Kontakty na společnost HALIMEDES, a.s.
Email: info@plynule.cz
Web: plynule.cz
Telefon: 841 222 841 nebo +420 222 511 966
Pondělí až čtvrtek 9.00-16.00h, Pátek 9.00-14.00h
Zákaznické centrum
PLYNULE.CZ
Severní II 1459/25
Praha – Záběhlice
141 00
Provozní doba:
Pondělí až čtvrtek 9.00-16.00h
Pátek 9.00-14.00h
Sídlo společnosti
HALIMEDES, a.s.
Senovážné náměstí 978/23
Praha 1
110 00
Firma Plynule je katastrofálni, měla jsem dostat přeplatek 7800 kč. Dnes mi bylo oznámeno , že mi penize nemohou poslat , protože maji ůčet u Sperbank. Mám velké obavy , že od nich penize již neuvidim. Nekomunikuji a reaguji pouze někdy na to , když jim pohrozite ERU. ERU jsem kontaktovala a budu kontaktovat i ČOI. Doufám , že se něčeho domohu.
Všechny jejich kontaktní adresy jsou falešné, nikdo na ně nereaguje, ani se tam nezdržuje. Majitel společnosti a spol. se skrývají na neznámém místě, aby unikli před spravedlností, ERÚ je na ně slabý, jsou chytřejší. Být to na Západě, už by dávno přišli o licenci. Taková je skutečnost.
Zase jako za rok 2016,2017a2018 jsem neobdržel po několikáté urgenci faktůru(vyůčtování) spotřeb plynu a přeplatku záloh.Recenze od zákazníků jsou katastrofální,neumím si představit jak tak můžete fungovat.Pokud se neozvete zašlu stížnost tohoto znění na ERU.S pozdravem František Nedvidek Klicperova 2440 Dvur Králové n/l 54401 číslo Zákazníka 105206
U Halimedesu/Plynule se jedná o jednoznačnou nekalou praktiku, první rok je fajn, potom čekáte a urgujete vyúčtování a když dorazí, tak zjistíte, že Vám účtují ceník, který jste nikdy neodsouhlasil, nepodepsal, nebylo Vám řečeno, že bude tento platit po prvním roce. Komunikují jen někdy jak se jim to hodí a to jen po mailu, zásilky poštou se vrací a dovolat se nelze…všichni jejich operátoři totiž právě komunikují… V současné době řeším s ERU a MPO.
Možná bude potřeba domluvit se společně a popsat tuto nekalou praktiku na více místech, ERU je v počátku docela laxní, řeším tedy i na MPO.
Jde o to, aby to nemohli praktikovat dál, protože to je nehorázné a pro starší lidi velký problém.
Společnost je absolutně neschopně vedená. Nekomunikují, nezasílají vyúčtování, ve vyúčtování jsou chyby atd. Jak takový bordel může fungovat nechápu.
Urguji roční vyuctovani dodávky plynu u vaši společnosti na adrese Ostrava-Slezska, Dobrovolskeho. Odečet stavu spotřeby byl proveden jiz na zacatku prosince, dosud se nestalo, ze to tak dlouho trvá. Zadám o rychlou odpověď, jinak bude uvažovat o změně dodavatele plynu.
Ve smlouvě jasné znění, že informace mají předávat emailem. O zdražení se dozvíme až z jejich portálu náhodou a samozřejmě po změně ceny.
Totální ignorace z jejich strany o navázání kontaktu. Nahlásil jsem je ERÚ, zatím čekám na odpověď.
Zvýšení ceny je totálně přepálené, plyn 2x dražší, ale hlavně stálou měsíční platbu o 740% (z 25 na 185).
Šmejdi schválně zdraží na poslední měsíce v roce a k tomu ignorují Vámi zaslané údaje o stavu plynoměru k datu změny ceny – takže i když žádný plyn v zimě neodeberete, díky přepočtu vám skončí velká část spotřeby od poslední faktury stejně do těchto měsíců. (třeba jarní spotřeba)
Máme přeplatek 6 tisíc, tak teď nevím, jestli čekat, že je ještě kdy uvidíme, nebo je prostě protopit.
Jak může takový ubohý obchodník držet licenci?
Halimedes nebo plynule cz jsou nekomunikující podvodníci, jejich zákaznická linka je k ničemu, už pul roku se s nimi snažím spojit ohledně změny ve smlouvě ohledně úmrtí původního odběratele a marně, neodepisují na email a na linku se není možné dovolat! Jediné východisko je přestat platit zálohy.
Ač společnost nabízí výhodné ceny plynu, tak za to zaplatíte tím, že s Vámi nekomunikují ani po mailech, ani po telefonu. Administrativní podpora je úplná katastrofa. Roční vyúčtování plynu jsem musel na několikrát reklamovat. Velmi a velmi nedoporučuji.
Jenda