Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Na pobočku Innogy v Přerově jsem se objednala a před návštěvou pobočky několikrát na infolince Innogy zjišťovala, co vše potřebuji k úkonům, které chci řešit ….. jednalo se o Potvrzení uhrazených plateb , info k vyúčtování a další věci …. Dle rad na infolince a i infa na stránkách Innogy, jsem měla dvě Plné moci speciální – vždy ke konkrétnímu úkonu, protože zastupuji svého 90-ti letého otce. První zaměstnankyně pobočky, ke které jsem se dostala, velice nevstřícně až arogantně ke všemu měla připomínky a jednala opravdu neochotně – a protože neměla ani jmenovku na triku, ani jakékoliv označení či vizitku na přepážce a nikde jsem nevyčetla jak se jmenuje, po mém dotazu zda by mě tedy mohla sdělit své jméno nebo se tak nějak prostě představit – doslova odpověděla – že neřekne (jak se jmenuje), že mě po tom nic není a ona není povinna mě toto vůbec sdělovat a vůbec se mnou nemusí bavit – první šok …. takové nevstřícné a neprofesionální jednání a hlavně neskutečná arogance mě naprosto zaskočila, neboť prostě nic nešlo ….. a tak jsem řekla, že si na ni budu stěžovat a dám reklamaci. Po tomto mě sdělila, že se se mnou už vůbec tedy nemíní a nemá o čem bavit a tím veškerá komunikace s ní skončila…. Seděla jsem tam naproti ní celkem v šoku z jejího chování – a dotyčná „anonymní“ za přepážkou si už dělala svoji práci na PC, vůbec si mě nevšímala a nikdo se mnou už nekomunikoval …. Tak jsem požádala její kolegyni vedle, co mám tedy dělat, když tam sedím a ignorace ze strany její spolupracovnice je neskutečná – a tato druhá pracovnice – na jmenovce Iveta – najednou nevěděla, jestli mě vůbec může vzít k vyřízení věcí jako zákazníka nebo ne, dívala se stále na kolegyni před kterou jsem stále seděla a která jí něco gestikulovala pod stolem rukou ve smyslu nic jí neříkej, nechej ji atd. … Neskutečné ….. Nakonec jsem si tedy přesedla a dozvěděla se, že Plná moc – ani jedna nestačí ani k tomu, aby mě vytiskla Potvrzení uhrazených plateb a ona se mnou nemůže nic vlastně vyřídit, protože – jak jsem se nakonec dokonce dozvěděla, nemám plnou moc přímo na formuláři Innogy a kdybych ji prý měla – jde všechno…. tak jsem jí řekla, že kdybych měla Plnou moc psanou rukou třeba se všemi náležitostmi, tak je to prostě Plná moc a ta je platná ……ne a ne a ne ,musí být na jejich předtisku a tečka…… odešla jsem asi po více jak půlhodině a vůbec nic vyřízené, ani jednu záležitost …. Několikrát jsem přímo z pobočky volala na infolinku Innogy pro ověření nesmyslů ohledně Plné moci a i dalších tvrzení pracovnice, že nejde nic vyřídit, pokud bych tam vlastně na čemkoliv byla podepsaná já dole – a proto – i s Plnou mocí k zastupování, musí být potom dokumenty psané na mne ze zcela nepochopitelných důvodů …. no neuvěřitelné, tato druhá pracovnice evidentně lidově řečeno „držela basu“ s kolegyní, takže abych zcela běžné věci v zastoupení s Plnou mocí vyřídila – budu muset jet bohužel na pobočku v Olomouci nebo Zlíně, tam evidentně tyto problémy nevím jestli s hloupost, neznalostí a ještě i arogancí a nechutí něco řešit nemají. Byla bych velice ráda, kdyby neskutečně drzé a arogantní chování zejména „anonymní“ pracovnice pobočky Innogy v Přerově se jen tak nepřešlo nějakým pokáráním a nezametlo, veškeré chování si pro ověření mohou přehrát na infolince Innogy, kam jsem několikrát volala i ještě z pobočky a opravdu jen doufám, že s takovým jednáním a přístupem lidí na místě, kde očekáváte, že jsou tam pro vás a očekáváte, že by vám měli pomoci a vyjít vstříc s řešením problémů, tak že s tímto přístupem a jednáním se už opravdu nikdy nikde nesetkám , tak jako dosud a až do dnešní návštěvy Innogy v Přerově. Je tam toho ze strany „anonymní“ pracovnice ještě mnohem více, ale to se snad bude řešit na jiných místech a někdo jiný a byla bych velice ráda, aby se se mnou v této věci ještě pro dořešení někdo kompetentní spojil. Naprosto nedoporučuji k jednání tuto pobočku, pokud tam bude osazenstvo těchto dvou pracovnic jako dnes.