Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Dobrý den,přišla mě změna záloh už podruhé proč to děláte vraťte mě to naspět jak to bylo,nemohu stále jezdit k vám na pobočku jsem vozíčkář,Petr Lysík
Váš přístup k zákazníkům stojí za h no. Není udaná ani Int. adresa, ani telefon – nam zákaznické lince se to mele pořádm dokola. Chci přímé spojení na záhy a není boha se tam dostat. Stále jen blbnutí a nabídka přihlášení, Copak to nejde přímo? To zpitomění „moderní doby“ se dostalo i k vám.
Platím z internetového bankovnictví stálou platbu . Jak se bude nyní , když mám nárok na příspěvek ve částce 3.500,- Kč ? Dejte mi prosím vědět . Děkuji za vyřízení .
Dobrý den. Odebírám od Vás elektřinu více než 10 let. Před týdnem k nám přišli dva mladí lidé, chtěli vidět smlouvu na odběr a tvrdili, že není v pořádku. Odešli s nepořízenou. Prosím, dejte mi krátkou zprávou na vědomí, zda není nějaký problém.
Děkuji.
Josef Kameníček
Dobrý den,došla mi faktura za elektřinu emailem.O měsíc dřív než obvykle.
Nikomu jsem stav nehlásila ani si ho nikdo nemohl napsat protože od zámku nemá nikdo klíče.Kdyz jsem si stav elektroměru zkontrolovala,nestačila jsem se divit.O 10000kw víc….Proč mi eon udělal fakturu
bez mého vědomí a s menším stavem.
Sice mám vysoký přeplatek za vyúčtování…
Ale pokud se zdraží zaplatím víc…
Tak jsem zvědavá jak mi to zítra vysvětlí na eonu….
Mám s vámi uzavřenou smlouvuna plyn potvrzenou Mgr. Rudolfem Uzlíkem dne 22.9.2021 a smlouvu na elektřinu potvrzenou týmž pracovníkem jako plyn, ze dne 21.9.2021. Jde o nebytové prostory, které jsem pronajala. Nový nájemník si chce převést energie na jiného dodavatele a vše vázne na tom, že vaši pracovníci tvrdí, že nemám uzavřené smlouvy. Toto mi oznámila nová společnost kam si nájemce převádí energie. Nechápu proč jim tvrdí takový nesmysl, když mám podepsané smlouvy od vás už od 22.9.2021 !!!!!!!
dobrý den,
přišla mně změna platby zálohy za elektřinu. není uvedeno, na které odběrní místo – uvádím , že u e-on mám 3 slovy tři odběrní místa!!!!
zpráva se tváří jako podvodný e- mail.
očekávám vaše vyjádření.
fišer karel
Rad bych nahlásil stav elektroměru. Váš portal nefunguje,vámi poverena firma ktere se stav mel hlásit má stav uzavřen a to jeden den nato co mi přišlo oznámení. Co říkáte na takove služby? Nelze se u vás na nikoho dovolat asi budu muset změnit dodavatele.stiskněte 1 2 3 to je konverzace s vámi dělejte se sebou něco.
Dobrý den,
potřebuji Vám nahlásit stav elektroměrů. Kam tyto údaje mám zaslat?
Dobrý den,
dne 23.11. 2020 mě kontaktoval na mobil pracovník Energie 24 a ptal se mě, zda jsem obdržel novou smlouvu v měsíci září 2020 na další období. Nic jsem bohužel od EONU nedostal. Domluvili jsme se, že v 15:00 dne 23.11. k nám pošle pracovníka a ten zajistí podpis nové smlouvy, abychom měli stále nižší cenu energie. Do dnešního dne mě nikdo dále nekontaktoval. Nevím, zda se jedná o podvodné jednání či seriózní službu
Poslední smlouvu jsem podepsal dne 21.4. 2017 na 36 měsíců.
Prosím o vysvětlení a případně zaslání smlouvy na další období.
Dnes odpoledne mi volal nějaký člověk a zjišťoval, zda dostáváme faktury za elektřinu poštou a zda máme zájem o posílání faktur e-mailem.
Děláte takový průzkum telefonicky, nebo je to zase nějaký podvod ?
Jak mohu zjistit dobu odběru nízkého tarifu?
Přes internet to nikdo nedokáže. Přečtěte si o tom komentáře.
Vaše zákaznické číslo 800 773 322 je zrušené, neexistuje!!!
Bydlíme ve Šlapanicích t.j. Brno venkov A1B6P5
Prosím o zprávu, jak????
Petr Pikula
Nejste na urovni: čekám už dva dny na moji fakturu od srpna 2018 do července 2019. Nutně ji potřebuji clo nejdříve. Mail s udaji jsem Vám zaslal. Kde je tedy problém?
Trvá Vám dlouho, abyjste mne seznámili s fakturou za odběr elektřiny, v období srpen 2018 až červenec 2019. Stále se mi na internetu hlásí, že na tom pracujete. Dva dny. Už se mi to přestává líbit!