Kontakty na společnost ARMEX ENERGY, a.s.
Email: energy@armexenergy.cz
Web: armexenergy.cz
Telefon: 412 154 154
(Po-Pá, 8:00-18:00)
Zákaznické centrum
ARMEX ENERGY, a.s.
Podatelna: Děčín Centrála
Folknářská 1246/21
405 02 Děčín
Česká republika
Provozní doba:
Po 8:00-18:00
Út 8:00-18:00
St 8:00-18:00
Čt 8:00-18:00
Pá 8:00-18:00
Sídlo společnosti
ARMEX ENERGY, a.s.
Podatelna: Děčín Centrála
Folknářská 1246/21
405 02 Děčín
Česká republika
Za mě s Armexem spokojenost. Ceny jsou konkurenceschopné a fakturace bez problémů. Navíc přehledné online služby usnadňují správu účtu.
Moje zkušenost je s nimi převážně dobrá a to hlavně co se týče komunikace a domluvy s jejich OZ.
Při výběru dodavatele mi pomohla kalkulačka, porovnání bylo snadný, takže jsem jednak viděl kolik zaplatím za rok, úsporu i kolik jsou pro mě doporučovaný zálohy. Armex mi vše zařídil, takže spokojenost hnedka od začátku.
Prodloužení smlouvy jsem se nebránil. Přišli s nabídkou nižší ceny, kterou v podstatě bylo možné na podobné hranici získat i jinde, tak se mě nechtělo zatěžovat nějakými změnami. Poslali pak upravenou i nižší zálohu, tak i tohle mě pak potěšilo. Že je nebudu finančně dotovat.
Měl jsem schůzku s jejich zaměstnancem ohledně smlouvy, protože jsem chtěl přejít od distribuce, tak mi ukázal jejich možnosti tarifů, udělal mi cenovou nabídku na počkání a společně jsme to během jedné schůzky vyřídili. Pán byl moc ochotný a jsem mu vděčný za jeho trpělivost.
Mně se s nimi podařilo po koupi bytu sjednat solidní podmínky, kdy jsme k nim nechali převést elektřinu. Máme s nimi tedy nyní smlouvu na tři roky, kdy se nám každý rok bude cena za MWh snižovat, co se mi líbí a ještě jsem nic podobného neměl. Jsem na to dost i zvědavý.
Na základě telefonického hovoru se mi s firmou podařilo domluvit na rok nové ceny, které mě pomohly upravit platby. Aktuálně proto zvažuju i přesunutí smlouvy k plynu, kdy jsem si čistě jen zjišťoval možnosti o jejich tarifu a mám šanci se tak dostat na lepší cenu.
Vazeni,nedavno jste mne zdelili,ze mne nemuzete vratit preplatek za elektrinu a plyn a to z duvodu ze muj ucet byl zmnenen.V lonskem roce doslo ke zmnnene bank a z me originalni Equa bank se stala Reifazenbank a tim padem doslo ke zmnene cisla uctu.Vzhledem k tomu ze neziji permanentne v CS ,tak jsem na to nemohl okamzite reagovat.Takze moje zmneny jsou nasledujici: Muj novy bankovni ucet je: 1032642248/6100. a to jak pro plyn ,tak pro elektrinu.Kdyz jsem si chtel otevrit svuj portal,tak tam nefungovalo moje zakaznicke cislo.Muzete se na to podivat.Dekuji.
PODÁVÁM VÝPOVĚD DODÁVKY PLYNU A ZŮSTÁVÁM U SVÉHO DODAVATELE PLYNU -ČEZ
DOBRY DEN ,DOSTALI JSTE ODE ME MEJL?RROGEROVA MOC VAS PROSIM POSLETE ME TO CO NEJDRIV.JE TO ROSTIN 118,A TET V POLOVINE SRPNA ZAPISOVALI ELEKTRINU.
DOBRY DEN.DNESKA JSEM S NEKYM OD VAS MLUVILA A TAK SE OBRACIM NA VAS.POTREBUJI VASI SMLOUVU A JESTE POTREBUJI FAKTURU Z LONSKA.POTREBOVALA BYCH JI CO NEJDRIVE.DEKUJI ZA RYCHLE ODESLANI,GROGEROVA ANNA DEKUJI MOC PROSIM ,CO NEJDRIVE.POEBUJI
Dobry den dne 4.8.2022 jsmeod vas obdrzeli dopis ve kterem stoji ze od 1.11.2022prechazime s odberem elektriny k vasi firme .byla nam vami zaslana plna moc ,kterou jsem nepodepsala.jak je mozne ze mame prechazet k vam,kdyz jsme od 1.1.2022prestoupili ke spolecnosti cez.navic jsme u vas platilipokutu 5000kc .prechod k vasi spolecnosti si neprejeme.
Prosím o sdělení kdo je můj dodavatel energii kterému platím zálohy. Děkuji.
Dobrý den. Prosím opět o zaslání kopie smlouvy s vaší společností. Josef Piňos
Dobrý den. Prosím o zaslání mojí smlouvy s vaší společností.Děkuji. Piňos Josef
nejsem spokojen sjednáním vaší firmy.příslib,že se ozvete do10dní jste nesplnili a ani se neozvali.Nemíním platit Vaše nesmyslné zálohy na elektřinu aproto jsem serozhodl s Vámi skončit.Začínám na tom pracovat.
moje zkušenosti jsou negativní zákaznická linka v podstaě nefunguje když se po pul hodinědovolám tak je to mi nevíme musíme to předat dál chtěl jsem vědě jak mě buduou pokutovat za zrušení jejich podvodné smlouvy napsol jsem jim i i mail ale nic se neděje asi jim nestojím za odpověd tak raději zaplatím pokutu a pujdu pryč od těch šmejdu
Pořád dostávám nějaké zprávy,ale od kdy do kdy plati smlouva se nedovim a proto vás žádám o zdělení platnosti smlouvy. číslo zákazníka 1000031932 dovolat se nejde
Dobrý den, mám s ARMEX ENERGY uzavřenou smlouvu, která začne platit 15.3.2023. Dosavadni dodavatel BOHEMIA ENERGY ukončil dodávky energie.OD ARMEX ENERGY jsem dostala SMS , ze které jsem se nedozvěděla, zda se stali našim dodavatalem poslední instance. čez mi takovou sms poslal. Tak jak to vlasně je.??
Marie Horáková ,