Stabil Energy s.r.o. zkušenosti, recenze a diskuze

2.4/5 - (19 votes)

Stabil Energy s.r.o. je společností, která již více než 5 let dodává elektřinu a plyn na Českém trhu pro koncové odběratele. Stabil Energy s.r.o. se vyznačuje speciálním individuálním přístupem ke svým zákazníkům, což potvrzuje i fakt, že se v minulosti stala jednou z 5 nejrychleji se rozvíjejících společností svého druhu v České republice.

U Stabil Energy s.r.o. se setkáte především s velmi výhodnými cenami dodávek a také s vyrovnáním deaktivačního poplatku v případě přestupu zákazníka od jiného dodavatele. Stabil Energy s.r.o. mimo jiné přispívá i částkou 1000 korun na revizi plynového kotle, jež je samozřejmostí jak u domácností, tak i firemních provozů.

Stabil Energy s.r.o. mimo jiné nabízí také pronájem velmi efektivních a úsporných LED žárovek pro domácnosti i větší firmy. Zároveň je součástí standardně poskytovaných služeb Stabil Energy s.r.o. i zabezpečení lékaře na telefonu v případě, že vás zasáhnou jakékoli zdravotní obtíže.

135 komentářů

  1. Fa Stabil energy potažmo její nástupce Zelena energie jsou podvodníci. Vymáhají nesmyslné pokuty. Straší exekucí.. Komunikace tragická, vlastně žádná… Zvažují podání trestní oznámení pro podvod..

    1. Stabil, teď Zelená energie společně s vymáhací firmou Rychlé řešení pohledávek sídlí na společné adrese v Jihlavě. Je to jedna banda vymáhající vymyšlené pokuty. Na trestní oznámení to už rozhodně je. Teď přidali další trik s advokátem Homolkou, opět z Jihlavy a snaží se vyhrožováním přinutit k podpisu dohody o splátkovém kalendáři s mírně sníženou částkou.

  2. Dobrý den,
    společnost Stabil Energy je…ani nevím, jak je slušně pojmenovat. Klasicky podraz na seniorku. Infolinka neexistuje, na email neodpovídají. Zaslala jsem doporučený dopis na adresu sídla firmy do Prahy – zásilka přeposlaná do Jihlavy, kde má dle volně dostupných informací bydliště jednatel – náhoda? Neodpovídají nikde. Peníze chtějí neoprávněně, neoprávněně si vystaví smluvní pokutu, kterou ani klientovi nepošlou, ale rovnou předají vymáhací agentuře. Vymáhací agentura přiznala, že s danou společností mají potíže i oni… Podány dvě reklamace na oficiální e-mail společnosti, ani jedna nebyla vyřízena v zákonné lhůtě. Obrátila jsem se na ERÚ a budeme požadovat náhradu dle zákona. Vidím, že potíže má více lidí, to už by bylo na podání trestního oznámení.

    1. Dobrý den,ano tato tzv.firma je zrala na podáni tresniho oznamení a už to i sepisujem,doufam ze se přidaji dalsi zákazníci ,kteři myji z onou firmou stejné zkušenosti.

      1. zdravim take mame s touhle spolecnosti problem cekame preplatek za elektrinu splatnost byla 20.4 2020 psal sem meil a volalo se na linku a do dnesniho dne se ani neozval nikdo houdek chocen

      2. Dobrý den, chtěla bych poprosit o radu,to same řeším i já za mou maminku již od ledna.Podana reklamace,volání bez úspěchu, poslána reklamace i na Zelenou elektřinu,která automaticky převzala zákazníky,reklamace bez reakce, následně pomoc na ERU, bohužel po urgencích nereagují ani jim.Obdrzela jsem,ale info odebrána licence.Nyni od společnosti Vymáhání pohledávek,upomínky s termínem do 7 dnů uhradit a to je ještě navýšena částka. Co dál??Co když přijde exekuce??Mám se také obrátit na Policii a podat trestní oznámení??Moc děkuji za info

  3. Stabil energy pokud by to byla společnost, tak je to skupina podvodníků, zlodějů a lhářů. Takto by se dala tato rádoby společnost nazvat a to v žádném případě nepřeháním, spíše naopak. Smlouvy uzavírají podvodně a když vás mají, tak vám zvyšují pravidelné zálohy i přes to, že v předcházejícím roce vám vraceli přeplatek, ale toto vrácení se děje s dosti velkým zpožděním. Konečné vyúčtování vám normálně nepošlou a to ani, když si o ně zažádáte. Teprve když to uděláte přes Energetický regulační úřad, tak vám to pak teprve to pošlou. Nejhorší ale je z nich dostat přeplatek, tedy vaše peníze, které jste jim pravidelně posílali. I když na konečném vyúčtování je datum splatnosti, tak to je jen aby tam něco bylo. Ve skutečnosti toto vůbec nedodržují a vaše peníze z nich dostat je opravdu dosti nesnadné a skoro nemožné. mě se to zatím moc nedaří, respektive vůbec nedaří, protože mi dluží 15 883 Kč dodnes a to je už půl roku po ukončení smlouvy.

  4. Společnost Stabil Energy je proradná bezcharakterní a zlodějská společnost, která podvodně před více než pěti lety uzavřela se mnou smlouvu na dodávky plynu. Po necelých čtyřech letech mě, ačkoli mě byl vždy vrácen přeplatek, byly zvednuty měsíční pravidelné zálohy o 600 Kč. Toto mi bylo oznámeno pouze SMS – správou a když jsem se proti navýšení asi třikrát odvolával, nebylo mi ani jednou odpovězeno a ani nebrali telefony. V loňském roce v červenci mě bylo oznámeno že výše jmenovaná loupežnická společnost mě převádí na jinou společnost a to od 1.8.2019. Konečné vyúčtování jsem dostal až jsem se spojil s Energetickým regulačním úřadem a to zhruba po půl roce. Přitom této společnosti sdělili, že mi bylo vyúčtování dávno posláno. Na vyúčtování byl termín splatnosti 20.1.2020, takže zase lhali a navíc ani nedodrželi tento termín, protože na peníze v částce 15 883 Kč čekám dodnes a také z přeplatku je zřejmé to, že jeho navýšení o 600 Kč bylo zcela neoprávněné a neopodstatněné. Jsou to bezcharakterní hyeny. Ing. Vlastimil Tulis

    1. Dobrý den pane Tulisi, já se teprve dnes dozvěděla od ERÚ, že zákazníky převedla na Zelenou elektřinu. Poslali mi neoprávněně pokutu, kterou podstoupili fa Rychlé řešení pohledávek.Telefonicky se s nimi nespojím,jsou nedostupní a na email neodpovídají.Bohužel jsem také naletěla přes České aukce. Stabil nedodržel výpovědní lhůtu a ani termín přechodu k nim. Takže pokuta od Bohemky, která byla stornovaná z důvodu, že Stabil požádal o zpětvzetí. Ujistili mě, že mi nehrozí pokuta ani od nich a ani od Českých aukcích. Naštěstí mám emailovou komunikaci mezi nimi, mám v ruce důkaz, že to podělali oni.Též jsem se dnes dozvěděla, že jim byla odebraná licence prodej komodit.Fakt hyeny..Radka Kučerová

  5. Dobrý den,
    dnes přišla mému tátovi od Vás oznámení o postupu pohledávky.

    Dopis napsaný 19.8.2019
    splatnost pohledávky 1.9.2019 a dopis dorazil dnes 19.10.2019
    POhledávka je z roku 2016.
    Prohledala jsem všechny inkasní dokumenty a táta má vše zaplaceno.
    Tak že s vaší upomínou jdu zítra na policii , pak Vás dám do televizních novin zároveň k právníkovi.

    Na telefony nereagujete.

    S pozdravem Štraitová

    1. U mě je to přeplatek 15 883 Kč, které mi Stabil Energy dluží od 1.8.2019 do dnešního dne tedy do 30.1.2020 a ani se raději neozvali, tak jsem to dal na policii.

  6. Stabil – nikdy více. Po půlroce na žádost přišlo, avšak neoprávněně zadržela firma 5000 Kč a ani po urgenci zpět peníze neposlala. Nyní je v insolvenci, tudíž už se nikdy peněz nedočkáme. Vrchol všeho je, že si majitel založil firmu novou a bude opět cucat prachy od poctivých lidi. Vrchol českého podnikání!

  7. Zlodějská firma! Nejradši mají důchodce, kteří podepíší vše! A jejich jednání po telefonu, super. Nabídka slevy ze servisního poplatku (činí 100 Kč měsíčně) – člověk ušetří 100 Kč ročně A SMLOUVU TÍM PRODLOUŽÍ O 3 ROKY. No prostě ŠMEJDI !!! Lidi utíkejte, dokud je čas !!!

    PS: Když se podaří odejít, pak dále telefonují a vyhrožují !!!

    1. Stabil Energy, no to je firma. Kdo jen můžete utéct, utečte, nikdy k nim nevstupujte. Úmyslně zkreslená a chybová vyúčtování, reklamace se vyřizuje více jak dva měsíce, vyúčtování za odběry jako by nebylo třeba vystavovat a případný přeplatek nezasílají. Od poloviny dubna roku 2019 s nimi vyřizuji přeplatek a samozřejmě, že nic. Info linka neprostupná, reakce na emaily v podstatě žádná. Prostě zlodějsiká firma.

      1. Mám úplně stejné zkušenosti. Od 31.7.2019 mě dluží přeplatek ve výši 15 883 Kč a když tam volám, tak telefony neberou, na dopisy neodpovídají, no už se nabalili a dělají jako správní pražáci mrtvého brouka. Je to skupina podvodníků, zlodějů a lhářů a říkají si Stabil Energy

        1. Dobrý den,
          reklamaci jsem podala již více než před měsícem a žádná odpověď. Přitom lhůta na vyřízení je 15 dní (ve VOP mají 30 dní, ale to se domnívám, že je v rozporu s platnou legislativou). Nezvažovali jste podání trestního oznámení? Chtěla jsem ho podat, ale muselo by nás být více.

  8. Nejhorší operator na trhu. Vyučtování me přislo za 2 roky 😀 a kdyz jsem po nich chtel posledni Fakturu kdyz jsem sel jinam prisla s 8 mesicnim zpozdenim . OTRESNY!!!

  9. Nejhorší společnost jaká může být.Vůbec nedoporučuji. Ani jednou nepošlou roční vyučtování, telefony neberou a na emaily neodpovídají. Hlavně na navýšení záloh , to jsou rychlíci. Takže jsem se už naštvala a přestupuji k jiné společnosti.Stabil nikdy více.

    1. Dobrý den paní Lenko,
      Vaše zkušenost nás mrzí, nic méně si stojíme za tím, že s klienty jednáme a snažíme se vyjít vstříc. Bohužel je naše infolinka hodně vytížená, na emaily se odpovídá do 5ti pracovních dnů, veškeré komunikace se samozřejmě dají dohledat. Zálohy se zvyšovali z důvodu navýšení ceny na burze a takto postupovala většina dodavatelů, my jsem zvedli pouze zálohy, nikoliv samotné ceny.

      1. Dobrý večer vy určitě neodpovidate do 5 dní jak uvádíte.již jsem psal 2x jak na infostabil tak na nejmenovaného zaměstnance a bez odpovědi.

      2. co to je za blbost co jste to mnyní popsala zálohy se snad zvyšují vůči spotřebě zákazníka. očividně netušíte co děláte ne nadarmo jste dostali největší pokutu 5 mega v Kč za podvody na lidech.

      3. Cháchá…kecy v kleci!! Nezvedáte telefony, když jsem psala na konkrétního člověka mail..buď je na mateřské, nebo už není aktuální a nebo ..Obraťte se na fakturace…
        Ježiši…se mi chce z vás blejt !!!! Já mám u vás zálohy z 2018 a do dnes žádné vyúčtování… a to jsem ani jediný den u vás nebyla, bo jste posrali termíny odchodu a lhůty. Sice to není raketa jak u ostatních, ale už z principu vám to kapesné pro vás nenechám !!!…ani tý Zelený elekrice..jak se dnes jmenujete !

      4. Vaše firma jen všechno možné jen ne seriozní. Využíváte seniory. A i když odstoupí v zákonné lhůtě vymáháte smluvní okuty. Hyenismus

    2. Plný souhlas!ukončila jsem „členství“ u této společnosti ke 4.3.2019
      3 měsíce jsem žádala o vyúčtování.preplatek prý poslali poštou!.ale skutek utek!!

    3. Nejen to, ale třeba mě dluží přeplatek a to od 31.7.2019 ve výši 15 883 Kč a dodnes mi ani neodpověděli, nebo třeba, že by poslali omluvný dopis, tak to ani omylem. Dokonce Energetickému reviznímu úřadu lžou, takže nejen zloději ale i lháři. Je to strašná společnost plná podvodníků, zlodějů a lhářů. Takže všechny lidi varuji před Stabil Energy. Telefony neberou a na maily neodpovídají. Dělají mrtvého brouka, nabalili se a nyní už jen parazitují. Mám úplně stejné zkušenosti.

  10. Dobrý den, nakonec musím společnost pochválit. Po komunikaci kde mi po roce a půl zaslali vyúčtování, jsem čekala od listopadu na přeplatek. Už jsem se obrátila na Dtest, kde mi slečna ze Stabilu poradila a ochotně pomohla. Dokonce mi i zařídila snížení zálohové platby.
    Příště by to mohly být rychlejší Stabile a bez zbytečných dohadů, ale jinak jsem spokojená, přeplatek poslali.
    Myslím, že kdybych se ozvala hned po roce, tak by jsem nemusela tak dlouho čekat.

  11. Dobrý den,
    jak tady čtu zdaleka tady nejsem sám, kdo má s touto společností velmi špatné zkušenosti.
    Důrazně varuji všechny před jakýmkoli kontaktem s touto společností. Jsou neuvěřitelně neseriózní.

  12. Dobrý den. Dnes jsem s hrůzou zjistil, že rodiče byli „předáni“ těmto šmejdům na základě telefonického hovoru, kde operátorka položila poslední dotaz po odmítavé odpovědi: To opravdu chcete dražší energii? A odpověď byla osudná: ANO! Toto jediné slovo stálo rodiče „zatím“ pouze 3× 280,- Kč. Na zákaznickou linku se nedá dovolat, stále jste první v pořadí, budete spojeni za 1 minutu, za 3 minuty, za 7 minut…! Takže za mě Stabil Energy – kurwy nejhrubšího zrna, a pište si tu sami svá kladná hodnocení, na tom, že jste kurwy to nic nezmění!!!

  13. Parta hyen co se nestydí zneužívat seniory. Doufám, že vám to karma po zásluze vrátí vy svině.

  14. Se Stabilem mam dobrou zkusenost. Preplatek poslali, sice pozdeji, ale prece, na emailu kounikuji, na infolince je to malinko komplikovanejsi, ale da se.

    1. Přesně opačnou zkušenost mám já. Telefony neberou na emaily odpovídájí jen sporadicky. A když konečně nějakým zázrakem spojím, mluvím pouze s operátorkou a ta jak jsem zjistila nic nevyřídí – stále opakuje Váš požadavek předám k vyřízení.

      Společnost mi špatně vystavila fakturu (nezapočítala 3 zálohy za cca 8000,-
      a tím vznikl nepoplatek cca 400,-). Pak urgují nedoplatek, který neexzistuje a po dlouhých tahanicích vystaví novou fakturu, kde pro změnu účtují POPLATEK za urgenci nezaplacení nedoplatku. Koucourkov. A toto trvá už více jak 2 měsíce. Hrůza. Ruce pryč od Stabil energy!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. Milá paní , vy jste asi zaměstnanec této firmy ,který za to dostal prémie. Jinak si to nedovedu představit. Jsou to šmejdi toho největšího kalibru . Po roce a půl mi přišla od stejného šmejda někde z Ruské federace vymáhání pohledávky za nedodržení smlouvy. Dům jsem prodala a vše potřebné , kupní smlouvu a také výpověď na odměrné místo jsem Stabil energy zaslala , mou výpověď akceptovali . O tom ,že vystavili pohledávku za nedodržení smlouvy jsem se dozvěděla až od vymahačské firmy . Tak jaképak seriózní jednání. Telefony neberou, ještě vás vypípnou a na e maily neodpovídají.

      1. Dobrý den Anno,
        to samé se stalo mojí babičce a jedná se zřejmě o jednu a tu samou vymáhací agenturu. Měla jsem strach, ale jako jediní pomohli a uznali chybu. Smluvní pokutu stornovali. Doporučila bych vymáhací agenturu kontaktovat.

  15. Dobrý den,
    přes počáteční nedůvěru ve společnost vzhledem k recenzím, jsem spokojená, sice mi zvedli měsíční zálohu, ale po tom, co jsem je kontaktovala mi zálohu vrátili na původní výši.
    Takže za mě zkušenost dobrá.

  16. Se Stabil Energy mám aktuální zkušenost dobrou. Vzhledem k navyšování záloh na energiích, se kterým jsem nesouhlasila mi operátorka na infolince okamžitě snížila platby plynu na původní částku, mezitím na elektřině, kterou máme u Eonu s tím měli hrozný problém a zálohu odmítli snížit.

  17. Stabil Energy nedoporučuji. V 12.2017 jsem posílala výpověď z důvodu stěhování. Dodnes nemám vyúčtování od 7.2016. Při telefonických hovorech se sice omlouvají, že mají s mou fakturou technické problémy, a to už od 1.2.2018, dosud nemám ani vyúčtování ani přeplatek. Nevím už co si mám myslet. Logicky mi vychází, že nemají finanční prostředky, aby mi poslali dost vysoký přeplatek.

  18. Dobrý den,

    jsem velmi spokojen s dodavatelem Stabil energy mají opravdu vlídný přístup ke svým klientům .

    🙂

  19. Tento příspěvek píši z důvodu,abych uchránil zákazníky(zejména osoby staršího věku)od úmyslu odebírat energie od Stabil Energy.Navštívily mě jejich agentky,které se představily,že jsou z Energetického úřadu a mají za úkol zjistit,zda-li nejsou důchodci okrádáni a oni znají nesolidnějšího a nejlevnějšího dodavatele.Jakožto důvěřivý člověk (ze staré školy)jsem podepsal.Následně mě byla telefonicky nabídnuta sleva 15%,kterou jsem bohužel akceptoval.Výsledkem je,že platím za 1m3 plynu 16,80Kč.Zjistil jsem,že se jedná o nejdražšího dodavatele v regionu.Dále mě byl vyúčtován deaktivační poplatek za přechod k jinému dodavateli elektřiny a byl vymáhán,i když byl mnou v řádném termínu.Nyní šetřím z důchodu na další deaktivační poplatek,abych mohl od této“dynamicky se rozvíjející společnosti“odejít.

  20. Na českém energetickém trhu není horší volby než stabil energy. Nepíšu sem jako nějaký zhrzený zákazník, kterému se někam zakutálelo 15,50,- za energie, ale jako člověk, který zná přímo lidi z této společnosti. Nemá cenu se bavit o tom, že jejich ceny postrádají konkurenceschopnost a to ani v případě kdy se spletou a přiznají klientovi ceník, který mu naslibují. Osobně jsem byl svědkem několika desítek telefonátů, kdy stabil energy jasně deklaroval, že klient je v režimu VIP a jeho faktura byla naúčtována jako standard. Mohu doložit neuvěřitelně ponižující výsměch klientovi, kterému bylo v retenci poté, co se mohl konečně zbavit této krysy, nabídnuta sleva 15% na stálou platbu. Chudák klient si myslel že získal slevu na plyn, ale vzápětí jsme mu na návštěvě vysvětlili a ukázali, že se jedná o slevu 15% z částky stálý plat ve výši 50,- a tedy jeho sleva se ukázala být 90,- korun za celý rok. Příslušnou dokumentaci k této „pseudo-slevě“ jsem si založil pro připravovaný velký pořad o této podvodnické firmě. Bohužel jiné to nebude. Česká televize odvysílala neoddiskutovatelný a jasný důkaz o tom, že je to zlo z podstaty a tisíce lidí po republice dokazují svými názory shodné poznatky. Takže ve výsledku Stabil energy je firma, kterou je potřeba apriori úplně ignorovat, pokud už jste se dostali do smluvní pasti a nedaří se Vám této pijavice zbavit. Na trhu je tolik slušných firem, že je zcela zbytečné spouštět se až na samotné dno žumpy tohoto oboru a tam se namočit do průšvihu s firmou Stabil energy.

  21. Dobrý den , rodiče měli s vámi smlouvu,bohužel již zemřeli,jak ukončit tuto smlouvu,když smluvní strana již neexistuje.

  22. jsou to naprostí parchanti !
    naslibujou cenu která byla dobrá a vydrží jenom 3 měsíce a potom se cena zvedla zhruba o 200 Kč/MWH

    smlouva byla uzavřená po telefonu a ani tu nám neposlali. Když jsme chtěli aby nám ji zaslali chtěli po nás 1000 Kč za zaslání.

    NIKDY VÍC ! snad se od nich nějak dostanu.

  23. Nejen, že jsem neušetřil co slibovali, ale nechtějí mě nechat odejít, trvají na pokutě v řádech tisíců

    1. Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jak jste pořešili pokutu. Jsem momentálně ve stejné situaci.Ukončila jsem dodávky plynu z důvodu stěhování a novém odběrném místě boužel není plyn a oni přesto po mně chtějí smluvní pokutu ve výši 5.tis.korun. Děkuji za odpověd

        1. Na tuto mailovou adresu píši už půl roku a nic se neděje. Je nutné se obrátit na energetický regulační úřad a tan se pokusí vše vyřešit.

    2. Dobrý den,
      odstoupení a výpovědi podléhají všeobecným obchodním podmínkám. Pokud nejsou dodrženy podmínky, požadujeme smluvní pokutu. Můžu Vás poprosit o vaši identifikaci, abychom se mohli na případ podívat

      1. Dobrý den.
        Smlouvu jsem řádně dodržela po dobu tří let, řádně platila.
        Telefonicky jsem se informovala jak smlouvu ukončit z důvodu stěhování a paní, která se mnou hovořila mi odpověděla, že nemusím nic jen to poslat. Na nové adrese bohužel není plyn a nový nájemník měl závazky u jiné společnosti a tak jsem podepsala plnou moc jeho společnosti o ukončení odběru plynu z důvodu stěhování. Doložila jsem že nájemní smlouvu nového nájemníka, kterou po mě chtěla paní Vocílková i přesto mi nebyla reklamace uznáma. Nadále paní Vocílková po mě chtěla abych demontovala plynoměr, což nelze. V zápetí mi přišlo v jeden den dvoje vyučtování , jedno na přeplatek cca 200,-kč a hed v jiné obálce nedoplatek 4800,-kč. V dalším týdnu mě telefonicky oslovin nějaký pán vaší společnosti a řekl mi abych se obrátila na vedení společnosti do Jihlavy, a že opět za měsíc zavolá jak se věci mají,nikdo mi nevolal, žádnou odpověď jsem nedostala a jako bonus řešení dané situace jsem zjistila, že moje pohledávka byla postoupena inkasní společnosti a je navýšená o cca 2.tis.korun. To to rozhodně nepovažuji za adekvátní řešení. Dle všeobecných podmínek, které jsem podepsala je informace, že mohu od smlouvy odstoupin a nebude mi účtován deaktivační poplatek po
        vzájemné dohodě z důvodu stěhování. S pozdravem Libuše Pejšková – číslo smlouvy 6628. Danou komunikaci s paní Vocílkovou mophu doložit.

  24. no já nevím, já jsem procházela jejich stránky a pořád se nemůžu nějak rozhodnout, jeslti do toho jít nebo ne.

    1. Ježiš marjá, nechoďte k nim, jsou to lupiči a podvodníci. Jak k nim vlezete, už se od nich nedostanete!!! Výpovědi neuznávají, automaticky prodlužují smlouvu a stále vyhrožují pokutou! Nekomunikují!

      1. Dobrý den,
        Odstoupení, výpovědi a ukončení smluvních vztahů podléhá Všeobecným obchodním podmínkám, kde je uvedena i sankce za předčasné ukončení smlouvy. Pokud jste se na naši společnost obracel a nedostalo se Vám odpovědi, prosím o znovuzaslání podnětu, abychom celou situaci mohli prověřit. Děkuji.

  25. Dobrý den, máme doma zkušenost s firmou Stabil, energie jsme měli vedeny na našeho dědu, který také podepsal obchodnici smlouvu na dodávku plynu. Smlouvu jsme u nich měli uzavřenou od roku 2014 do loňského roku, dokud byl živ. Celou dobu mě překvapovalo, že firma jedná a komunikuje bez problémů. Dokonce když jsem se dívala, tak nechal děda výši záloh při starém a co rok, tak dostával přeplatek minimálně 2000,-. Což musím říct, že mě celkem překvapilo. Loni nastala situace, že jsme museli řešit přepis energií, jelikož děda zemřel. Papírování to bylo fakt šílený, ale na základě žádosti o ukončení smlouvy na základě úmrtí majitele s tím firma neměla problém, jen jsme vše museli doložit, úmrtní list atp. Pro mě až moc papírování, ale vše dopadlo v náš prospěch. Takže pokud to zhodnotím zpětně tak u nás se Stabilem problém nebyl.

    1. Dobrý den paní Mirko,
      Vaše situace byla pro Vás jistě složitá a proto jsme se snažili, aby vše šlo co nejhladšeji, ovšem v takové situaci je papírování opravdu hodně. Nic méně vše dobře dopadlo a doufáme, že ve Vašem případě bude dlouhou dobu vše v naprostém pořádku.

  26. Byl jsem u jiného dodavatele a zatím jsem se Stabilem ušetřil v průměru víc, takže pokud u Vás jde o snížení těhle nákladů tak bych vám jí klidně doporučil. Co se týče služeb, je to podobné jako u ostatních, ale já to moc nevyužívám.

    1. Dobrý den pane Kamile,
      jsme rádi, že s námi šetříte Vaše peníze a doufáme, využijete našich rozšiřujících se služeb.

  27. Pokazil se mi elektroměr, podotýkám ne mým přičiněním, přišli, vyměnili, naúčtovali. Hrůza. Nechápu proč. Já ho nezničil a mám ho platit?

    1. Dobrý den,
      s výměnou elektroměru nemáme nic společného, jelikož nejsme jeho vlastníci. S tímto se prosím obracejte na majitele vaší distribuční sítě.
      Děkujeme.

  28. Od Stabilu jsem se hodně dlouho nemohla dostat potom, co jsem jako nová majitelka bytu vyřizovala energie.

    1. Dobrý den paní Heleno,
      již jsme zmiňovali, že přestup a ukončení smluvních dodávek je vázáno všeobecnými obchodními podmínkami. Pokud jste díky tomuto měla trable za to se omlouváme. Doufáme, že situace je již vyřešena.

    1. Dobrý den pane Emile,
      ukončení smluvních dodávek podléhá jistým pravidlům a postupům. Pokud se Vám zdá, že jsme Vám dělali naschvály, prosím specifikujte konkrétněji co se Vám na našem jednání nelíbilo, situaci určitě prověříme.
      Děkuji.

  29. Já mám u Stabilu rodiče když jsem viděl smlouvu divil jsem se co to je protože vždycky byly u Čezu tak jsem si do společnosti Stabil Energy volal a říkali mi na jak dlouho rodiče smlouvu mají a za jakou cenu. Musím říct že jsem byl překvapen a čekal jsem jak to bude vypadat na vyúčtování ale přišel přeplatek 2560 Kč. Takže rodiče spokojení a já také asi si k nim dám alespoň plyn

    1. Dobrý den,
      jsme rádi, že jste u naší společnosti všeobecně spokojeni, doufáme, že si k nám převedete i Vši elektřinu 🙂

  30. 1,5 roku jsem u stabilu – naprostá spokojenost – přehledná faktura, vstřícná komunikace, od 1.2. snížení ceny o 6 %

    1. Dobrý den paní Martino,
      jsme velice rádi za Vaši recenzi! Doufáme, že i nadále budete takto spokojená.

    1. Dobrý den paní Lenko,
      prosím o sdělení v čem bychom se měli polepšit, rádi se zlepšujeme na základě podnětů od našich zákazníků.

    1. Dobrý den paní Dášo,
      smíme znát důvod Vaší nespokojenosti? Rádi bychom situaci prověřili a zjistili kde se stala chyba. Děkujeme.

    1. Dobrý den paní Dagmar,
      že jste u naší společnosti nebyla spokojena nás mrzí. Byl problém pouze v tom, že jste déle čekala na vyúčtování? Prosím o zpětnou vazbu, abych mohla situaci prověřit a dát podnět ke zlepšení.

    1. Dobrý den pane Michale,
      samozřejmě nás mrzí, že jste u nás ukončil Vaše dodávky. Nic méně, pokud se Vám vede u jiné společnosti lépe je to jedině dobře. Jinak Vás poprosím o informaci, jaké podmínky lepší než my Vám nabídl nový dodavatel, abychom mohli naše služby zdokonalit.
      Děkujeme.

  31. S dodavatelem jsem spokojena a hodnotím je pozitivně a to jak skrze jejich ceny tak i servis, jelikož potom co si ověřili můj zájem, byli celkem rychle schopni sjednat můj přestup k nim. Dávám palec nahoru.

    1. Dobrý den paní Evo,
      děkujeme Vám za kladný komentář a doufáme, že s námi budete i nadále spokojena, snažíme se neustále náš zákaznický servis zdokonalovat a pokud vše proběhlo k Vaší spokojenosti, jsme rádi!!
      Děkujeme!

  32. Sjednali smlouvu, akcni cena po pul roce pryc a platilo se za plyn 965 kc . Pak zavolali, ze nabizi slevu 15proc, nikdo nic nepotvrdil a smlouvu dali do roku 2023.Vetsi podvodniky neznam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. Dobrý den pane Minaříku,
      pokud jste uzavřel dodatek na slevu 15%, byl jste informován telefonicky, kde jste musel odsouhlasit uzavření dodatku. Pokud trváte na faktu, že tomu bylo jinak, prosíme o sdělení informací na email info@stabilenergy.cz, kde prověříme situaci.
      Děkuji.

  33. Já jsem ve firmě Stabil Energy a mohu jen vřele doporučit! Tak vysoké přeplatky jako zde jsem ještě nikde nikdy neměla.

    1. Dobrý den paní Karolíno,
      děkujeme Vám za reakci, jsme rádi, že jste u naší společnosti spokojena! A věříme, že tomu tak bude i nadále.

  34. Nevím jaký si firma momentálně drží status, každopádně nám se od ní vyplácí čerpat. Ceny mají nízké a pro oko kulantní. Což znamená, že se každý měsíc nemusím obávat složenky za energie.

    1. Dobrý den pane Marku,
      děkujeme Vám za reakci a doufáme, že s našimi službami budete i nadále spokojen.

    1. Dobrý den pane Vojtěchu,
      mrzí nás Vaše nespokojenost, nic méně přepojený zákazník byl o přepojení informován a souhlasil s ním. Prosím o zaslání informací, abych mohla prověřit, zda vše proběhlo z naší strany v pořádku, nebo zda došlo k pochybení a kdo jej způsobil.
      Děkuji.

    1. Dobrý den paní Aneto,
      děkujeme Vám za kladnou recenzi, doufáme, že i nadále budete s našimi službami spokojená.

  35. Naprosto otřesná zkušenost,uzavírají nevýhodné smlouvy ze kterých se nedá dle jejich obchodních podmínek vyvázat – daektivační likvidující poplatek.

    1. Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost, pokud si můžeme napravit reputaci, budeme rádi za zpětnou vazbu.

  36. Zatím nejhorší dodavatel energií, a že jsem měl už 4. Nepřehledná faktura, strašlivá komunikace a absence čehokoliv moderního a digitálního….Díky ale již ne.

    1. Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost s naší společností. Mohl by jste prosím Vaši zkušenost blíže specifikovat na emailu info@stabilenergy.cz? Abych situaci mohli prověřit a pokusili se vylepšit?
      Děkujeme

  37. U Stabil Energy jsem byla zákazníkem. Po celou dobu trvání smlouvy mi nepřišlo žádné vyúčtování a to bylo za 2,5 roku!!!! Musela jsem vše urgovat a i tak mě to stálo čas a peníze na infolince. Navíc jsem neměla vyplněnou řádně smlouvu a po vyúčtování jsem zjistila, že mám nejdražší tarif. V podmínkách mají napsáno, že pokud není vyplněn tarif, tak je to STANDARD.

    1. Dobrý den,
      samozřejmě nás mrzí, že jste nebyla u naší společnosti spokojena, nic méně to, že si nepřečtete VOP a nezkontrolujete smlouvu, za to už nemůžeme.

    1. Dobrý den Miriam, jsme rádi, že jste u naší společnosti spokojeni. Doufáme, že nadále budete.

  38. Nevím, jak u menších odběrů, řešil jsem větší odběr ve skladu, vše proběhlo v pořádku, nebyly komplikace a nyní to je půl roku, kdy jsem si nechal udělat mimořádné vyúčtování a i přímo zástupce se stavil a prošli jsme spolu tu fakturu.

    1. Dobrý den pane Radku,
      jsme rádi, že jste u naší společnosti spokojen. Děkujeme Vám za kladné hodnocení!

  39. Jsem spokojen, přešel jsem před třemi lety, vše zařídili za mě, což je vzhledem k mé velké pracovní vytíženosti perfektní.

    1. Dobrý den pane Pavle,
      děkujeme Vám za kladné hodnocení! Velmi si ho vážíme a jsme rádi, že jste u naší společnosti spokojen.

  40. Jediný dodavatel s kterým jsem spokojený je Stabil energy.Mám jistotu, že nebudu nic doplácet, naopak.Vždy mám velice vysoký přeplatek a navíc mi přispěli na revizi kotle, což je parádní.

  41. My máme s totuto spol. podepsanou smlouvu už celkem dlouho a zatím je vše vedeno k naší spokojenosti.

    1. Děkujeme Vám za Vaši kladnou reakci, jsme rádi že jsou naši zákazníci spokojeni. Vaši pochvalu vyřídím příslušnému oddělení.

    1. Dobrý den paní Terezo,
      děkujeme Vám za kladný komentář. Jsme rádi, že jste s naší společností spokojená.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *