HALIMEDES, a.s. zkušenosti, recenze a diskuze

HALIMEDES, a.s. zkušenosti, recenze a diskuze
2.2 (44%) 5

Společnost HALIMEDES a.s. se řadí mezi menší dodavatele zemního plynu v České republice. Na trh vstoupila pod tímto názvem v roce 2010. Již tehdy šlo o jednoho z nejlevnějších dodavatelů plynu u nás. Vždy si tato firma zakládala na dodávkách plynu, které jsou maximálně průhledné, jednoduché a efektivní. Zkrátka dodává čisté suroviny za výhodných podmínek.

Dnes již v podstatě název HALIMEDES a.s. nenajdete, jelikož firma podniká pod označením PLYNULE.CZ. Stále se vyznačuje jednak férovým přístupem k zákazníkům a jednak také nízkými cenami za dodávky zemního plynu. Ač disponují konkurenční společnosti poměrně masivní reklamou, PLYNULE.CZ investuje především to efektivity svých služeb a vyjednávání nízkých cen.

Vybrat si u PLYNULE.CZ mohou zákazníci z mnoha výhodných tarifů, jež jim budu šity přímo na míru. Zemní plyn je dodáván jak velkým odběratelům typu podniků, tak i těm menších, jež představují domácnosti. Firma samozřejmě nabízí i komplexní klientskou linku.



Napište vaše zkušenosti s touto firmou:

15 Responses to HALIMEDES, a.s. zkušenosti, recenze a diskuze

  1. Slavoj napsal:

    Komunikace sice v podstatě katastrofální ( aby existovala firma tohoto typu, která nemá uvedeno žádné tel. spojení ), a lze komunikovat pouze mailem, je unikát. Ovšem do 1.11. 2018 patřila mezi absolutně nejlevnější. Od tohoto data jednostranně zrušila v rámci změny ceníku všechny předcházející smlouvy (včetně platných na dobu určitou přesahující toto datum).Jako důvod uveden, co to píší nebo budou psát v současnosti všichni, ovšem s perličkou, že i tak nadále budou patřit mezi nejlevnější na trhu. Cena 1kWh činila snad 1,445,- a měsíční platba kolem 400,- ( včetně OTE, distribuce,… a DPH). Při porovnání na tzb se tím zařadila v té době na asi sedmou nejdražší. Podala se výpověď.Od té doby po měsíci žádné vyučtování (přeplatek dělá cca 7000,-). Mail info@plynule.cz je v současnosti nedostupný. Zda nějaká chyba serveru nebo se schválně vymazalo = ?Předpoklad je,že dopracovat se k vrácení přeplatku bude značný problém.Pokud bez soudního řízení vůbec.Vymahatelnost práva v ČR,týkajicího se podobných kauz, je ovšem tristní.

  2. Jarda napsal:

    Příšerní mrzáci,přecházím ohledně zdražení k jinému dodavateli,ale udělali schválnost,že 2 dny bych měl být “bez plynu”,z Gasnetu mi přišlo upozornění,i když mám smlouvu s jiný, dodavatelem,tak ti šmejdi ji ukončili o 2 dny dřív,než se stanu zákazníkem jiné společnosti.Musím se obrátit na ERÚ,navíc budu mít vysoký přeplatek a nevím,jak to těhle darebáků dostanu

  3. Václav Krajča napsal:

    Bohužel, společnost nemohu doporučit. Komunikace pouze mailem, a to ještě odpoví jenom na co chtějí, nové ceny jsou snad nejvyšší ze všech. Co je horší, změní i cenu u ceníku, kde mají uvedenou platnost DO 31.12.2018, tak od 1.11. u něj mění cenu. Vyúčtování z nich asi nedostanu, snad to nebude muset řešit ERU.

    • Mirek napsal:

      Budu mít asi podobný problém,přešel jsem k jinému dodavateli kvůli navýšení ceny,rovněž hodlám postupovat tvrdě.Budu mít dost velký přeplatek,potom dám vědět.Ale komunikace katastrofální,informace záměrně neúplné atd.

  4. Mirek napsal:

    Rovněž stejné zkušenosti,komunikace po několika urgencích.Odcházím,jen trnu,kdy a jestli vůbec mi pošlou přeplatek,který dost velký.

  5. Tomáš napsal:

    Dneska jsem s nimi ukončil smlouvu na dobu určitou, bylo to po několika urgencích. Zafungovalo opravdu zmínění se o ERU nebo nevím. Ještě jsem psal na regionální pobočku, zda mě může dohonit někoho z Prahy. Buď toho mají hodně a nestíhají nebo nevím. Chtěl jsem u nich být dál, ale ceník již nebyl zvýhodněný a jen standard a to jsem mohl zůstat u RWE … Ale zdá se, že končí protože proč by jinak neměli ten lepší ceník? Nebo zkoušejí dělat mrtvý brouky a čekají kolik lidí to vzdá s tím neprodloužením smlouvy a pak budou rejžovat na lidech o tisíce více po doby daných smlouvami (rok, dva?).

  6. Jenda napsal:

    Společnost nabízí výhodné ceny plynu, ale naprosto katastrofální komunikaci, na telefony i na maily nereagují. Roční vyúčtování jsem musel naněkolikrát reklamovat. Smlouva je postavena jednostranně výhodně především pro obchodníka. Velmi špatná zkušenost, nedoporučuji.

    • Venca napsal:

      To máte dobrý, že jste roční vyúčtování musel několikrát reklamovat. Je to 6 týdnů, co u nás odečítali plyn a já ho ještě ani nemám. Na můj dotaz, kdy bude, mi odpověděli, že nemají data o spotřebě od distributora. Spíše mi nechcou ten velký přeplatek vrátit.

  7. Rosta napsal:

    Potvrzuji neochotu komunikovat se zákazníkem. Telefony vyvěšeny, na maily nikdo neodpovídá, jak vás jednou mají už vás nepustí ke změně.

  8. Rosta napsal:

    Potvrzuji neochotu komunikovat se zákazníkem, vyvěšené telefony, na maily nikdo neodpovídá. Nedoporučuji.

  9. Mario napsal:

    Bohužel potvrzuji poslední negativní komentáře ohledně nekomunikace společnosti. Byl jsem jejich zákazníkem poslední 4 roky a celou dobu všechno v pořádku. Teď potřebuji převést smlouvu, resp. dodávky plynu na nového majitele bytu a potřebuji se zeptat, co a jak to mám udělat. Přes zákaznické linky se nelze dovolat, všechny ostatní telefony všech poboček v ČR vyvěšeny. Psal jsem jim už na všechny emaily společnosti a ani po týdnu žádná reakce z žádného z nich. Obracím se proto na ERÚ jako poslední možnost a nevím co s tím budu dělat. Bohužel, škoda.

  10. SA napsal:

    Bohužel, špatné zkušenosti. Nevím, jak může někdo tvrdit, že jsou OK. Nereagují, neposílají vyúčtování a přeplatek až 4. měsíc. Sice příznivé ceny, ale firma naprosto nesolidně se chovající. Nedoporučuji ani náhodou.Dostali výpověď 4 měsíce předem a vůbec nereagují. proboha, co jsou zač? Jo a jejich technická podpora je, jako by nebyla. telefon, nezvedají. Již rok tam mají hlášku o technickém, či provozním problému…
    SA

  11. Tomáš Marný napsal:

    Bohužel jsem se nechal nalákat na nízkou cenu a udělal jsem velkou chybu. Zákaznický portál absolutně k ničemu, neobsahuje vůbec nic. Na maily odpovídají až po urgenci a zmínce o ERÚ. Víc jak měsíc po odečtu nemám vyúčtování (s přeplatkem). Rozhodně nedoporučuji.

  12. Vlasta napsal:

    Jsem u nich od 1.1.2017,jsem spokojená.Velmi příznivá cena plynu, řekla bych nejvýhodnější v současné době. Velmi dobrá komunikace elektronicy i telefonicky.Nehodlám v nejbližší bobě nic měnit.

  13. Ivan napsal:

    Pro rok 2016 absolutně nejvýhodnější ceny plynu, přecházím k nim. Při spotřebě 38 MWh úspora až 8600 Kč proti původnímu dodavateli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.