Innogy online zákaznické služby

Innogy online zákaznické služby
2.8 (55%) 8

Společností, které se zaměřují na dodávku elektrické energie nebo zemního plynu, je v dnešní době habaděj. Není se čemu divit, když v současnosti vedou mezi sebou nevýslovné konkurenční boje, díky kterým se předhánějí i v sebemenších maličkostech. Ať se však snaží sebevíc, navrch mají samozřejmě ty firmy, které nabízejí služby online. Ušetření času je totiž pro mnoho klientů prioritou číslo jedna, protože většina z pracujících lidí nemá zrovna času nazbyt, aby obíhala pobočky společností, jež se jí starají o energie, kvůli nějaké hlouposti. Raději ocení, že si i malou záležitost mohou vyřešit z pohodlí domova. Do online světa se také přidala i skupina Innogy. Co tento online účet ovšem přináší?

Innogy online – kontrolujte si zákaznické služby z pohodlí domova

Innogy online je velmi praktické. Váš online účet vám umožní kontrolovat své platby, zálohy i faktury kdykoliv, kdy budete potřebovat. Samozřejmě se také přehledně, jasně a rychle dozvíte, jak moc jste plýtvali nebo šetřili energiemi a na tomto základě si můžete své zálohy změnit. Pokud máte pocit či jasně vidíte na daných přehledech, že jste minulý měsíc trochu více sledovali oblíbený seriál, zvyšte si svou další měsíční zálohu, ať se následně vyhnete doplatkům.  Samozřejmě pokud byste narazili na nějaké nesrovnalosti, vždy je možné zavolat na zákaznický servis, který je pro vás velkou část dne plně k dispozici. Nemusíte tedy s jakýmkoli dotazem stát fronty na pobočkách. Ušetříte tedy spoustu vašeho času, který můžete investovat do jiných pro vás důležitějších věcí.



Napište vaše zkušenosti s touto firmou:

5 Responses to Innogy online zákaznické služby

  1. Kolář napsal:

    Neseriozní firma. Pryč od nich. Již plné 4 roky platím pronájem žárovky ve výši 13,90 Kč/měsíc. Zaplatil jsem již za jednu jedinou žárovku 667 Kč. Je jim zatěžko upozornit seniora, že by bylo vhodné tuto smlouvu ukončit. Vypovědět písemně tuto smlouvu nelze. Musíte osobně zajít na jejich středisko a zaplatit 1Kč, aby se mohla smlouva ukončit.Že nebydlíte v místě střediska v Olomouci je vůbec nezajímá. Hanba takové společnosti.

  2. Zdeňka Cmoriaková napsal:

    Již 10.42020 jsem hlásila poruchu na kotli a přestože si platím poruchovou službu se společnost Inoggy zachovala velice neeticky a již dnes t.j. 14.42020 se mnou raději ani nekomunikuje a dopouští se trestného činu týrání chladem.:-(

  3. Bohumil Bula napsal:

    Mám problém s INNOGY, od kterého jsem chtěl odejít k CENTROPOLU, který v řádném termínu požádal o převod a to 24.5.2019, a ke kterému jsem byl řádně převeden a to k 6.7.19. Ovšem z neznámých důvodů o převod požádala i společnost BOHEMIA ENERGY a to prý k 1.7.19. INNOGY TEDY ZAHÁJILA TEDY DRUHÝ PŘEVOD k BOHEMIA ENERGY. Podle tvrzení INNOGY se PRODLOUŽILA SMLOUVA s INNOGY a tedy převod k BOHEMIA ENERGY byl porušením této prodloužené smlouvy a je mi účtována pokuta 4 400 Kč. Pracovník INNOGY na přepážce nebyl schopen podat informaci, která by jednoznačně řekla, ke které společnosti jsem byl převeden (případně k oběma společnostmi) Osobně se ke mě hlásí CENTROPOL, kterému platím zálohy a vydal mi potvrzení, že je od 7.7. mým novým dodavatelem. Pracovníkem na přepážce, protože ani jemu nebyla věc jasná byla podána reklamace. Přičemž od jejího podání uběhlo již 32 dnů. Neobdržel jsem žádné vyjádření k reklamaci, ale za to jsem dostal dvě upomínky, že jsem nezaplatil pokutu 4 400 Kč a to i přes to, že jsem byl při podání reklamace ubezpečen, že nemám platit do vyřízení reklamace. Navíc je se mnou komunikováno prostřednictvím e-mailových adres, na které se nedá odpovědět.
    Od známého jsem se dozvěděl, že INNOGY posílá dopisy nedoporučeně a tedy běžnou cestou. V pátek jsem se byl zeptat na poště jestli tam nemají nějaký můj dopis, samozřejmě, že neměli. Také jsem napsal do INNOGY, že mají poslední den k vyřízení reklamace. Ovšem zbytečně, opět mi PC potvrdil, že na e-mailovou adresu, ze které mi byl poslán k výzvě k zaplacení pokuty, nelze odpovídat.
    Připadám si jako občan druhé kategorie, se kterým se INNOGY ani nemá zájem domluvit na vyřešení problému. Spolek, který se brání k vyjádření argumentů a důkazů tím, že volí e-mailové adresy, které neumožňují odpověď. Možná jsem měl do INNOGY zajít osobně, ale bohužel jsem natolik pracovně vytížen, že na to nemám čas. Bohužel, ale po nocích místo, abych spal, o tom pořád přemýšlím a moje bezmocnost mi působí psychické potíže

  4. Libor Šmídl napsal:

    Dobrý den,
    je možné zaslat nový dotazník ohledně zpracování osobních údajů.

    Školní 467
    Kaznějov 331 51

  5. Josef Nehyba napsal:

    Neuvěřitelný podvod.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.