V červenci roku 2016 došlo ke sloučení dvou velkých subjektů, a to společností One Energy a One Mobile. Valná hromada One Energy Česká republika a.s. schválila tuto vnitrostátní fúzi dvou větších obchodních korporací. Společnost One Energy Česká republika a.s. fakticky tímto krokem zanikla.
Jmění této velké zanikající firmy přešlo pod One Mobile Česká republika a.s. Stala se tak jedinou nástupnickou společností. Energetickému úřadu byla tato fúze ohlášena s tím, že nový podnikatelský subjekt má eminentní zájem o pokračování v energetických odvětvích.
Hlavní činností nově vzniklé One Mobile Česká republika a.s. je tedy distribuování elektřiny a plynu koncovým zákazníkům. Těmi jsou především domácnosti a podniky. V nabídce této firmy je mimo jiné také věrnostní program a spolehnout se mohou její zákazníci na velmi výhodné ceny. Spolehnout se odběratelé mohou i na maximální podporu a vstřícnost ze strany tohoto dodavatele.
Mám u této společnosti také velký přepplatek. Od začátku roku s nimi bojuji, pak to bouchlo oficiálně. Také jsem již psala mnoho emailů a snažila se dovolat – marně.
Pokud jste se nepřipojili do konkurzního řízení (teď už je pozdě), pak bohužel..
Tak mně dluží přeplatek za loňský rok přes 9000. Urgovala jse několikrát, bez výsledku! Neskutečný! Co budeme dělat?
Jinak jsem se na Energetický regulační úřad obrátil již dvakrát a kromě rad o neustálých urgencích mi ERÚ nijak nepomohl. Nyní, po nedoručitelnosti emailů, už je nelze ani urgovat.
Já odpověď od ERÚ dostal. One energy nemá přístup k žádnému svému majetku, má obstavené účty policií a ERÚ se obává rizika insolvence. Tak asi tak.
Právě jsem se dozvěděla, že policie udělala v jejich kancelářích razii a tím pádem se vyúčtování dlouho nedočkáme, natož zaplacení přeplatků.
Dobrý den,
stejná zkušenost: dluží mi cca 5 tisíc v přeplatcích na vyúčtování. Na telefon se jim nedá dovolat od samého počátku kauzy a nyní už jim ani nelze doručit email.
http://www.eru.cz/cs/informacni-centrum
ERÚ nám bohužel nepomůže, neboť aukční dodavatele neřeší!
Odporní hnusní zloději. Peníze nevracejí, dluží mi tisíce, nekomunikují, neodpovídají na e maily, neberou telefony, nedávají ani vyúčtování na fakturách,
nedosažitelní.
Naprosto s Vámi souhlasím! Také čekám na zaslání vyúčtování (přeplatku) od těchto darebáků a stále nic. Takže to nemůžu dát ani právníkům k vymáhání pohledávky…… Na zaslané emaily nereagují a infolinku raději rovnou zrušili.
Jsou to zloději !!!!! stáhli si v únoru přes SIPO kromě řádné zálohy ještě jednu platbu navíc dokonce ještě vyšší než záloha a do dnešního dne mi peníze nevrátili. Disponují mými penězi, které mi sprostě ukradli aniž by mě na to dopředu upozornili.
One energy & mobile a.s elektřina, 9.2. 2018 odpočet elektroměru distributorem, do dnešního dne 16. 3. 2018, přes urgenci faktura nevystavena. Obracím se na ERÚ. Pavel
Já se sice nakonec na infolinku dovolala,ale zatím bez dalšího výsledku.Jen jsem řekla opět to,co jsem psala v 3 e-mailech,které zůstaly bez odezvy.Operátorka si vše „psala“ a odpověď byla – „že to předá kolegyni“!!!?? A že se mi ozvou.Jasně-nikdo se neozývá. Jak taky, když si ani neověřila,kam má volat,kam má psát….(volala jsem přes stát.tlf.).Náš problém – nevyúčtované roční zálohy z r.2017(určitě bude přeplatek) a nevrácení 3 záloh, zaslaných v lednu za odběr plynu, který ale po zjištění nadále dodává Bohemia E.!! Takže peníze mají neoprávněné!
Piště na facebook ať si to všichni přečtou, taky stížnost na ERU žádost o zahájení správního řízení
Pozor – nekomunikující společnost!!! Již bez dodávky elektřiny neoprávněně již 6 měsíců předepisují platby do SIPO. Od 7.2.2018 jsem zaslal tři maily – naprosto bez jakékoli reakce. Dneska oznamuji toto jednání na ERÚ.
Při volání na infolinku jste v pořadí a posloucháte hudbu … čas jak kdo vydrží:-( Při druhé volbě přesměrujete na mail a fertig.
Vskutku ideální dodavatel.
Dobrý den, s One Energy vázne naprosto komunikace. Během měsíce jsem poslala 3 maily a dosud žádná odpověď. Denně zkouším volat na zákaznickou linku a nikdo nezvedá!! Toto není vůbec v pořádku.
Dobrý den už jste někdo dostal nějaké informace od one energy. Od zaslání dopisu o neoprávněný odběru. Na jejich stránkách se píše že se nic neděje.
Bude se mnou někdo komunikovat
Ne. Děkuji.
Také i nám přišla upomínka,že ke dni 10.3.2018 bude další odběr plynu neoprávněný.Jsme u této firmy od 2018,zálohy začaly srážet,tak jsme si myslely,že je smlouva v pořádku a není. A nám hrozí demontáž měříc.zařízení.
Jsem na tom podobně, přišel mi stejný dopis. Napsali mi z Gasnetu, že není zajištěn smluvní objekt zúčtování pro naše OM, takže nám ukončí dodávku plynu. Zatím se mi nikam nepodařilo dovolat. Od začátku jsou s One Energy problémy. Např. si sami nestrhli zálohy a pak poslali upomínku, že neplatím, přitom si to kdykoliv dle smlouvy mohli stáhnout z účtu apod. Zkrátka bordel. Zkusím od nich odejít k někomu solidnějšímu. S předchozími dodavateli z e-aukcí nebyl žádný problém.
Na webu One Energy je této věci vyjádření. Ale jinak opravdu nekomunikují, ani e-mailem, ani se tam nedaří dovolat.
Komunikace žádná, od listopadu 2017 nemám daňové doklady na zaplacené zálohy tudíž nemohu vložit do přiznání k DPH, nevím jak to mám vyřešit, když nezvedají telefon a neodpovídají na emaily
Mám podobný problém, neposlali vyúčtování podle odečtu z 11.1.2018, poslední tři faktury na zálohy, ani vyučtování ke dni ukončení činnosti 25.3.2018. Nevrátili přeplatek. Nekomunikují. Vážně uvažuji o podání konkurzu na tuto firmu. Hledám další právnické osoby, které by se přidaly…
Nekomunikuji ani na email ani hovor. Jak mám něco vyřešit??
Ono už je to tak daleko,že vás ani osobně nepustí do jejich zákaznickeho centra. Mě dnes nepustila recepční. Zřejmě se s touto firmou musí komunikovat přes ERU,to nás zákazníků musí být aspoň 15, aby se to řešilo nebo přes právníky. Už se na to těším. Ať žijí aukce a levné „seriozni“ firmy.
Pokud je nás potřeba 15, tak navrhněte prosím, jak se dát dohromady?
Dobrý den Petře,
pokud jste firmu vysoutezil přes aukční firmu,tak se obraťte o poradenství a pomoc na ně. Jinak dejte návrh,kde a kdy by se nespokojeni klienti mohli setkat. Hezký den. Eva
Stejně špatné zkušenosti. Tak se nechová solidní podnikatelský subjekt. Od GasNet dnes přišel dopis, kde v souvislosti s One Energy hrozí po 10.3.2018 neoprávněný odběr plynu. I když už někdo psal, že z ERA potvrdili problémy s informačním systémem One Energy – máme být trpěliví. Ale vše má své meze. Problémy mám od začátku přechodu k tomutu dodavateli přes eVýběrko. Připojuji se k řešení situace přes ERA, jen jak na to, aby to mělo efekt, nejlépe vyvázání ze smlouvy s OE.
Muzete mi dat nejake informace ,pokud je to podvod,rad se pripojim ,take mame plyn od one energy dekuji s pozdtavem ales tuhovcak
Dobrý den,
mám podobný problém s firmou oneenergy a rád se přidám.Ke stížniosti.
Díky Hoblík
Po aukci za tři měsíce trvání smluvního vztahu třetí zvýšení zálohy, ačkoli už při původní záloze jsem měl přeplatek 40%. Reakce na stížnosti žádné
Komunikace se společností katastrofální, nereagují na maily ani telefon. Samovolně mění zálohy a nepravidelně stahují zálohy. Rozhodně nedoporučuji, vysoutěžili jsme v e-aukci, bohužel. Radmila Winkler
Nejsem jejich klientkou, i presto si z meho SIPO VZALI 3 zalohy na energii / pry jsem jim nejak uvizla v systemu pri elektronicke drazbe, zadnou smlouvu jsem s numi neuzavrela/ a ted z nich nemuzu dostat penize zpet. Komunikace zadna, vec predavam pravnikovi.
Dobrý den Katko,
stalo se mi totéž,platím u nich plyn přes SIPO, ale na el. energii s nimi žádnou smlouvu nemám, přesto použili č. SIPO a berou si měsíčně 790,- Kč za elektriku už potřetí od zač. roku. Ráda bych věděla co Vám právník poradil, nevím kam se mám obrátit, pošta ani banka mi nepomohly.
jediná rada změnit sipo a na jejich nereagovat
Banda podvodníků, komunikace žádná!!!!
Všichni mají pravdu, na maily neodpovídají, když se náhodou dovoláte, slibují, že vám zavolají odpovědˇ, ale skutek utek !!!!milu
Jsem zákazníkem od 1.9.2017. Zatím je moje zkušenost spíše špatná, komunikace veškerá žádná, na maily nereagují, takže vážně uvažuji o změně.
Souhlas, komunikace žádná, sami nevrací přeplatky, až po vyhrožování…
Nejhorší dodavatel, jakého jsem zažil. Všechna vyúčtování předražená, reklamace obtížné (nekomunikují, na maily nereagují, dopis se vrátil jako nedoručitelný), „zapomínají“ na zaplacené zálohy, nápravy jsem se dočkal až poté, co s nimi na můj podnět ERÚ zahájil správní řízení… a příští faktura opět předražená o 5.000,- Kč.
Velmi dobrý, spolehlivý a kvalitní dodavatel
Lžete, lžete a ještě jednou lžete, tato firma je nejhorší co jsem kdy zažila
Když máte pravdu, přoč se nepřihlasíte pod jménem? Jsem u One eneergy víc jak rok, žádné problémy, velmi dobré ceny, šetřím.
roční úspora mi z minulého roku vyšla na cca 4000,- není to žádná výhra, ale rozhodně se mi to hodí… je to sice při smlouvě na dobu určitou ale zase na druhou stranu člověk nemění dodavatele každý měsíc, takže po zralé úvaze soudím, že se vyplatí…
Mám od nich elektřinu a jsem spokojena, uvažuji, že si k nim dám i plyn
Plyn i elektřinu mám u jedné společnosti a oproti čezu a rwe mi vždy vrací.
Energie na jedničku, volání za hubičku 🙂
jsou to jedničky
Naprostá spokojenost. Bez výhrad. Ceny v pořádku, servis zcela běžný – odpovídající mým potřebám.
Mám s nimi jen dobré zkušenosti
Dlouho jsem z nich loni nemohla dostat přeplatek, už jsem jinde
Nejlevnější energie široko daleko.
Mám od nich vše a nemohu si je vynachválit, doporučuji
přislo my vyučtovaní datum splatnosti nedodržely a vymlouvaly se že řeší problemy se složenkamy když sem tam volala tak chtěly číslo učtu to sem jim dala pak přišel dopis že se omlouvaj a přišlo vyučtovani novi navíšeny že to spatně spočítaly smlouvu sem odnich za dva roky neviděla to sem podepsala na tabletu přisel od nich po tom hovoru hned dopis že se omlouvaji že to mam podepsat a pod tim podpisem je nedoplatek par korun nelibi semi to a to jestě si mě přetahly od jiny společnosti dřive a ja musela platit přes pět tisit pokutu za nedodržení smlouvy odchazim od nich zloději to sou a podvodnici už jen to jednaní
Přestup mi zařídila dcera, je u nich déle než já, spokojeni jsme oba
dlouho jsem hledala koho vybrat a jsem ráda, že jsem si vybrala právě je
Konečně slušný a solidní dodavatel
Po přechodu od RWE naprosta spokojenost. Same preplatky a komunikace na profi urovni. Uz nikdy bych se k RWE nevratila
Velmi kvalitní společnost
v pořádku
Vše v pořádku
Musim dat cest protoze se po ceou dobu co jsme u nich nevyskytl jediny problem a ceny jsou velice nizke
Daleko nejlepší
Celkem snadný přechod, který jsme zvládli vyřídit po internetu. Výdaje jsme snížili zhruba o tisícovku, což byl náš cíl. Hodnotím kladně.
One nevrací přeplatky a ani po urgencích
Ceny jsou super, komunikace horší, ale to už je detail, pro mě je důležitá hlavně ta cena
neumí správně vyúčtovat spotřebu, nezapočítávají zaplacené zálohy, nevrací přeplatky
Nejhorší dodavatel, jakého jsem kdy měl. VŠECHNA vyúčtování byla výrazně předražená, reklamace vyřizují pomalu, peníze nechtějí vracet (nakonec to udělají, protože musí, ale je to otrava).
Naprostá spokojenost
je to v poradku
Máme od nich jak energie, tak volání a je to super
Nejhorší komunikace jakou jsem kdy zažila.
Jsem u OneMobile 4. měsíc a zatím pohoda. Kromě volání na zák. linku, které je opravdu na provaz jsem se nesetkala s problémem.
Bez výhrad. Ceny v pořádku, servis zcela běžný – odpovídající mým potřebám.