Kontakty na společnost E.ON Energie, a.s.
Email: info@eon.cz
Web: eon.cz
Telefon: 800 77 33 22
(Po-Pá, 7:00-20:00)
Zákaznické centrum
VE Vranov
Havlíčkovo nábřeží 458
67103 Vranov nad Dyjí
Provozní doba:
Po 7:00-20:00
Út 7:00-20:00
St 7:00-20:00
Čt 7:00-20:00
Pá 7:00-20:00
Sídlo společnosti
E.ON Energie, a.s.
F. A. Gerstnera 2151/6
370 01 České Budějovice 7
Vážení: Jmenuji se Josef Hrubý bytem Tršice a jsem ročník 37.Mám zájem o istalaci fotovoltaiky a chtěl bych znát ekonomické podmínky její instalace a možnost dotace včetně její vyřízení Předem děkuji.
V listopadu 2020 jsem při hledání ceny energií narazil na Úspory.cz který se sám ohlásil a okecal mne tak že jsem souhlasil že přejdu od EON k jinému dodavateli i ozval se nejprve Ústecký Centopol a pak přijeli z BE a nabízeli všemožné. Protože se nemohu dovolat ani po 30 dnech s nějakým virtuálním joudou nemíním komunikovat oznamuji že hodlám zůstat u Vaši firmy při tom bordelu který se v této republice vyskytl u cen energií. S vyúčtováním jsem byl spokojen a s cenou pro příští rok také.- děkuji Bürger Tomu Centopolu jsem to písemně e mailem také sdělil neb podobná situace s telefonováním jako u Vás.
Mám s Vámi uzavřenou smlouvu na dodávky el. energia a plynu od 15.11.2021. Byl jsem klientem Bohemia. Nyní mi energie dodává PRE a Pražská plynárenská. Vyřídíte přechod od těchto firem k Vám?
Děkuji Feřt
Chtel bych svama uzavrit slouvu na odber elektriny za kladne vyrizeni mnohokrat dekuji
Jsem vaším odběratelem elekr.
Doporučuji vám nového zákazníka.
Dostanu vámi inzerované 1500kč?
Děkuji V.
8,9.jsem obdržela předběřnou smlouvu na plyn a byla jsem v kontaktu s píŠpírkovou ,. Na další urgence o dalším postupu jsem ji neddostala žádnou odpově přes 5 urgencí.Talé jsem včeraa napsala na váš dotazjak mi mají pomoci jsem také nedostala odpověd.Žadám tedy o laskavé vyřízení alespon této žádosti
8,9.jsem obdržela předběřnou smlouvu na plyn a byla jsem v kontaktu s pí ,. Na další urgence o dalším postupu jsem ji neddostala žádnou odpově přes 5 urgencí.Talé jsem včeraa napsala na váš dotazjak mi mají pomoci jsem také nedostala odpověd.Žadám tedy o laskavé vyřízení alespon této žádosti
od 8.9 jsem obdržela předběžnou nájemní smlouvu na plyn kterou mi potvrdila pí,Špírková a do dnešnídne jsem po 6 urgencícj nedostala žídnou odpovědJedná se o prodejní kanálTELESALESATODA.Včerajsem také informovalaprodejníoddělení a také jsem nedostala žádnou odpověd Psalajsemsvoji mailovoi adresu
Dobrý den. Muj dodavatel energie a plynu /Bohemia En. ukončily činnost/ chtěl bých přejid k Vám. Děkují, Juráš
Dobry den chtěl přejit do vaší společnosti. Jaky je posup
Prosim o zaslání složenky na zaplacení dluhu.Dostala jsem upominku,ale nemám složenku.Mohu zaplatit dluh u Eonu v Třebíči.Děkuji. Bulíčková Psala jsem již jednou žádost a nic se neděje
Žádám tímto o vyučtování za odběrné místo. Není možné se k vám dovolat. Již třikrát jsem na vaší adresu telefonoval,ale odpovědi,jsem se nedočkala. Vyůčtování prosím zaslat na adresu.
Nemohu nikde najít číslo vašeho účtu, abych uhradila měsíční zálohy, které dosud nebyly zaplaceny. Poslala bych je ze svého na váš účet, aby nedošlo k demontáži elektroměru. Byla jsem v lázních a po příjezdu jsem zjistila, že mám v poštovní schránce druhou upomínku. Děkuji za pochopení. Šindlerová Jana.P.S. faktury nemám k dispozici. Š.
Vážení,dne 1.7.2018 jsem s Vaší firmou uzavřela smlouvu na dodávku elektřiny a plynu.Pán Staněk,který smlouvu uzavřel, mi slíbil ještě dodat požární hlásič a chytrou zásuvku.Do dnešní doby se tak nestalo. Na tel.čísle 777606833,které mi dal, se nikdo nehlásí a je nedostupné.Já zálohy na plyn a elektřinu platím,tak splňte i Vy svůj slib. Děkuji,Heroldová Ing.
Dobrý den,
přes zprostředkovatele přecházíme k Vám s odběrem plynu. Smlouva s dřívějším dodavatelem slončila 15.1.2019.Novou smlouvu prozatím nemáme. Prosím o sděleníjak je to daleko s novou smlouvou.
Děkuji
Dobrý den,jelikož jsem byl měsíc mimo bydliště tak jsem si nemohl vyzvednout poukázku na 1019 Kč. Platnost vyzvednutí mi skončila 11,11, a to bylo již pozdě.Děkuji za pochopení.
Dobrý den, prosím o sdělení o ukončení platnosti mé smlouvy na odběrné místo chaty v Brno, Kozí Horka 164 a zároveň aktuální nabídku na příští období.
Děkuji
Jiří Zelený, Kubíčkova 870/5 Brno
Jelikož se k Vám nemůžu dovolat, píši Vás tímto způsobem.Smlouva byla ukončena z důvodu změny majitele bytu. Nový majitel bude Vaše služby nadále využívat a bude Vás kontaktovat.
Dobrý den. Jsem vašim odběratelem el. energie a mám na vás prosbu,abyste mě sdělili termín platnosti mé smlouvy.
hlavně se nezkoušejte dovolat s dotazem!
Přepujují z jedné plechové huby na druhou, pak se spojení vrací— šlak by mne trefil! Dostat spojení na živého kompetentního člověka je práce a rozčilování na 25 minut.
Vyřízení dotazu pak 30 vteřin.
E-onu se ta děvčata spojovatelky nemohou vyplatit, když přepojují na záznamníky a automaty…. pro dotaz na … zvolte číslo… pro dotaz na zvolte číslo… a tak furt do kolečka.
E-one! Co kdyby po zavolání operátorce ta sama ručně spojila na příslušné místo? Mne přepojovala děvčata asi tak 6x! Jestli sis rozhovory nahrával,i taktak jsem se pokoušel komunikovat 22.5. asi tak od 14:00!