3 komentáře

  1. Dnes navštívila Vaše obchodnice mého 82letého otce a tvrdila mu, že jste ji poslali (údajně paní Mrázová), aby podepsal nějaké papíry. Paní tvrdila, že je to z důvodu odečtu spotřeby plynu. Jednalo se však o žádost o změnu dodavatele. Naštěstí jsem byl přítomen a tak jsem otce ušetřil od zbytečných problémů.
    Pěknej hnus, jak „jednáte“ se starými lidmi, kteří se nemohou bránit!
    Rád bych obdržel Vaše vyjádření, dovolat se k Vám jednoduše nejde.

  2. Zkušenosti s Vaší firmou mám poslední měsíc špatné.Nebot jste mně a mé manželce odpojily plyn na chalupě bez důvodu.Volal mě Váš zaměstnanec,že potřebují vyměnit plynoměr na naší chalupě.já bylv zaměstnání mimo Plzen a paní na kterou je plynoměr napsaný nemá řidičák.Řekl jsem Vašemu zaměstnaci,že by se mi to hodilo v pátek odpoledne,nebo v sobotu.on mi řekl,že se domluví s mistrem a,že mi zavolá.Nikdo nevolal,byl jsem minulý týden v Šafaříkových sadech to urgovat a paní říkala,že se ozvou.Takže na velikonoce díky Vám jme byli doma v Plzni.Ted jsem zjistil,že mám zaplatit zálohu,která měla být zaplacena 15.4.2017,ale to na to nemělo vliv.Zítra 20.4.2017 ji zaplatím.To jsem zjistil díky papírům(faktuře)od Vás,nebot jsem se díval a kvůli tomu zvažuji,že přejdu k jinému dodavateli.Pokud nezjednáte pořádek.Zítra mě budou volat.jedná se o Oplot 101 je psaný na mou paní.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *