stížnost odpovědělo Innogy, že za něj nemají žádnou odpovědnost.

  42. Aleš napsal:

    Nejsme spokojeni, ceny jsou vysoké, šetříme a přesto stále doplácíme

  43. Dušan napsal:

    Nejsou špatní, ale u Vemexu jsme spokojenější

  44. Klimek Vojtech napsal:

    Ja nejsem spokojen. Me nechali do 14 dni odberateli Stabil Energy, aniz bych o tom vedel. Ani me nedali nic vedet. A jenom me poslali pokutu 2000kc za predcastne ukonceni smlouvy. Ja si myslim,ze me objetovali schvalne, protoze jsem mel k 1.10.2017 legulerni vypoved a mel jsem odejit jinde. Uz se k nim nikdy nevratim.

  45. Věra napsal:

    My jsme relativně spokojeni, nějaké ty chybičky tam jsou, ale nic zásadního

  46. Rosťa napsal:

    Taky jsme nebyli spokojeni, sice slibovali, že budou mnohem lepší po přejmenování, ale nakonec jediné co se změnilo byl jen a pouze název

  47. Zita napsal:

    My moc spokojeni nebyli, ale to nejsme ani u nynějšího dodavatele. Podle mě je to všechno na jedno brdo.

  48. Richard napsal:

    Konečně někdo u koho jsem spokojen protože opravdu ušetřím, navíc s jejich programy ušetřím ještě více.

  49. Šimon napsal:

    Už jsem se jednou napálil,ale u nich jsem konečně spokojen

  50. Jiří napsal:

    Elektřinu odebírám již několikátým rokem a podle ceníku na příští rok opět nemám důvod k přechodu.

  51. Vašek napsal:

    Jsem s touto společností spokojen. Potřeboval jsem vyřídit nějaké formality a společnost mi vyšla maximálně vstříci. Jednání bylo rychlé a vyřešeno k mé spokojenosti. Společnost mohu doporučit a děkuji za jejich rychlý a spolehlivý přístup k zákazníkům.

  52. Hanka napsal:

    Se společností jsem spokojena.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.