Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Prosím Vás, kde je zákaznické sentrum Moravských naftových dolů v Ostravě? Na Karolíně prý už není. Děkuji.
Dívám se marně na odpověď. Také jsem hledal pobočku v Ostravě, na uvedené adrese není. Domnívám se, že můžete alespoň lidem na dotaz ohledně pobočky v Ostravě dát odpověď. Hlavně, že jste plní reklam, ale když už zákazníka máte na háčku, tak vám nestojí už za další konverzaci. Ať si nějak poradí…vždyť je čas pandemie a lidé mají nyní dostatek času chodit na pobočku, která neexistuje. S tímto přístupem by jste jinde než v ČR brzy krachovali. Tak doufám, že se už konečně někdo chytne za nos a udělá nápravu. Jura
Naprosto souhlasím, pobočka není… jen projevíte souhlas máte vše, včetně možnost podpisu přes mobil.. Jejich ceny jsou však špatné – jiné. Když chcete odstoupit od smlouvy – musí být písemný podpis a teď, když není tiskárna , tak adresa na PO BOX, pak třeba není kopírka… , jen problémy… Vše si zajistím, i když by mě to stálo, co stalo – do 14dnů to stihnu!!!!!
Je to divné, hledám hledám zákaznické centrum na 28 října 56, v nové Karolíně Ostrava a prý už tu dlouho nesídlí. Paní na místě stojí recepci mi sdělila,že už spoustě lidem vysvětlovala,že už tu firma dávno neví a adresa tedy je neznámá. Takže by bylo pěkné pro zákazníky spravit konečně stránky,tak aby bylo jasné kde se můžou obracet. No zřejmě si pro odběr tedy budu muset vybrat jinou společnost…☹️
Dobrý den,má prosím MND v Ostravě funkční pobočku?
Pokud ano,kde ji najdu?
Cahlíková