COMFORT ENERGY s.r.o. kontakt, zákaznické centrum

COMFORT ENERGY s.r.o. kontakt, zákaznické centrum
4.5 (90%) 8

Kontakty na společnost COMFORT ENERGY s.r.o.

Email: kontakt@comfortenergy.cz
Web: comfortenergy.cz

Telefon: 226 291 591
(Po-Pá, 8:00-20:00)

Zákaznické centrum

Na poříčí 24-26, 110 01, Praha 1

Provozní doba:

Po 8:00 do 17:00
Út 8:00 do 17:00
St 8:00 do 17:00
Čt 8:00 do 17:00
Pá 7:00 do 13:30

Sídlo společnosti

COMFORT ENERGY s.r.o.
Na Poříčí 24-26
110 00 Praha 1

Kam dále:

COMFORT ENERGY s.r.o. zkušenosti



Napište vaše zkušenosti s touto firmou:

18 Responses to COMFORT ENERGY s.r.o. kontakt, zákaznické centrum

  1. Jan Ševečka napsal:

    Nám se přechodem k nim podařilo snížit elektřinu i plyn. Barák máme starej nezateplenej, tak případné úspory za energie musíme řešit aspoň takto přes dodavatele.

    • Miroslav napsal:

      Já si nejsem jistý,jestli taky COMFORT ENERGY padlo ke dnu.Byl jsem u nich do poslední chvíle a okamžitě jsem přešel k ČEZu.

  2. ZDENĚK GUTWALD napsal:

    Začátkem měsíce mě telefonicky oslovila paní Hrabová z Comfort Energy. Nabídla mi dodatek smlouvy,který mi přečetla a na závěr jsem vyslovil souhlas. Kromě toho mi sdělila, že dodatek smlouvy obdržím písemně na můj e-mail. Jednalo se o dvě odběrná místa: Praha 4, Plamínkové 1562 a Skuhrov 8. Kromě toho budu mít možnost nastudovat zmíněný dodatek a případně jej odmítnout do 14-ti dnů. Do dnešního dne jsem žádný dodatek neobdržel a začínám se domnívat, že se jedná o nekalé praktiky. Zdeněk Gutwald. Očekávám odpověď v nejkratším možné termínu

  3. Hana Šimoniková napsal:

    Zdravím,mě zákaznické číslo je 8203094146, jméno Hana Šimoniková, smlouva Je na dodávku elektřiny ode dne 3.7. 2018,toto potvrzení mi bylo doručeno vašim dopisem ze dne 30.3.2017, s tím, že doba trvání je 24 měsíců, t.j. do 3.7.2020,i přesto,že vám byla zaslána žádost o uvolnění k tomuto datu, uvolnění bylo vaší společnosti zamítnuto. Obracím se tedy na vás s dotazem, proč k uvolnění nedošlo. Od vaší společnosti jsem nedostala žádnou zprávu i když mi smlouva dnem 3.7.2020 skončila, nebyla mi žádná nová smlouva nebo její prodloužení. Již jednou se mi stalo, že jsem musela vyřizovat s Distribucí ČEZ neoprávněný odběr a věřte jako seniorka to pro mě bylo velmi neprijemne a stresující.obracim se na vás a žádám vás o sdělení jaká je nyní situace v dodávce elektřiny, zda elektřinu mi dodavate vy, a nemusím mít tedy obavu z toho, že mě Distribuce ČEZ bude vést jako černého odběratele. Prosím o rychlé vyřízení mé situace.

  4. Eliáš napsal:

    Komunikace na infolince se u nich hodně zlepšila, operátorky daleko příjemnější.

    • Šárka napsal:

      Já jednou mluvila s klukem a podruhé s holkou a oba jako operátoři vystupovali slušně. Občas když zjišťuju třeba věci ohledně zásilky, tak se nestačím divit na jaký operátory natrefim, tihle byli fajn.

  5. Milan napsal:

    Já jsem s nimi spokojen.

  6. Martina napsal:

    Comfort energy nikdy lhari a podvodníci, ve smlouve je sankce 2000kc a pak vam reknou 6000kc.

  7. Zdeněk Matiáš napsal:

    Dávám firmě body za to, že mi pomohla se dostat od původního dodavatele, kvůli kterému se proces změny dodavatele protáhl na nesmyslných 6 měsíců. Déle jsem dodavatele ještě opravdu neměnil. Zaměstnancům Comfort energy tímto děkuji za pomoc a za to, že mě po celou dobu průběžně informovali. 

  8. Dagmar Typltová napsal:

    Prosím o sdělení adresy pobočky v Hradci Králové. Dnes jasem ji na uvedeném místě nenašla. Děkuji

  9. Marek Seidl napsal:

    Líbí se mi, že firma poskytuje i poradenskou činnost a měli jsme se tak možnost s nimi pobavit o naší domácnosti, co zlepšit a jak ušetřit. V neposlední řadě jsme si u nich také vyřídili nový výhodnější tarif na odběr elektřiny s plynem.

  10. Julie napsal:

    Jsem ráda, že jste za mě vyřídili převod, minulý dodavatel mi stále volal a chtěl abych u nich zůstala, za cenu toho, že až po letech mi zlepší podmínky i ceny, odmítla jsem a nechám si to u vás!

  11. Jakub napsal:

    Zákaznické centrum bez fronty a vyřízení změny dodací adresy faktury ani za pět minut. Nadále jsem byl informován, že podobné změny mohu provádět ve své online kanceláři, takže kdyby nastalo ještě nějaké příště tak to vyzkouším online. Servis v pořádku na úrovni co potřebuji.

  12. Eva Bajerová napsal:

    Mám u vás smlouvu na plyn i elektřinu od 21. 7.2017. Vaši pracovníci mě uvedli v omyl tvrzením, že vyřídíte odstup od stávajícího dodavatele Innogy a Čezu. Moje stávající smlouvy si odvezli. Já teď mám problém, že jsem u tří dodavatelů, innogy mi hrozí sankcemi. Tak jsem se rozhodla vám vrátit žárovky, které stejně nemám kde upotřebit a smlouvu s vámi zrušit.číslo smlouvy je CMA50197906. Jsem 80ti letá důchodkyně a myslím. že se tak nekorektně se mnou nemělo jednat.

  13. K P Nuihlíček napsal:

    Zaplatil jsem bývalému dodavateli-EON-v 04/17 částku 3500,-Kč jako zálohu na další půlrok.Tento mě tyto prostředky vyúčtuje??

  14. Stanislav Mifka napsal:

    V roce 2016 po návštěvě vaší pracovnice p. (sl.) Janderové jsem podepsal smlouvu o dodávce el. energie od Vaší firmy (přesně 15.1.2016, č. smlouvy CMA50093139), v níž jste se zavázali, že provedete kroky k převodu odběratele za mne, já se nemusím o nic starat. Výsledek byl ten, že smlouva nebyla v r. 2016 realizována, jelikož nebyla včas vypovězena u mého předchozího dodavatele. Souhlasil jsem tedy s tím, že realizaci přesunete na rok 2017. Dne 30.6. 2017 jsem dostal od Vás oznámení, že bylo odběrné místo aktivováno. Jaké bylo však mé překvapení, když mi 2.8.2017 vystavil můj předchozí dodavatel fakturu na uhrazení smluvní pokuty ve výši 3000,- kč za nedodržení smluvních podmínek. Takhle já si začátek naší spolupráce nepředstavoval ani v těch nejhorších snech! V tomto směru jsem značně nespokojen s postupem Vaší firmy a požaduji vysvětlení, jak k tomu mohlo dojít, neboť času jste ne splnění slibů měli dostatek! Stanislav Mifka, zák. č. 8202412784. Děkuji za odpověď!

    • Anonym napsal:

      To samé.Ještě se nic neodebralo auž je tu pokuta 6 000!

      • Luboš Rašpl napsal:

        My jsme od nich také ještě nic neodebrali a už nám snížili zálohy, podle spotřeby co jsme měli v loňském roce. Takže jste pravděpodobně někde porušili podmínky smlouvy, jinak není možné, aby vám cokoliv bez důvodně účtovali. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.