Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Nám se přechodem k nim podařilo snížit elektřinu i plyn. Barák máme starej nezateplenej, tak případné úspory za energie musíme řešit aspoň takto přes dodavatele.
Já si nejsem jistý,jestli taky COMFORT ENERGY padlo ke dnu.Byl jsem u nich do poslední chvíle a okamžitě jsem přešel k ČEZu.
Začátkem měsíce mě telefonicky oslovila paní Hrabová z Comfort Energy. Nabídla mi dodatek smlouvy,který mi přečetla a na závěr jsem vyslovil souhlas. Kromě toho mi sdělila, že dodatek smlouvy obdržím písemně na můj e-mail. Jednalo se o dvě odběrná místa: Praha 4, Plamínkové 1562 a Skuhrov 8. Kromě toho budu mít možnost nastudovat zmíněný dodatek a případně jej odmítnout do 14-ti dnů. Do dnešního dne jsem žádný dodatek neobdržel a začínám se domnívat, že se jedná o nekalé praktiky. Zdeněk Gutwald. Očekávám odpověď v nejkratším možné termínu
Zdravím,mě zákaznické číslo je 8203094146, jméno Hana Šimoniková, smlouva Je na dodávku elektřiny ode dne 3.7. 2018,toto potvrzení mi bylo doručeno vašim dopisem ze dne 30.3.2017, s tím, že doba trvání je 24 měsíců, t.j. do 3.7.2020,i přesto,že vám byla zaslána žádost o uvolnění k tomuto datu, uvolnění bylo vaší společnosti zamítnuto. Obracím se tedy na vás s dotazem, proč k uvolnění nedošlo. Od vaší společnosti jsem nedostala žádnou zprávu i když mi smlouva dnem 3.7.2020 skončila, nebyla mi žádná nová smlouva nebo její prodloužení. Již jednou se mi stalo, že jsem musela vyřizovat s Distribucí ČEZ neoprávněný odběr a věřte jako seniorka to pro mě bylo velmi neprijemne a stresující.obracim se na vás a žádám vás o sdělení jaká je nyní situace v dodávce elektřiny, zda elektřinu mi dodavate vy, a nemusím mít tedy obavu z toho, že mě Distribuce ČEZ bude vést jako černého odběratele. Prosím o rychlé vyřízení mé situace.
Komunikace na infolince se u nich hodně zlepšila, operátorky daleko příjemnější.
Já jednou mluvila s klukem a podruhé s holkou a oba jako operátoři vystupovali slušně. Občas když zjišťuju třeba věci ohledně zásilky, tak se nestačím divit na jaký operátory natrefim, tihle byli fajn.
Já jsem s nimi spokojen.
Comfort energy nikdy lhari a podvodníci, ve smlouve je sankce 2000kc a pak vam reknou 6000kc.
Dostala jsem od Vás dopis o zdražování energie.Současný dodavatel mně nic neposlal.Zatím od Vás energii neberu-až od září příštího roku.Pokud chci odstoupit od smlouvy ,musím zaslat darované žárovky v neporušeném stavu.Potom se už nic doufám neplatí.č.smlouvy je 859182400209837341.Nemám tiskárnu,tak doufám,že to může být i na normální papíře.Děkuji za zprávu-Kadlecová Maria-Luhačovice.
Dávám firmě body za to, že mi pomohla se dostat od původního dodavatele, kvůli kterému se proces změny dodavatele protáhl na nesmyslných 6 měsíců. Déle jsem dodavatele ještě opravdu neměnil. Zaměstnancům Comfort energy tímto děkuji za pomoc a za to, že mě po celou dobu průběžně informovali.
Prosím o sdělení adresy pobočky v Hradci Králové. Dnes jasem ji na uvedeném místě nenašla. Děkuji
Líbí se mi, že firma poskytuje i poradenskou činnost a měli jsme se tak možnost s nimi pobavit o naší domácnosti, co zlepšit a jak ušetřit. V neposlední řadě jsme si u nich také vyřídili nový výhodnější tarif na odběr elektřiny s plynem.
Jsem ráda, že jste za mě vyřídili převod, minulý dodavatel mi stále volal a chtěl abych u nich zůstala, za cenu toho, že až po letech mi zlepší podmínky i ceny, odmítla jsem a nechám si to u vás!
Zákaznické centrum bez fronty a vyřízení změny dodací adresy faktury ani za pět minut. Nadále jsem byl informován, že podobné změny mohu provádět ve své online kanceláři, takže kdyby nastalo ještě nějaké příště tak to vyzkouším online. Servis v pořádku na úrovni co potřebuji.
Mám u vás smlouvu na plyn i elektřinu od 21. 7.2017. Vaši pracovníci mě uvedli v omyl tvrzením, že vyřídíte odstup od stávajícího dodavatele Innogy a Čezu. Moje stávající smlouvy si odvezli. Já teď mám problém, že jsem u tří dodavatelů, innogy mi hrozí sankcemi. Tak jsem se rozhodla vám vrátit žárovky, které stejně nemám kde upotřebit a smlouvu s vámi zrušit.číslo smlouvy je CMA50197906. Jsem 80ti letá důchodkyně a myslím. že se tak nekorektně se mnou nemělo jednat.
Zaplatil jsem bývalému dodavateli-EON-v 04/17 částku 3500,-Kč jako zálohu na další půlrok.Tento mě tyto prostředky vyúčtuje??
V roce 2016 po návštěvě vaší pracovnice p. (sl.) Janderové jsem podepsal smlouvu o dodávce el. energie od Vaší firmy (přesně 15.1.2016, č. smlouvy CMA50093139), v níž jste se zavázali, že provedete kroky k převodu odběratele za mne, já se nemusím o nic starat. Výsledek byl ten, že smlouva nebyla v r. 2016 realizována, jelikož nebyla včas vypovězena u mého předchozího dodavatele. Souhlasil jsem tedy s tím, že realizaci přesunete na rok 2017. Dne 30.6. 2017 jsem dostal od Vás oznámení, že bylo odběrné místo aktivováno. Jaké bylo však mé překvapení, když mi 2.8.2017 vystavil můj předchozí dodavatel fakturu na uhrazení smluvní pokuty ve výši 3000,- kč za nedodržení smluvních podmínek. Takhle já si začátek naší spolupráce nepředstavoval ani v těch nejhorších snech! V tomto směru jsem značně nespokojen s postupem Vaší firmy a požaduji vysvětlení, jak k tomu mohlo dojít, neboť času jste ne splnění slibů měli dostatek! Stanislav Mifka, zák. č. 8202412784. Děkuji za odpověď!
To samé.Ještě se nic neodebralo auž je tu pokuta 6 000!
My jsme od nich také ještě nic neodebrali a už nám snížili zálohy, podle spotřeby co jsme měli v loňském roce. Takže jste pravděpodobně někde porušili podmínky smlouvy, jinak není možné, aby vám cokoliv bez důvodně účtovali.