ČEZ Prodej, s.r.o. kontakt, zákaznické centrum

3.4/5 - (5 votes)

Kontakty na společnost ČEZ Prodej, s.r.o.

Email: info@cezdistribuce.cz
Web: cez.cz

Telefon: 371 100 100
(Po-Pá, 7:00-20:00)

Zákaznické centrum

ČEZ Zákaznické služby, s.r.o.
Guldenerova 2577/19
326 00 Plzeň

Provozní doba:

Po 7:00-20:00
Út 7:00-20:00
St 7:00-20:00
Čt 7:00-20:00
Pá 7:00-20:00

Sídlo společnosti

ČEZ Zákaznické služby, s.r.o.
Guldenerova 2577/19
326 00 Plzeň

Kam dále:

ČEZ Prodej, s.r.o. zkušenosti

8 komentářů

  1. Dobrý den. Potřebuji zrušit platbu zálohy od nejbližšího termínu a nemohu se spojit s vaším operátorem. Jsem veden na SIPU pod číslem ČEZ 7019037013 a číslem příjemce 907140. Důvodem je změna majitele nemovitosti, který se již u ČEZ přihlásil k placení. Prosím o informaci, že tímto mailem je mé placení částky 160 kč zrušeno. Ještě potřebuji dodat, že způsob komunikace s vámi pro nás staré je hodně špatný, když na vaší lince dostaneme sice nějakou zprávu, ale pokud mám doma pevnou linku, tak je mi to k ničemu a telefon se vypne. Děkuji za vyřízení žádosti

  2. Dne 7.11.2021 jsem prostřednictvím telefonu s vaší operátorkou uzavřela smlouvu na dodávku elektřiny počínaje dnem 23.11.2021 s tím, že mi bude zaslána smlouva k podpisu elektronicky nebo poštou. Dosud nedošla. Vím, že toho máte hodně a jste solidní firma, sdělte mi prosím zda domluvená smlouva platí.
    Jana Řeháková nar.17.7.1947 zákaznické číslo 12727678.
    Děkuji a přeji příjemný den.

  3. Od 19.10.2021 jsem Vaší zákaznicí k odběru plynu i elektřiny.Nyní se mě ozvali DPI/innogy a Eon/zda nechci být jejich zákazník.Mám už podepsanou smlouvu u Vaší společnosti a nechci ji měnit,musí těmto DPI dát vědět, že jsem Váš zákazník?a ještě druhý dotaz:musím odeslat sama Souhlas se zpracováním os.údajů,anebo kopii odesílá paní,která se mnou smlouvu sepisovala?děkuji za odpověd.

  4. Dobrý den.
    Chtěl bych se zeptat na otázku ohledně elektriky.
    Bydlím v pronajatém bytě. Vlastní elektroměr nemám, protože podle majitele to není možné. Hned vedle domu kde bydlíme je dům ve kterém majitel podniká. Elektrika je tedy k nám domů přivedena z jeho firmy. V rozvaděči máme jen displej v podobě jističe na kterém vidíme aktuální spotřebu.
    Zajímá mě. Má majitel právo po mě chtít 5,30 – 5,70 Kč za jednu KWh To je jeho podnikatelský tarif. Mám nájemní smlouvu a objekt je veden jako bytový prostor. Nikoliv jako nebytový.
    Děkuji za odpověď.

  5. Já mám asi jiný dotaz
    Mám bojler Dražice 20 L. Můžu požádat o sníženou sazbu elektřiny?
    Děkuji přeji hezký den
    Fiedlerová

  6. Dobrý den, na základě Vašich pokynů jsem 17.12.2018 požádal o převedení přeplatku 5374 Kč na bankovní účet, splatnost byla 31.12.2018 ale stále mi nic nepřišlo..co s tím

  7. dobrý den.nelíbí se mi vaše praktiky,vy se mnou komunikujete jako bych byl váš zákazník .já mám starou smlouvu s firmou VČE a ne svámi,nikdo se mnou smlouvu neukončil a ani se mnou nesepsal novou a přitom nejsem váš zákazník a zálohy a faktury bych platit nemusel.je to moje dobrá vúle .pořád čekám ,že se něco změní ale stále se nic nedšje,než se stane nějaký právní problém ,ale potom bude pozdě. s pozdravem Zástěra

  8. mnoho let spolupracujeme a naše spokojenost. Vadí pouze složitost a tím nepřehlednost vyúčtování. JAN

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *