Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Dobrý den prosím chtěla bych se zeptat sem novy zákazník a chtěla bych od vás elektřinu elektroměr mám jak dlouho by trvalo zapojení od vás děkuji vám mockrát
S vyúčtováním elektřiny jste současně provedli anketu co zlepšit v MND. Napsal jsem Vám, že bude nejlepší když stlačíte cenu plynu pod ceny konkurence. To se Vám nedaří. Pražská plynárenská prodává 1 MWh ( s DPH) až o 400Kč levněji. Pro mne to je 12 000Kč ročně, tak mám zaječí úmysly. Zdraví Vás Váš dlouholetý zákazník
.Dobrý den – je mi líto, ale stalo se že jsem 900,- Kč uhradila 17.07.2023 na var. sym. 1900572596 na přísušný účet. A taký ten den jsem uhradila i nedoplatek na plyn ve výši 2.570,- Kč na ten samý var. symbol.
Moc se omlouvám, dala bych to znovu, ale dalších 900,- Kč nemám.Zbylo mi jen 612,- Kč a to musím ještě hradit pojištění a beru až 8.8.2023. Příště si dám větší pozor.
Děkuji za pochopení.
Dobrý den napsali jste mi že jsem od 1.3 u MDN stim že jsem vám volal že ruším smlouvu tak jste mi řekli že si to mám najít u vás na vebu ale nic takového tady nemáte tak vám to napíšu tady ruším smlouvu a zůstávám u svého dodavatele elektřiny Hlavatý
Dobrý den potřebuji vám zaslat nejake dokumenty, ohledně přepisu elektřiny, a nemohu se dostat na vaše webové stránky…děkuji Kotova
Dobrý den. Jelikož jsem vaše nová zákaznice od Nového roku,tak bych od vás potřebovala zjistit jak u vás je nastavený levný proud odkdy do kdy po celý týden.Nevím jestli to máte jak u Bohemie .Prosím jestli mě můžete dát vědět byla bych ráda. DĚKUJI VÁM. KAJÁNKOVÁ
Zda se, ze zde plati kdyz ptacka chytaji pekne mu zpivaji. Pri ziskani zakazniku slibuji more z nebo, ale servis pro klienta je zoufali.
Dobrý den. Přišla faktura a já jsem zmatená.Je tam odečet od 2.11.-8.11.2021 Tudíž mi vracíte. Jakým způsoem se platí zálohy.Mám zadané SIPO–Bylo toto jako vyúčto „roční“?Jak mám platit listopad,na faktuře je docela dlouhý termín. Nerada bych ,aby vznikla nějaká nedorozumění. Děkuji za odpověď. Charouzdová
Jmenuji se Karel Nový a začínám mít pocit, že se jedná o společnost ŠMEJDŮ. Není možné se dovolat ani e-mail nefunguje respektive není na něj odezva. Pokud se nějak ozvou tak zprávy jsou chaotické a na dotazy e-mail nereagují. Buď zákaznické centrum řídí nějaký trouba, který neví co má dělat nebo jsou to ŠMEJDI.
Mám to smé asi to budou také podvodníci
Dobrý den.
podepsal jsem s vaší společností smlouvu na dodávku plynu i el.energie
smlouva č. 1229420214 každý den dostavám od vaší firmy e-mail abych tuto podepsal.
Nechápu co je po mě požadováno. Nevím výši záloh ani na plyn a ani el energii.Prosím o zaslání podkladů,zatím se v komunikaci s vaší firmou nevyznám.
Nevím ted zda jsem obě smlouvy již podepsal či né a za jakých podmínek.
Děkuji
Žák
Chtěl jsem přejít k EONu s odběrem elektřiny a plynu. Potřeboval jsem sjednat návštěvu a novou smlouvu a ejhle!!! Ono to nejde!!! PRÝ vzhledem k vzniklé situaci a je to rozhodnutí společnosti EON!!! To prostě není vhodný přístup k zákazníkům!!!
Dobrý den, jmenuji se Miroslav Pelán, minulý týden mi volala vaše pracovnice, že mám nedokončenou objednávku na levnější plyn, byla to moje chyba, že jsem začal vyplňovat nabídku na cenu plynu do roku 2023,já jsem již tuto nabídku jednou vyplnil a odeslal, to jsem si uvědomil a proto jsem s vyplňováním prestal a vaši nabídku nedokončil, žádal bych vás dvakrát o to stejné. Proto Vás žádám o storno mé druhé objednávky. Cenu na plyn i elektřinu mám garantovanou do června 2023 za což vám děkuji. Miroslav Pelán
Nedoporučuji tuto společnost nastala komunikační chyba byla jsem ujištěna že žádná sankce nebude a ejhle řádně zaplacené energie a nejednou je tu další upomínka která měla být stornována ještě jak idiot jsem jim několikrát volala a najednou další peníze navíc. Hlavně že hovory mají nahrávané a stejně k hovnu. Vyhnout se obloukem.
SVJ Příčná 350/4, 405 02 Děčín II IČO 25428969
jsme Vaším zákazníkem a smlouva nám končí 31. 12. 2020 . Dosud nemáme ceník plynu na příští rok 2020. Plyn používáme na provoz plynové kotelny.
Obchodujete též s el. energií a proto se ptá, zdali by bylo možné dostat ceník plynu a ceník el. energie. A co zafixovat cenu na delší období. Pokud by byla cena těchto komodit pro nás výhodná, nebráníme se spolupráci rozšířit o el. energii. Děkuji za informaci.