HALIMEDES, a.s. zkušenosti, recenze a diskuze

HALIMEDES, a.s. zkušenosti, recenze a diskuze
1.7 (34%) 10

Společnost HALIMEDES a.s. se řadí mezi menší dodavatele zemního plynu v České republice. Na trh vstoupila pod tímto názvem v roce 2010. Již tehdy šlo o jednoho z nejlevnějších dodavatelů plynu u nás. Vždy si tato firma zakládala na dodávkách plynu, které jsou maximálně průhledné, jednoduché a efektivní. Zkrátka dodává čisté suroviny za výhodných podmínek.

Dnes již v podstatě název HALIMEDES a.s. nenajdete, jelikož firma podniká pod označením PLYNULE.CZ. Stále se vyznačuje jednak férovým přístupem k zákazníkům a jednak také nízkými cenami za dodávky zemního plynu. Ač disponují konkurenční společnosti poměrně masivní reklamou, PLYNULE.CZ investuje především to efektivity svých služeb a vyjednávání nízkých cen.

Vybrat si u PLYNULE.CZ mohou zákazníci z mnoha výhodných tarifů, jež jim budu šity přímo na míru. Zemní plyn je dodáván jak velkým odběratelům typu podniků, tak i těm menších, jež představují domácnosti. Firma samozřejmě nabízí i komplexní klientskou linku.



Napište vaše zkušenosti s touto firmou:

25 Responses to HALIMEDES, a.s. zkušenosti, recenze a diskuze

  1. Martin napsal:

    Tuto společnost důrazně nedopručuji!!!
    O vyúčtování jsem je musel druhým rokem po sobě urgovat. Dle smluvních podmínek podal můj nový dodavatel včas výpověď, ale asi po dvou měsících u nich stále nikdo nereaguje. Komunikace žádná. Dovolat se nelze. Divím se, že této firmě ještě nikdo neodebral licenci.

    • Lenka napsal:

      Dobrý den tuto společnost taky nedoporučuju muj nový dodavatel taky dal včas výpověd a oni se ani neozvali ted mám ny inkasním lístku hradit 2x plyn u nový společnosti a u týhle společnostu máte s tim někdo zkušenosti co dělat?

  2. Igor napsal:

    Od firmy odcházím a to jsem byl u ní pouze 13 měsíců. Firma od 1.11.2018 pro stávající zákazníky razantně zvýšila ceny plynu. Zvýšení ceny oznámila dle zákona, ale skoro až poslední den, aby zákazník měl se změnou dodavatele problémy. Firma má zvláštní cenovou politiku. Místo, aby si své stálé zákazníky udržela, ceny nezvyšovala nebo zvyšovala pouze o inflaci, tak stávající zákazníky zvyšováním cen odrazuje. Pro nové zákazníky, aby je získala, tak ceny plynu jsou podstatně nižší než u konkurence. Na jejich web. stránkách jsou nepravdivé údaje. Je zde uvedeno, že vedení společnosti sídlí v Praze 1, Senovážné nám. 978/23 a je zde též podatelna. Tento údaj není pravdivý, vedení tam nesídlí a podatelna tam není. Vyúčtování resp.zaslání jediné i poslední faktury trvalo půl roku. Dle faktury pošlou přeplatek za měsíc. Rozhodně tuto firmu nedoporučuji.

    • Břetislav napsal:

      Neseriozní jednání. Jejich zákaznický portál nefunguje. Vyúčtování sami od sebe neprovedli, museli být požádáni. Vyúčtování až po 1/2 roce, sami od sebe nevyúčtovali, museli být požádáni. Přeplatek ve výši cca 1800,-Kč sami si stanovili jeho splatnost do 5.4.2019, dosud nevrátili.

  3. Igor napsal:

    Od firmy odcházím. Firma od 1.11.2018 pro stávající zákazníky razantně zvýšila ceny plynu. Zvýšení ceny oznámila dle zákona, ale skoro až poslední den, aby zákazník měl se změnou dodavatele problémy. Firma má zvláštní cenovou politiku. Místo, aby si své stálé zákazníky udržela, ceny nezvyšovala nebo zvyšovala pouze o inflaci, tak stávající zákazníky zvyšováním cen odrazuje. Pro nové zákazníky, aby je získala, tak ceny plynu jsou podstatně nižší. Na jejich web. stránkách jsou nepravdivé údaje. Je zde uvedeno, že vedení společnosti sídlí v Praze 1, Senovážné nám. 978/23 a je zde též podatelna. Tento údaj není pravdivý, vedení tam nesídlí a podatelna tam není. Rozhodně tuto firmu nedoporučuji. Vyúčtování resp.zaslání jediné i poslední faktury trvalo půl roku.

  4. Radovan napsal:

    Konečně jsem si pohlídal podmínky výpovědní lhůty a po sedmi letech se těch parchantů zbavím.Komunikace nula,akceptace výpovědi jim nic neříká.Jaké překvapení,že si dali tu práci odhlásit mé odběrné místo u Net Gasu.Kdyby mi to upozornění nepřišlo týden před koncem smlouvy,tak ani nevím,že bych se stal ,,černým odběratelem”.Naštěstí mám již nového dodavatele vyřešeného.Ztotožňuji se s názorem,jak může někdo v ČR podnikat jen po mailu.Nechápu.
    Kdyby každý podnikatel musel mít na IČO povinně datovou schránku,tak to předejde řadě problémů.

  5. Petr napsal:

    Důrazně varuji před Helimades. Dal jsem jim z důvodu razantního navýšení ceny řádnou výpověď smlouvy. Na telefon absolutně nereagují. Dělají obstrukce a snaží se nekalými praktikami za každou cenu udržet zákazníka. Schválně se nechtějí u distributora odhlásit z našeho odběrného místa, i když je smlouva ve lhůtě ukončena. Celou věc předávám ERÚ a ČOI a pokud to bude nutné, tak i k soudu.

  6. Tomáš Kuruc napsal:

    Já jsem s nimi skončil a přešel ke konkurenci. Je to, jak ostatní píšou, komunikace špatná, měli poslat vyúčtování do měsíce od ukončení smlouvy, musel jsem urgovat, poslali po měsíci a půl. Měl jsem přeplatek, tam si dali splatnost měsíc a stejně to nedodrželi a musel sem znovu urgovat. Funguje, jak už taky někdo psal, zmínka o ERÚ. Peníze pak poslali hned. Nechápu, asi končí, nebo nevím, napsal sem jim, že i kdyby byly cenově na polovině ostatních dodavatelů, tak k nim už nikdy nepůjdu.

  7. Slavoj napsal:

    Komunikace sice v podstatě katastrofální ( aby existovala firma tohoto typu, která nemá uvedeno žádné tel. spojení ), a lze komunikovat pouze mailem, je unikát. Ovšem do 1.11. 2018 patřila mezi absolutně nejlevnější. Od tohoto data jednostranně zrušila v rámci změny ceníku všechny předcházející smlouvy (včetně platných na dobu určitou přesahující toto datum).Jako důvod uveden, co to píší nebo budou psát v současnosti všichni, ovšem s perličkou, že i tak nadále budou patřit mezi nejlevnější na trhu. Cena 1kWh činila snad 1,445,- a měsíční platba kolem 400,- ( včetně OTE, distribuce,… a DPH). Při porovnání na tzb se tím zařadila v té době na asi sedmou nejdražší. Podala se výpověď.Od té doby po měsíci žádné vyučtování (přeplatek dělá cca 7000,-). Mail info@plynule.cz je v současnosti nedostupný. Zda nějaká chyba serveru nebo se schválně vymazalo = ?Předpoklad je,že dopracovat se k vrácení přeplatku bude značný problém.Pokud bez soudního řízení vůbec.Vymahatelnost práva v ČR,týkajicího se podobných kauz, je ovšem tristní.

    • Karel napsal:

      Obraťe se na ERÚ,udělal jsem totéž,faktura sice po intervenci ERU přišla ihned,přeplatek podobný vyšší zatím ne,ale ještě je před splatností.Potom budu postupovat s ERU a popř.vymáhat soudně,včetně penále,právního servisu atd

  8. Jarda napsal:

    Příšerní mrzáci,přecházím ohledně zdražení k jinému dodavateli,ale udělali schválnost,že 2 dny bych měl být “bez plynu”,z Gasnetu mi přišlo upozornění,i když mám smlouvu s jiný, dodavatelem,tak ti šmejdi ji ukončili o 2 dny dřív,než se stanu zákazníkem jiné společnosti.Musím se obrátit na ERÚ,navíc budu mít vysoký přeplatek a nevím,jak to těhle darebáků dostanu

  9. Václav Krajča napsal:

    Bohužel, společnost nemohu doporučit. Komunikace pouze mailem, a to ještě odpoví jenom na co chtějí, nové ceny jsou snad nejvyšší ze všech. Co je horší, změní i cenu u ceníku, kde mají uvedenou platnost DO 31.12.2018, tak od 1.11. u něj mění cenu. Vyúčtování z nich asi nedostanu, snad to nebude muset řešit ERU.

    • Mirek napsal:

      Budu mít asi podobný problém,přešel jsem k jinému dodavateli kvůli navýšení ceny,rovněž hodlám postupovat tvrdě.Budu mít dost velký přeplatek,potom dám vědět.Ale komunikace katastrofální,informace záměrně neúplné atd.

  10. Mirek napsal:

    Rovněž stejné zkušenosti,komunikace po několika urgencích.Odcházím,jen trnu,kdy a jestli vůbec mi pošlou přeplatek,který dost velký.

  11. Tomáš napsal:

    Dneska jsem s nimi ukončil smlouvu na dobu určitou, bylo to po několika urgencích. Zafungovalo opravdu zmínění se o ERU nebo nevím. Ještě jsem psal na regionální pobočku, zda mě může dohonit někoho z Prahy. Buď toho mají hodně a nestíhají nebo nevím. Chtěl jsem u nich být dál, ale ceník již nebyl zvýhodněný a jen standard a to jsem mohl zůstat u RWE … Ale zdá se, že končí protože proč by jinak neměli ten lepší ceník? Nebo zkoušejí dělat mrtvý brouky a čekají kolik lidí to vzdá s tím neprodloužením smlouvy a pak budou rejžovat na lidech o tisíce více po doby daných smlouvami (rok, dva?).

  12. Jenda napsal:

    Společnost nabízí výhodné ceny plynu, ale naprosto katastrofální komunikaci, na telefony i na maily nereagují. Roční vyúčtování jsem musel naněkolikrát reklamovat. Smlouva je postavena jednostranně výhodně především pro obchodníka. Velmi špatná zkušenost, nedoporučuji.

    • Venca napsal:

      To máte dobrý, že jste roční vyúčtování musel několikrát reklamovat. Je to 6 týdnů, co u nás odečítali plyn a já ho ještě ani nemám. Na můj dotaz, kdy bude, mi odpověděli, že nemají data o spotřebě od distributora. Spíše mi nechcou ten velký přeplatek vrátit.

  13. Rosta napsal:

    Potvrzuji neochotu komunikovat se zákazníkem. Telefony vyvěšeny, na maily nikdo neodpovídá, jak vás jednou mají už vás nepustí ke změně.

  14. Rosta napsal:

    Potvrzuji neochotu komunikovat se zákazníkem, vyvěšené telefony, na maily nikdo neodpovídá. Nedoporučuji.

  15. Mario napsal:

    Bohužel potvrzuji poslední negativní komentáře ohledně nekomunikace společnosti. Byl jsem jejich zákazníkem poslední 4 roky a celou dobu všechno v pořádku. Teď potřebuji převést smlouvu, resp. dodávky plynu na nového majitele bytu a potřebuji se zeptat, co a jak to mám udělat. Přes zákaznické linky se nelze dovolat, všechny ostatní telefony všech poboček v ČR vyvěšeny. Psal jsem jim už na všechny emaily společnosti a ani po týdnu žádná reakce z žádného z nich. Obracím se proto na ERÚ jako poslední možnost a nevím co s tím budu dělat. Bohužel, škoda.

  16. SA napsal:

    Bohužel, špatné zkušenosti. Nevím, jak může někdo tvrdit, že jsou OK. Nereagují, neposílají vyúčtování a přeplatek až 4. měsíc. Sice příznivé ceny, ale firma naprosto nesolidně se chovající. Nedoporučuji ani náhodou.Dostali výpověď 4 měsíce předem a vůbec nereagují. proboha, co jsou zač? Jo a jejich technická podpora je, jako by nebyla. telefon, nezvedají. Již rok tam mají hlášku o technickém, či provozním problému…
    SA

  17. Tomáš Marný napsal:

    Bohužel jsem se nechal nalákat na nízkou cenu a udělal jsem velkou chybu. Zákaznický portál absolutně k ničemu, neobsahuje vůbec nic. Na maily odpovídají až po urgenci a zmínce o ERÚ. Víc jak měsíc po odečtu nemám vyúčtování (s přeplatkem). Rozhodně nedoporučuji.

  18. Vlasta napsal:

    Jsem u nich od 1.1.2017,jsem spokojená.Velmi příznivá cena plynu, řekla bych nejvýhodnější v současné době. Velmi dobrá komunikace elektronicy i telefonicky.Nehodlám v nejbližší bobě nic měnit.

  19. Ivan napsal:

    Pro rok 2016 absolutně nejvýhodnější ceny plynu, přecházím k nim. Při spotřebě 38 MWh úspora až 8600 Kč proti původnímu dodavateli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.