Kontakty na společnost BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.
Email: kontakt@bohemiaenergy.cz
Web: bohemiaenergy.cz
Telefon: 222 70 08 08 nebo 840 10 10 10
(Po-Pá, 7:00-20:00, Víkendy: 9.00 – 17.30)
Zákaznické centrum
BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.
Zákaznické centrum
Na Poříčí 24-26
110 00 Praha 1
Provozní doba:
Po 8.00 – 17.00
Út 8.00 – 17.00
St 8.00 – 17.00
Čt 8.00 – 17.00
Pá 8.00 – 13.30
Sídlo společnosti
BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.
Na Poříčí 24-26
110 00 Praha 1
Kam dále:
BOHEMIA ENERGY entity s.r.o. zkušenosti
ZÁKAZNICKÉ číslo 7112306860
Dobrý den
Vážení přátelé,mám již měsíc vyúčtování od DPI a od Vás stále nic.
Jsem také již u nového dodavatele téměř 2 měsíce.
Všichni moji známí a rodina mají od Vaší společnosti již před vánocemi vyúčtování.
Jsem sama vdova s invalidním důchodem 7 694 kč.
Vyúčtování-respektive přeplatek u Vaší společnosti Bohemia Energy považuji v mém rozpočtu zásadní příjem.
Jsem velice zklamaná a to jen můžu být ráda,že se nestačila uskutečnit plarnost nové smlouvy i na Elektriku.Která měla vejít v platnost prosinec 2021.
Mluví se o miliónových částkách, převodech majetků a tisících spotřebitelů.Slibech ,že nikoho nenecháte na holičkách a svým závazkům dostojíte.
Já však stále marně čekám.
Věřím ,že můj minulý dodavatel Eon a DPI a také nynější dodavatel Eon svým závazkům dostáli
Prosím o brzké vyřízení mého vyúčtování
Božena Lexia Rotreklová
tel. 731 956 811
kde můžu zrušit zálohy když nikdo nekomunikuje?
Dobrý den. Přišlo mě od Bohemie že mě zdraží elektřinu i kydž ji mám na 3roky zafixsovanou.Takže asi raději přeju zpátky k Čezu
Do změny jsem se moc nehrnula ale váš zaměstnanec mi moc pomohl, takže jsem ráda, že jsem nemusela nikam chodit a on udělal za mě vše důležité i třeba to, že zařídil výpověď u mého předchozího dodavatele.
Dobrý den:
Prišiel nam od vas list že vypoved smlouvy Dom je Lenky klamovej Chceme ostat stale u vas BOHEMIA ENERGY Dakujem pekne bývame Olsaný pri Vyskove
Dnešním dnem mně končí smlouva BMA50459163 na adrese Kroměříž,Albertova 4037/25.Stav plynoměru k dnešnímu dni je 100kubíku.
Služby a zákaznický servis Bohemia Energy mohu doporučit! Pronajímám byt a s výměnou nájemníků a jejich přepisem mi nikdy nedělali problém.
Mám na Vás dotaz.Včera mi bylo telefonicky oznámeno,že mě navštíví pan Cerný a abych si připravil poslední vyúčtování.Protože jsem byl u doktora neměl jsem čas zjištovat podrobnosti.Nevím proč chce někdo po mě doklad o vyúčtování.Nejedná se zase o nějaký přestup k jiné společnosti?Prosím o zdělení,co mám v tomto případě dělat.
Kontaktovala jsem firmu, že bych ráda změnila dodavatele elektřiny i plynu na ně. Bohemia Energy jsem si vybrala kvůli nižší cenně, co jsem si našla v jednom internetovém porovnávači. Bohemie na to přistoupila a přes kurýra mi poslali k podpisu materiály i plnou moc, přes kterou pak všechno zařídili za mě. K mému překvapení to bylo proběhlo všechno v pohodě, hlavně ten kurýr po Praze je super služba, to jsem fakt čuměla.
Prosím chci vědět proč neberete telefon,chápu může být hodně hovorů ale když to trvá celý den tak to nechápu.Začínám mít obavy zda jsem nenaletěla zase nějaké levárně která se koná v republice.Ty vaše žárovky hovoří sami za sebe a proto zvažuji něco s tím dělat.Od prosince 29.12.2018 máme mít zahájen odběr plynu od vaši společnosti BOHEMIA ENERGY a do dnešního dne Žádný dopis a datum se blíží. Jestli bych chtěla svoji žádost zrušit jak je to možné co proto udělat.Právníka mám k dispozici.Tímto Vám děkuji a doufám že se vše vyřeší.S pozdravem Chovancova Anna
Firma Bohemia Energy mě získala jako odběratele elektřiny v září 2018 na nejlevnější odběr.V listopadu mi poslala sdělení o zvýšení ceny elektřiny více než o 50 procent.To není vtip,to je skutečnost.Přitom sdělovací prostředky hovoří o 8-10 procentech.Využiju Energetický regulační úřad jak se na takovou zlodějinu dívá.Styďte se vy odborníci s levným odběrem.
při uzavření fakturačního období za elektřinu, bylo ve faktuře za přeplatek určeno vrácení peněz do sedmi týdnů ode dne vystavení faktury. Bude termín spatnosti stejný i při nedoplatku? Děkuji.
Já jsem na výběr poskytovatelských firem celkem přísný takže dodavatel energií, operátor, banka ..nemají to se mnou jednoduchý, protože jako oni chtějí, abych jim včas platil za jejich služby, tak já zas požaduji, aby ty jejich služby 100% fungovaly, takže dodavatele zásadně beru na dobu neurčitou abych mohl jednat podle svého rozhodnutí. Už se mi totiž stalo, že jsem dodavatele měnil po 5 měsících, co jsem u něj měl smlouvy. Bohemia Energy se zatím drží, jejich služby zatím, říkám zatím fungují jak bych si představoval, takže uvidíme jak v tom budou pokračovat nadále.
bohemia energy byl náš dlouhodobý dodavatel deset let platby byli vždy prováděny pravidelně letošní rok došlo k takové situaci že jsem měl určité finanční problémy poprvé se častky uhradili a podruhé když jsem uhradil větší čast dlužné častky tak mi ukončily smlouvu a jestě si dali šibeniční termín doplacení plus dalsší dva vpoplatky za deaktivaci dodávek a není s nimi možná dohoda o nějakem řešení splatek jejich počínání vzhledem k mé situaci je velmi nehorázné a místo aby se to řešilo rozumnou cestou tak i nadale když se častka nezaplatí stale ji budou navyšovat
S Bohemia Energy mám reálnou zkušenost už 3 roky, první rok jsem je znal od mých rodičů, ti si je pochvalovali, a další dva už je mám sám doma zařízené a je to od nich fakt lepší.
S cenami, vyúčtováním a jeho rychlým dodáním po odečtu jsem spokojená, jen na komunikaci by mohli trochu zapracovat.
Komunikují obratem, ale chce si to vybrat správný komunikační nástroj. Za sebe mohu ohodnotit výborný spojení skypem, využil jsem ho zatím dohromady asi 4x a vždy spojení během několika vteřin, a věci vyřízeny s úspěchem.
Oželeli jsme pobočku a dali si to k nim přes prodejce co u nás procházel domem. Ještě letos jsme s nim byli v kontaktu po novém roce kdy se spouštěla dodávka. Vše zvládl přeorganizovat, že jsme nepostřehli ani minulého dodavatele, že by mu to dělalo nějaký problém nás pustit. Samozřejmě proběhl ještě výkřik do tmy zda bychom nechtěli zůstat když nám to o něco málo zlevní, ale už jsme to měli zařízené takže jsme jim to nepotvrdili. Bohemia energy nám vykompenzovala pobočku dobrým síťovým spojením přes skype.
Osobně jsem s nimi řešila na zákaznickém centru reklamaci vyúčtování a nejen že mi reklamaci uznali a omluvili se za jeho chybné vystavení, ale dali i vše rovnou do pořádku.
Dobrý den. Přišlo mě od Bohemie že mě zdraží elektřinu i kydž ji mám na 3roky zafixsovanou.Takže asi raději přeju zpátky k Čezu
Dobrý zákaznický servis, u dřívějšího dodavatele automaticky přeplatek rozdělily po zálohách do dalšího roku, tady jsem si mohla vybrat jak s MEJMA penězna naložit. Přeplatek jsem si nechala vyplatit, do měsíce od dopisu jsem ho měla na ruce. Do teď zkušenosti jen dobré.
Já kvůli způsobu vyplácení záloh musel změnit původního dodavatele, protože jsme se nedokázali shodnout, oni mi furt vnucovali co jsem nechtěl. U Bohemky jsme se domluvili na začátku a už dva roky to u nich tak platí a posílají mi to na účet, žádné rozkládání do záloh.
Je dobře, že maj pobočku, ale stejnak raději chodím na ty jejich stránky, kde si to ve svým učtu všechno vyřídím sám a nemusím se s nikým vykecávat. Ono je to tak i rychleji vybavené. Třeba si tu i kontroluji, jak mi strhávají platby, to mi přijde jako dobrá funkce.