eYello CZ, k. s. zkušenosti, recenze a diskuze

eYello CZ, k. s. zkušenosti, recenze a diskuze
3 (60.95%) 21

Yello Energy se řadí mezi zkušené dodavatele elektřiny i plynu. Vstoupila n trhu již v roce 2012, nicméně navazuje na koncepci známého německého dodavatele Yello Strom, který se proslavil především svým nástupem v roce 1999, kdy naprosto zjednodušil všechny dosud zaběhlé přístupy stávajících energetických společností. Postupem času se tak tato firma na německém trhu dokonale prosadila.

V současné době se řadí Yello Strom mezi top dodavatele elektřiny i zemního plynu, o čemž svědčí i fakt, že má více než 1 milion spokojených zákazníků. Yello Energy vlastní licenci právě od mateřské společnost Yello Strom, a to pro český trh. Nabízí elektřinu i plyn především domácnostem a malým firmám.

Hlavní předností Yello Energy je bezesporu jednoduchost a přehlednost. Obchodní podmínky jsou transparentní a zákazníci této firmy si mohou spravovat svůj vlastní účet přímo online na známém portálu Moje Yello, díky čemuž šetří jak čas, tak i peníze.



Napište vaše zkušenosti s touto firmou:

49 Responses to eYello CZ, k. s. zkušenosti, recenze a diskuze

  1. Libor napsal:

    Vůbec mi neoznámili že navyšují cenu el. a novému dodavateli kterého jsem si vybral odmítli převod!!! Nikdy vice!

  2. Míra napsal:

    Jsem odběratel dTestu, Yello vyšlo v dTestu před časem jako nejlepší dodavatel, proto jsem si je vybral a vše je OK. Ano, nejsou nejlevnější na trhu, což ale není dlouhodobě nikdo (pravidelně ceny sleduji a hlídám), ale každé malé dítě ví, že to nejlevnější nebývá to nejlepší, proto nehledám nejnižší cenu, ale hlavně kvalitu. Yello je zlatá střední cesta, dobrá cena, dobrý servis, dobrá online kancelář, jsem spokojený a pokud budu chtít znovu měnit, oslovím nejdříve Yello, zda mi vyjdou vstříc abych zůstal, pokud ano, budu u nich rád pokračovat. Je pravda, že mají nesoulad mezi smlouvou a obchodními podmínkami, ale vše co mi slíbili při uzavření smlouvy následně platilo a vyúčtování bylo v pořádku. Yello je za mě dobrá volba, světlo svítí stejně, plyn má stejnou výhřevnost, vyúčtování je na jednom listu a cena je příznivá, víc od dodavatele energií neočekávám.

  3. Standa napsal:

    Jak jsem přišel o elektroměr s Yello,
    pokračování s Yello energi od 14.1 se každý den dnes 19.1. dohaduji kdy bude termín připojení odpověď, že Cezu nejdou servery a dokonce, že neberou telefony,že jsem ojedinělý případ, poslední telefon byl velmi překvapivý v zájmu nejrychlejšího připojeni, abych šel ke konkurenci, tak to mě dostalo.Rád bych viděl toho co tento skanzen, řídí to musí být velký odborník.Není to hanlivý komentář od konkurence č. smlouvy 13364, to jsem ještě nezažil. Hrozný postup pracovníků.Každý si udělá obrázek nedoporučuji.

    • Zdeněk napsal:

      Dobrý den,
      nejste ojedinělý případ, nám se stalo úplně to samé jen o pár dní dříve v lednu. Vinu shazují na ČEZ. Mohl bych vědět jaké podnikáte kroky? My museli 5 dní bydlet na hotelu. Nejdříve nám řekli, že náklady nám zaplatí a teď se vykrucují a vykrucují.

  4. Standa napsal:

    Jak jsem přišel od Yello o elektroměr č.s.133641,

    moje zkušenost, pravá neví co dělá levá, tak až distributor odebral elektroměr. Postup 7.1. převzetí nem. cca 10.1. odhlášení odběru starým majitelem, 16.1. jsem obdržel návrh smlouvy od Yello, 24.1. podepsanou smlouvu jsem zaslal do Yello, 8.2.19 distributor odebral elektroměr, v domě ústřední topení a plyn. kotel a je leden, do 15.2. Yello neposlala přihlášku správci sítě. Všichni naučené fráze jak to chápou,ale nic nemohou dělat. Tak jen pro vedení této firmy a zákazníky, protože to je nedobytná pevnost, aby si zákazníci dali pozor když se rozhodují pro tuto firmu a podepisují smlouvu. Samozřejmě peníze se musí platit v řádném termínu, ale ze strany firmy žádné povinnosti.Děkuji firmě za novou zkušenost.

  5. njofra napsal:

    dnes jsem volal na info linku (267 056 704) a chtěl jsem si ujasnit znění nabízené smlouvy.

    Nabízeli mi garance ceny (za elektřinu a plyn) po dobu 24 měsíců.
    V OPD (obchodní podmínky dodavatele) je napsáno citují: „Dodavatel má právo měnit cenu komodity, pokud je tak sjednáno ve smlouvě.“, ve smlouvě je napsáno citují: „Zákazník podpisem této smlouvy výslovně akceptuje příslušný článek OPD o způsobu změny ceny.“.
    Takže, žádná garance.
    Navíc si uvědomte možné následky uzavření smlouvy na dobu určitou.

    Jinak pan byl, řekl bych až arogantní, ve smyslu a co bych chtěl.

    Vysloveně NEDOPORUČUJÍ

    • Marek Novák napsal:

      Dobrý den,
      nechci být arogantní, ale je vidět, že energetice asi moc nerozumíte..ke smlouvě je jednak dodatek o garanci, který nahrazuje standardní podmínky ve smlouvě.
      A jaké následky myslíte? pokud uzavřu smlouvu na dobu určitou a dodavatel zdraží, máte 30 si vyjednat jiné podmínky či udělat změnu!
      Marek Novák, Praha

      • Anonym napsal:

        Katastrofa, nulová komunikace, prý vám zavolají zpět, ha,ha.Chat není k dispozici, jak vás uloví, už se od nich nedostanete.

    • Anonym napsal:

      Nezvedají telefony, nulová komunikace. Už nikdy.

  6. Dáša napsal:

    Mám od nich elektřinu a budu přecházet i na plyn

  7. Kamil napsal:

    Zatím jsem s nimi spokojený, jejich zástupce byl v pohodě týpek, pokecali jsme a když to vezmeš, že ti za 2 roky, než budeš moct přejít někam jinam ušetří třeba 5000, tak se to fakt vyplatí, takže moje zkušenosti s tímto dodavatelem energií jsou převážně pozitivní.

  8. Michal napsal:

    Zdravím, hned na začátku musím říci, že se sám nerad pouštím do nějakých změn, takže jsem byl rád, když tu práci za mě odvedla obchodní zástupkyně. Sám bych se asi nikdy nedokopal dojít si do kamenné pobočky a vyřídit si to. Vše za mě zařídila a přestup jsem nijak výrazně nepocítil, za což jsem byl rád. I po roce mi vše funguje.

  9. Max napsal:

    Zvažoval jsem odchod od PRE k Yeloo, ale přístup operátorky byl neadekvátní, tak hledám dál.

  10. Patricie napsal:

    spokojenost, mam levny plyn 3 roky, nejlevnejsi na trhu

  11. Vendula napsal:

    My mame od nich elektřinu a nikdy nebyl zadnej problem. Plyn mame od rwe a uz od zapojovani hruza a des, jsou neochotni a protivni

  12. Lada napsal:

    Společnost mi doporučila dcera, jsem spokojená

  13. Šárka napsal:

    Jsme spokojeni, vrací, zálohy moc vysoké nejsou, vše funguje, i komunikace, co dodat, dobrá volba

  14. Rosťa napsal:

    Přišlo mi domů vyúčtování s velkým přeplatkem, takže jsem pěkně ušetřil. Děkuji

  15. Alice napsal:

    Zálohy máme nižší a přesto nám zatím vždy vraceli takže super

  16. Vanda napsal:

    Nemohu si je vynachválit

  17. Jana napsal:

    Elektřina bez problémů včetně převodu

  18. Ljuba napsal:

    Jsme u nich přes dva roky a zatím nám vždy vraceli

  19. Kateřina napsal:

    Při požadavku na přechod od RWE neuhlídali termín a naskočily mně další 2 roky doby určité.

  20. Jarmila napsal:

    V ničem sebemenší problém.

  21. Vlasťa napsal:

    Naše famílie tohodle dodavatele využívá už 3 roky a zatím vždy od nich bylo všecko v naprostém pořádku… od servisu po vyúčtování.

  22. Adam napsal:

    Už jsme měli několik dodavatelů, ale až u nich jsme spokojeni, hlavně s cenami, konečně šetříme

  23. Denisa napsal:

    Jsme spokojeni, úspora je vidět a to je hlavní

  24. Hanka napsal:

    Po 3 letech můžu říct – perfektní služby, velmi solidní ceny, osobní přístup.

  25. Karin napsal:

    Mám problém s poskytováním informací zákazníkovi – tvrdí něco jiného, než jsem si nakonec sám zjistil

  26. Leona napsal:

    Byla jsem u čez a teď jsem zde a jsem mnohem spokojenější

  27. Fanda napsal:

    Zvažoval jsem odchod od PRE k Yeloo, ale přístup operátorky byl neadekvátní, tak hledám dál.

  28. Patra napsal:

    skvělý obchodní zástupce, který zprostředkoval bezproblémový přestup – přehledné měsíční vyúčtování – úspora, kterou jsme pocítili hnedka po prvním měsíčním výpisu – firmu doporučujeme

  29. Mirka napsal:

    Pro rok 2016 absolutně nejvýhodnější ceny plynu, přecházím k nim. Při spotřebě 38 MWh úspora až 8600 Kč proti původnímu dodavateli.

  30. Irena napsal:

    Jsem u nich dva roky a proti čezu je úspora

  31. Zbyněk napsal:

    jedna z nejlevnějších energetických firem na trhu s příkladným přístupek k zákazníkovi.

  32. Luboš napsal:

    s Yello nemůžete šlápnout vedle, všichni co znám si to nemůžou vynachválit.

  33. Kamila napsal:

    Nikdy jsem nebyla tak spokojena jako u nich, jsou dle mě nejlepší

  34. Dana napsal:

    1,5 roku jsem u yello – naprostá spokojenost – přehledná faktura, vstřícná komunikace, jednoduchý on-line systém, od 1.2. snížení ceny o 6 %

  35. Vláďa napsal:

    Zkušenosti průměrné. Bezesporu to vypadá, že u nás na bytovce zatím patří mezi ty solidnější dodavatele, podmínky ok

  36. Tomáš napsal:

    Jsou dobří, hlavně ten internetový účet, člověk má dokonalý přehled, chválím

  37. Evžen napsal:

    Díky moc, Yello je super, navíc mi pomohli vymanít si i na druhém odběrném místu ze smlouvy s RWE a bez sanknce na konec. Díky moc.

  38. Roman napsal:

    Díky účtu na internetu mám dokonalý přehled a to je pro mě velké plus takže za mě ano

  39. Sandra napsal:

    Já mám s nimi dobré zkušenosti a rozhodně jsou lacinější než dodavatel, kterého jsem měla před tím a když bylo třeba, tak stačilo zavolat a domluvit se telefonicky.

  40. Radomil napsal:

    Od Yello mám elektriku a nyní k nim přecházím i s plynem, zatím jsem spokojený

  41. Daniela napsal:

    Jsem spokojena, možnost spravovat si svůj účet sama se mi velmi líbí.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.