Adresa zákaznického centra Innogy Přerov:
Palackého 2820/27
750 02 Přerov
Otevírací doba:
po,st: 8:00-17:00
út,čt: 8:00-15:00
pá: 8:00-13:00
Zkušenosti s dodavateli energií
Palackého 2820/27
750 02 Přerov
po,st: 8:00-17:00
út,čt: 8:00-15:00
pá: 8:00-13:00
Na pobočku Innogy v Přerově jsem se objednala a před návštěvou pobočky několikrát na infolince Innogy zjišťovala, co vše potřebuji k úkonům, které chci řešit ….. jednalo se o Potvrzení uhrazených plateb , info k vyúčtování a další věci …. Dle rad na infolince a i infa na stránkách Innogy, jsem měla dvě Plné moci speciální – vždy ke konkrétnímu úkonu, protože zastupuji svého 90-ti letého otce. První zaměstnankyně pobočky, ke které jsem se dostala, velice nevstřícně až arogantně ke všemu měla připomínky a jednala opravdu neochotně – a protože neměla ani jmenovku na triku, ani jakékoliv označení či vizitku na přepážce a nikde jsem nevyčetla jak se jmenuje, po mém dotazu zda by mě tedy mohla sdělit své jméno nebo se tak nějak prostě představit – doslova odpověděla – že neřekne (jak se jmenuje), že mě po tom nic není a ona není povinna mě toto vůbec sdělovat a vůbec se mnou nemusí bavit – první šok …. takové nevstřícné a neprofesionální jednání a hlavně neskutečná arogance mě naprosto zaskočila, neboť prostě nic nešlo ….. a tak jsem řekla, že si na ni budu stěžovat a dám reklamaci. Po tomto mě sdělila, že se se mnou už vůbec tedy nemíní a nemá o čem bavit a tím veškerá komunikace s ní skončila…. Seděla jsem tam naproti ní celkem v šoku z jejího chování – a dotyčná „anonymní“ za přepážkou si už dělala svoji práci na PC, vůbec si mě nevšímala a nikdo se mnou už nekomunikoval …. Tak jsem požádala její kolegyni vedle, co mám tedy dělat, když tam sedím a ignorace ze strany její spolupracovnice je neskutečná – a tato druhá pracovnice – na jmenovce Iveta – najednou nevěděla, jestli mě vůbec může vzít k vyřízení věcí jako zákazníka nebo ne, dívala se stále na kolegyni před kterou jsem stále seděla a která jí něco gestikulovala pod stolem rukou ve smyslu nic jí neříkej, nechej ji atd. … Neskutečné ….. Nakonec jsem si tedy přesedla a dozvěděla se, že Plná moc – ani jedna nestačí ani k tomu, aby mě vytiskla Potvrzení uhrazených plateb a ona se mnou nemůže nic vlastně vyřídit, protože – jak jsem se nakonec dokonce dozvěděla, nemám plnou moc přímo na formuláři Innogy a kdybych ji prý měla – jde všechno…. tak jsem jí řekla, že kdybych měla Plnou moc psanou rukou třeba se všemi náležitostmi, tak je to prostě Plná moc a ta je platná ……ne a ne a ne ,musí být na jejich předtisku a tečka…… odešla jsem asi po více jak půlhodině a vůbec nic vyřízené, ani jednu záležitost …. Několikrát jsem přímo z pobočky volala na infolinku Innogy pro ověření nesmyslů ohledně Plné moci a i dalších tvrzení pracovnice, že nejde nic vyřídit, pokud bych tam vlastně na čemkoliv byla podepsaná já dole – a proto – i s Plnou mocí k zastupování, musí být potom dokumenty psané na mne ze zcela nepochopitelných důvodů …. no neuvěřitelné, tato druhá pracovnice evidentně lidově řečeno „držela basu“ s kolegyní, takže abych zcela běžné věci v zastoupení s Plnou mocí vyřídila – budu muset jet bohužel na pobočku v Olomouci nebo Zlíně, tam evidentně tyto problémy nevím jestli s hloupost, neznalostí a ještě i arogancí a nechutí něco řešit nemají. Byla bych velice ráda, kdyby neskutečně drzé a arogantní chování zejména „anonymní“ pracovnice pobočky Innogy v Přerově se jen tak nepřešlo nějakým pokáráním a nezametlo, veškeré chování si pro ověření mohou přehrát na infolince Innogy, kam jsem několikrát volala i ještě z pobočky a opravdu jen doufám, že s takovým jednáním a přístupem lidí na místě, kde očekáváte, že jsou tam pro vás a očekáváte, že by vám měli pomoci a vyjít vstříc s řešením problémů, tak že s tímto přístupem a jednáním se už opravdu nikdy nikde nesetkám , tak jako dosud a až do dnešní návštěvy Innogy v Přerově. Je tam toho ze strany „anonymní“ pracovnice ještě mnohem více, ale to se snad bude řešit na jiných místech a někdo jiný a byla bych velice ráda, aby se se mnou v této věci ještě pro dořešení někdo kompetentní spojil. Naprosto nedoporučuji k jednání tuto pobočku, pokud tam bude osazenstvo těchto dvou pracovnic jako dnes.