Společností, které nabízí dovoz energií na území České republiky, je v dnešní době spousta. Konkurenční boje svádějí v různých otázkách. Například se jedná o otázku ceny, zákaznického servisu a jiného. Mezi jednu z nejvýhodnějších firem nabízejících tyto služby patří samozřejmě i E.ON Energie, a. s., která obchoduje s elektrickou energií a plynem na českém trhu. Provádí nákupy energií, plní právní zadání, připravuje kontrakty se zákazníky a také má na starosti svůj management.
Cenově se jedná u E.ON Energie, a. s. o velmi výhodné dodávky energie. Spokojenost zákazníků je jednoznačně také na místě. Za tu může zejména profesionální zákaznický servis, který je složen pouze s proškolených zaměstnanců. Jen ti totiž zaručí kvalitní služby.
Tradičním partnerem české energetiky je skupina E.ON už od roku 1998. Cenově výhodnou elektrickou energii odebírá přes milion zákazníků sídlící na území České republiky. Co se týče plynu, tak se do rukou této společnosti vložilo přes dvě stě zákazníků.
Servis kotlů E.ON? Něco příšerného. Kontrola špatně provedena, servisní technik nepřipojil zpět hadici na odvod kondenzátu z kotle. Voda stékala po zdi a zatekla pod dlažbu kde je anhydrid. Zničené lišty, rozpadlý anhydrid. Na závadu se přišlo po cca měsíci, kdy byla v místnosti cítit plíseň. Nahlášeno jako pojistná událost společnosti E.ON, vše řádně nafoceno a popsáno. Vyjádření E.ONu ? Můžeme si za to sami, oni v ničem nepochybyli. Udělali ze mě lháře, protože dle jejich vyjádření tam denně vyteče 20 litrů vody. Nikdo se nepozastavil nad tím, jak často je kotel v provozu (minimální provoz- pouze ohřev vody) Mohli si dohledat dle spotřeby plynu. Místo likvidátora pojišťovny pouze e-mail, že se zamítá. Způsobená škoda jejich firmou je nezajímá a zamítá se.
Pro mě neseriózní firma, která zaměstnává amatéry, kteří svoji práci nedokážou řádně vykonat.
Jen z lidí drbou peníze. Pro mě to jsou podvodníci.
Za velmi dlouhou dobu jen spokojenost.
Dobrý den, u EONu mám přihlášení více odběrných míst, ale zjistil jsem, že se chovají jako ostatní alternativní dodavatelé. Všude se EON prezentuje, jak je velký a stabilní dodavatel elekřiny a přitom nedodržují ani FIXACE cen. Přesto, že má člověk u nich fixaci ceny, tak ji nedodrží a klidně zdraží o 30% v průběhu FIXACE. Na pobočce to s Vámi nikdo nevyřeší, jenom se vymlouvají, že oni za to nemohou, oni ceny nevymýšlí atd. Hned jak mi tam skončí platnost smluv, tak hledám jiného dodavatele, pro kterého je zákazník důležitý a hlavně dodržuje své sliby. Prostě si dělají co chtějí a zákazník je vůbec nezajímá. Špatné zkušenosti na pobočce ve Zlíně v areálu Svitu. Raději se vyhněte.
Prosím o sdělení, zda je možné objednat termín k návštěvě zákaznického centra za účelem vyřízení přechodu k novému dodavateli – E.ON.
Děkuji Bohuslava Traplová
jsou to zloději a lháři.Za dvaapul roku poslali neoprávněnou pokutu 17000.Větší zlodějnu jsem nezažil.
E.ON – naprosto hrozné služby. Mohl bych o jejich neshopnosti a péči o zákazníka napsat knihu. S ničím horším jsem se nesetkal. Nic nejde, vše je problém, na email vám odpovi za týden. Pak vyhrožují pokutou.
vynikající plyn i elektřina za bezkonkurenční ceny, jako živnostník a majitel několika obytných objektů vím že pro podnikatele je to nejlepší volba, dá se domluvit i individuální plán.