Pražská energetika, a. s. kontakt, zákaznické centrum

2.8/5 - (15 votes)

Kontakty na společnost Pražská energetika, a. s.

Email: info@cezdistribuce.cz
Web: pre@pre.cz

Telefon: 267 055 555
(Po-Pá, 7:00-20:00)

Zákaznické centrum

Jungmannova 31
(palác Adria)

Praha 1

Provozní doba:

Po 9:00-18:00
Út 9:00-18:00
St 9:00-18:00
Čt 9:00-18:00
Pá 9:00-12:00

Sídlo společnosti

Pražská energetika, a. s.
Na Hroudě 1492/4
100 05 Praha 10

Kam dále:

Pražská energetika, a. s. zkušenosti

13 komentářů

  1. Dobrý den,
    zjistila jsem, že jsem zaplatila 2x zálohu na elektřinu. 13.8.720,-korun a 18.8.720,-
    Korun dnovu. Prosím, podívejte se na to.Děkuji

  2. Dobrý den,
    Pražská energetika je velmi důležitá firma zvláště pro nás, kdo bydlíme v Praze. Velmi si této firmy vážím.
    Mrzí mne jen jedna jediná věc, a to, že lze odebírat elektroměry, když si to odcházející nájemník přeje, protože má zájem udělat pronajímateli nepříjemnost. Myslím, že by měla existovat nějaká písemnost/dohoda, podle které by bylo možné věc řešit přijatelným způsobem.

  3. Od října letošního roku jsem vaším zákazníkem. Přišel mi rozpis záloh na 10000 Kč.
    Zřejmě dle loňské spotřeby. Teď přecházím na fotovoltaiku a tím i podstatně nižší spotřebu elektřiny.Zˇádám proto o snížení záloh na max. výši 7000.-Kč. Děkuji za kladné vyřízení. Beneda Jan.

  4. Dobrý den vaše společnost chce po nás zálohu za elektřinu když u Vás vůbec nejsme registrovaní.Děkuji za vysvětlení!

  5. Dobrý den. Dnes jsem obdržel sms s žádostí na „úhradu dluhu 444,- Kč za elektřinu na účet 19-27894000277/0100 pod VS 21569034 …“. Žádost není podložena žádnou fakturou ani jiným způsobem vyúčtování. Proto mně tato sms připadá jako podvodná. Žádám o vysvětlení. Odběrným místem je garáž na adrese Praha 4, V Pláni 1113 (EAN 859182400302222198), kde spotřeba činí 1 kWh/rok. Původním dodavatelem byla Bohemia Energy a dne 5.11.2021 jsem cestou Ušetřeno.cz podepsal smlouvu s novým dodavatelem – ČEZ Prodej.a.s.

  6. potřebuji dokončit připojení fotovoltaiky….Vaši revizní technici mi doporučili
    osobní návštěvu zákaznického centra (veškerou dokumentaci s sebou). Dotaz…je možno se objednat na čas, nebo mám přijít bez objednání. děkuji

  7. Dobrý den, prosím o informaci. Instalovala jsem 120l boiler v bytě. Mám nárok na noční proud a případně jak postupovat? Žádost,doložit instalaci atd.
    Současně bych tento dotaz vznesla i na rekreační domek z hlediska nároku na noční proud.
    Děkuji.Stejskalová

  8. Dobrý den,prosím o zaslání posledního vyúčtování el.en na mailovou níže uvedenou adresu.

  9. Dobrý den,
    jak mám,prosím postupovat,když chci zadat SIPO pro platby za elektřinu i plyn odebíraný od Vaší společnosti?
    Děkuji
    MM

  10. Dobrý den,

    mám dotaz, podle bydliště mám nejbližší pobočku PRE, v ul. Vladimírova, za uplynulý měsíc (březen) mi nestrhnula banka v SIPu částku-platbu zálohy na el. Lze tuto částku zaplatit přímo na této pobočce PRE, ve Vladimírově, v úřední hodiny/jde o částku 400 Kč zálohy/ ? Nebo mám počkat na složenku od PRE a zaplatit platbu až na složenku, až mi přijde od dodavatele? Chtěla bych platby mít v pořádku! Mohu také zaplatit na Vámi udaný účet, pokud mi sdělíte správný, vč. spec. a variabil. symbolu. Děkuji Novotná

  11. Dobrý den.Protže už nevlastním telefon,žádám Vás o sdělení,jak jsem dospěl k Vámi udávanému dlu za elektřinu.Začátkem ledna jsem byl na Vaší pobočce v Jungmanově ulici,a na otázku, zdali po přestěhování nevznikl nějaký nedoplatek.úUřednice mně sdělila, že mám včechno zaplaceno,jen mně chybí leden a ůnor.To jsem včas to jest 2 x 500.-K4.- již zaplatil.přesto jsem dostl do emailu zprávu u dluhu.Múžete mně to prosím vysvětliT?Díky Šulc Ivan.VS 10259030.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *