Innogy kontakt, zákaznické centrum

4.7/5 - (3 votes)

Kontakty na společnost Innogy

Email: info@innogy.cz
Web: innogy.cz
Skype: kontaktnicentrum innogy

Telefon: 800 11 33 55
(Po-Pá, od 11:30 do 16:30)

Zákaznické centrum

Název společnosti: innogy Energie, s.r.o
Identifikační číslo (IČ): 49903209
Spisová značka: C 220583 vedená u Městského soudu v Praze
Datum zápisu: 1. ledna 1994
Sídlo společnosti: Limuzská 3135/12, Strašnice, 108 00 Praha 10

Provozní doba:

Po 9:00 – 18:00
Út 9:00 – 18:00
St 9:00 – 18:00
Čt 9:00 – 18:00
Pá 9:00 – 16:00

Sídlo společnosti

Název společnosti: innogy Energie, s.r.o
Identifikační číslo (IČ): 49903209
Spisová značka: C 220583 vedená u Městského soudu v Praze
Datum zápisu: 1. ledna 1994
Sídlo společnosti: Limuzská 3135/12, Strašnice, 108 00 Praha 10

Kam dále:

Innogy zkušenosti

15 komentářů

  1. Včera mě navštívila p. Denisa Ondráčková, údajně v aše pracovnice,s tím, že
    Innogi přechází pod firmu ARMEX Energy a sepisovala se mnou n ovou smlouvu
    a nyní si nejsem jistá, zda se nejedná o povodné jednání. Můžete mš prosím
    sdělit, jak je to opravdu? Děkuji

  2. DOBRÝ DEN,CHTĚLA BYCH ZVÝŠIT ZÁLOHU NA ELEKTŘINU MĚSIČNĚ 1200KČ.DĚKUJI p. JANOŠECOVÁ IVA.

  3. dnes mě informoval můj domácí o jakých si SAMOODČTECH bydlím na Ostravské ulici v Liberci může mi k tomu podat někdo vysvětlení-děkuji Nosek

  4. Dne 21.2.2022 v 10,30 hod jsem hovořil s vaší pracovnicí Pavlínou Hofmanovo a ta mě ujistila , že u vás mám smlouvu jen na plyn a nikoli na odběr elektrické energie.
    Chtěl bych tuto informaci potvrdit emailem. Byl jsem odběratelem elektrické energie od Bohemie ENERGY a po zrušení jsem přešel k Čezu . U INNOGY jsem žádnou smlouvu nepodepisoval , ani s nikým telefonicky nemluvil .

  5. Dobrý den mám Svámí smlouvu od Října a nepřišla mi na zaplacení eletriku já beru každý měsíc 16 toho dne to vše platím jak mám zaplatit eletriku když mi nepřišla mohli by stě mi odepsat děkuji.Malvina Šunková

  6. od 16.5.mám uzavřenou smlouvu na plyn a energii dodávka má začít 12.11.ptám se zda to platí

  7. Chci se zeptat,zda mi můžete jednou za tři měsíce poslat změnu hodin drahého proudu.

  8. 1. – Na faktuře vedle kolonky obchodník je moje adresa špatná.
    Správně je v kolonce zákazník. Je to potřeba opravit.
    2.- Zvyšte nám sazbu záloh na 1400 Kč za měsíc.

    14.9.2021. Děkují za vyřízení.
    S pozdravem Píštek Miroslav

  9. Překvapilo mě zjištění,že vaší firmou uveřejňovaná televizní informace o poskytování a s i s t e n č n í služby se týká pouze N O V Y CH zákazníků.
    To si takovým způsobem vážíte stávajících zákazníků za jejich věrnost s firmou?
    A to shodou okolností jsem minulý týden odmítla nabídku jiného dodavatele s tím,že jsem spokojena se stávajícím firmou od které odebírám jak elektřinu tak i plyn!
    Kdybych věděla co vím dnes asi bych nabídku neodmítla.
    K.Řádová
    Beroun

  10. S touto firmou jsme moc spokojeni slušné jednání pracovníků a vše vždy vysvětlí-nemáme žádný problém

      1. Překvapilo mě zjištění,že vaší firmou uveřejňovaná televizní informace o poskytování a s i s t e n č n í služby se týká pouze N O V Y CH zákazníků.
        To si takovým způsobem vážíte stávajících zákazníků za jejich věrnost s firmou?
        A to shodou okolností jsem minulý týden odmítla nabídku jiného dodavatele s tím,že jsem spokojena se stávajícím firmou od které odebírám jak elektřinu tak i plyn!
        Kdybych věděla co vím dnes asi bych nabídku neodmítla.
        K.Řádová
        Beroun

      2. Přestože jsem vám zaslal do 1 týdne od mého podpisu doporučeně 2 dopisy s výpovědmi obou energií, jejichž součástí byly smlouvy na obě energie a vy jste mi výpovědi písemně potvrdili i akceptovali, nyní mi od vás přišly 2 SMS, ve kterých píšete, že přijímáte obě smlouvy.Já dodnes neznám čísla těch smluv ani své zákaz. číslo.Pan Trojan se kterým jsem smouvy podepsal, je teprve nyní odeslal, ale již jsou ke stornování.Můj EIC/EAN – 859182400201754578

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *