Stabil Energy s.r.o. zkušenosti, recenze a diskuze

Stabil Energy s.r.o. zkušenosti, recenze a diskuze
5 (100%) 1

Stabil Energy s.r.o. je společností, která již více než 5 let dodává elektřinu a plyn na Českém trhu pro koncové odběratele. Stabil Energy s.r.o. se vyznačuje speciálním individuálním přístupem ke svým zákazníkům, což potvrzuje i fakt, že se v minulosti stala jednou z 5 nejrychleji se rozvíjejících společností svého druhu v České republice.

U Stabil Energy s.r.o. se setkáte především s velmi výhodnými cenami dodávek a také s vyrovnáním deaktivačního poplatku v případě přestupu zákazníka od jiného dodavatele. Stabil Energy s.r.o. mimo jiné přispívá i částkou 1000 korun na revizi plynového kotle, jež je samozřejmostí jak u domácností, tak i firemních provozů.

Stabil Energy s.r.o. mimo jiné nabízí také pronájem velmi efektivních a úsporných LED žárovek pro domácnosti i větší firmy. Zároveň je součástí standardně poskytovaných služeb Stabil Energy s.r.o. i zabezpečení lékaře na telefonu v případě, že vás zasáhnou jakékoli zdravotní obtíže.



Napište vaše zkušenosti s touto firmou:

88 Responses to Stabil Energy s.r.o. zkušenosti, recenze a diskuze

  1. Ing. Jiří Písařík napsal:

    Dobrý den,

    jsem velmi spokojen s dodavatelem Stabil energy mají opravdu vlídný přístup ke svým klientům .

    🙂

  2. Ing.Pavel Kubelka napsal:

    Tento příspěvek píši z důvodu,abych uchránil zákazníky(zejména osoby staršího věku)od úmyslu odebírat energie od Stabil Energy.Navštívily mě jejich agentky,které se představily,že jsou z Energetického úřadu a mají za úkol zjistit,zda-li nejsou důchodci okrádáni a oni znají nesolidnějšího a nejlevnějšího dodavatele.Jakožto důvěřivý člověk (ze staré školy)jsem podepsal.Následně mě byla telefonicky nabídnuta sleva 15%,kterou jsem bohužel akceptoval.Výsledkem je,že platím za 1m3 plynu 16,80Kč.Zjistil jsem,že se jedná o nejdražšího dodavatele v regionu.Dále mě byl vyúčtován deaktivační poplatek za přechod k jinému dodavateli elektřiny a byl vymáhán,i když byl mnou v řádném termínu.Nyní šetřím z důchodu na další deaktivační poplatek,abych mohl od této“dynamicky se rozvíjející společnosti“odejít.

  3. Petr napsal:

    Na českém energetickém trhu není horší volby než stabil energy. Nepíšu sem jako nějaký zhrzený zákazník, kterému se někam zakutálelo 15,50,- za energie, ale jako člověk, který zná přímo lidi z této společnosti. Nemá cenu se bavit o tom, že jejich ceny postrádají konkurenceschopnost a to ani v případě kdy se spletou a přiznají klientovi ceník, který mu naslibují. Osobně jsem byl svědkem několika desítek telefonátů, kdy stabil energy jasně deklaroval, že klient je v režimu VIP a jeho faktura byla naúčtována jako standard. Mohu doložit neuvěřitelně ponižující výsměch klientovi, kterému bylo v retenci poté, co se mohl konečně zbavit této krysy, nabídnuta sleva 15% na stálou platbu. Chudák klient si myslel že získal slevu na plyn, ale vzápětí jsme mu na návštěvě vysvětlili a ukázali, že se jedná o slevu 15% z částky stálý plat ve výši 50,- a tedy jeho sleva se ukázala být 90,- korun za celý rok. Příslušnou dokumentaci k této „pseudo-slevě“ jsem si založil pro připravovaný velký pořad o této podvodnické firmě. Bohužel jiné to nebude. Česká televize odvysílala neoddiskutovatelný a jasný důkaz o tom, že je to zlo z podstaty a tisíce lidí po republice dokazují svými názory shodné poznatky. Takže ve výsledku Stabil energy je firma, kterou je potřeba apriori úplně ignorovat, pokud už jste se dostali do smluvní pasti a nedaří se Vám této pijavice zbavit. Na trhu je tolik slušných firem, že je zcela zbytečné spouštět se až na samotné dno žumpy tohoto oboru a tam se namočit do průšvihu s firmou Stabil energy.

  4. Danto napsal:

    Dobrý den , rodiče měli s vámi smlouvu,bohužel již zemřeli,jak ukončit tuto smlouvu,když smluvní strana již neexistuje.

  5. Ondřej napsal:

    jsou to naprostí parchanti !
    naslibujou cenu která byla dobrá a vydrží jenom 3 měsíce a potom se cena zvedla zhruba o 200 Kč/MWH

    smlouva byla uzavřená po telefonu a ani tu nám neposlali. Když jsme chtěli aby nám ji zaslali chtěli po nás 1000 Kč za zaslání.

    NIKDY VÍC ! snad se od nich nějak dostanu.

  6. Bohumil napsal:

    Nejen, že jsem neušetřil co slibovali, ale nechtějí mě nechat odejít, trvají na pokutě v řádech tisíců

    • Pejšková napsal:

      Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jak jste pořešili pokutu. Jsem momentálně ve stejné situaci.Ukončila jsem dodávky plynu z důvodu stěhování a novém odběrném místě boužel není plyn a oni přesto po mně chtějí smluvní pokutu ve výši 5.tis.korun. Děkuji za odpověd

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den,
      odstoupení a výpovědi podléhají všeobecným obchodním podmínkám. Pokud nejsou dodrženy podmínky, požadujeme smluvní pokutu. Můžu Vás poprosit o vaši identifikaci, abychom se mohli na případ podívat

      • Pejšková napsal:

        Dobrý den.
        Smlouvu jsem řádně dodržela po dobu tří let, řádně platila.
        Telefonicky jsem se informovala jak smlouvu ukončit z důvodu stěhování a paní, která se mnou hovořila mi odpověděla, že nemusím nic jen to poslat. Na nové adrese bohužel není plyn a nový nájemník měl závazky u jiné společnosti a tak jsem podepsala plnou moc jeho společnosti o ukončení odběru plynu z důvodu stěhování. Doložila jsem že nájemní smlouvu nového nájemníka, kterou po mě chtěla paní Vocílková i přesto mi nebyla reklamace uznáma. Nadále paní Vocílková po mě chtěla abych demontovala plynoměr, což nelze. V zápetí mi přišlo v jeden den dvoje vyučtování , jedno na přeplatek cca 200,-kč a hed v jiné obálce nedoplatek 4800,-kč. V dalším týdnu mě telefonicky oslovin nějaký pán vaší společnosti a řekl mi abych se obrátila na vedení společnosti do Jihlavy, a že opět za měsíc zavolá jak se věci mají,nikdo mi nevolal, žádnou odpověď jsem nedostala a jako bonus řešení dané situace jsem zjistila, že moje pohledávka byla postoupena inkasní společnosti a je navýšená o cca 2.tis.korun. To to rozhodně nepovažuji za adekvátní řešení. Dle všeobecných podmínek, které jsem podepsala je informace, že mohu od smlouvy odstoupin a nebude mi účtován deaktivační poplatek po
        vzájemné dohodě z důvodu stěhování. S pozdravem Libuše Pejšková – číslo smlouvy 6628. Danou komunikaci s paní Vocílkovou mophu doložit.

  7. Katka napsal:

    no já nevím, já jsem procházela jejich stránky a pořád se nemůžu nějak rozhodnout, jeslti do toho jít nebo ne.

    • Brabenec napsal:

      Ježiš marjá, nechoďte k nim, jsou to lupiči a podvodníci. Jak k nim vlezete, už se od nich nedostanete!!! Výpovědi neuznávají, automaticky prodlužují smlouvu a stále vyhrožují pokutou! Nekomunikují!

      • Stabil Energy napsal:

        Dobrý den,
        Odstoupení, výpovědi a ukončení smluvních vztahů podléhá Všeobecným obchodním podmínkám, kde je uvedena i sankce za předčasné ukončení smlouvy. Pokud jste se na naši společnost obracel a nedostalo se Vám odpovědi, prosím o znovuzaslání podnětu, abychom celou situaci mohli prověřit. Děkuji.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den, pokud by jste potřebovala konzultaci určitě neváhejte a zavolejte na naši infolinku nebo na email info@stabilenergy.cz, kde Vám bude vše jasně vysvětleno.

  8. Mirka napsal:

    Dobrý den, máme doma zkušenost s firmou Stabil, energie jsme měli vedeny na našeho dědu, který také podepsal obchodnici smlouvu na dodávku plynu. Smlouvu jsme u nich měli uzavřenou od roku 2014 do loňského roku, dokud byl živ. Celou dobu mě překvapovalo, že firma jedná a komunikuje bez problémů. Dokonce když jsem se dívala, tak nechal děda výši záloh při starém a co rok, tak dostával přeplatek minimálně 2000,-. Což musím říct, že mě celkem překvapilo. Loni nastala situace, že jsme museli řešit přepis energií, jelikož děda zemřel. Papírování to bylo fakt šílený, ale na základě žádosti o ukončení smlouvy na základě úmrtí majitele s tím firma neměla problém, jen jsme vše museli doložit, úmrtní list atp. Pro mě až moc papírování, ale vše dopadlo v náš prospěch. Takže pokud to zhodnotím zpětně tak u nás se Stabilem problém nebyl.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Mirko,
      Vaše situace byla pro Vás jistě složitá a proto jsme se snažili, aby vše šlo co nejhladšeji, ovšem v takové situaci je papírování opravdu hodně. Nic méně vše dobře dopadlo a doufáme, že ve Vašem případě bude dlouhou dobu vše v naprostém pořádku.

  9. Kamil napsal:

    Byl jsem u jiného dodavatele a zatím jsem se Stabilem ušetřil v průměru víc, takže pokud u Vás jde o snížení těhle nákladů tak bych vám jí klidně doporučil. Co se týče služeb, je to podobné jako u ostatních, ale já to moc nevyužívám.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den pane Kamile,
      jsme rádi, že s námi šetříte Vaše peníze a doufáme, využijete našich rozšiřujících se služeb.

  10. Libor napsal:

    Pokazil se mi elektroměr, podotýkám ne mým přičiněním, přišli, vyměnili, naúčtovali. Hrůza. Nechápu proč. Já ho nezničil a mám ho platit?

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den,
      s výměnou elektroměru nemáme nic společného, jelikož nejsme jeho vlastníci. S tímto se prosím obracejte na majitele vaší distribuční sítě.
      Děkujeme.

  11. Helena napsal:

    Od Stabilu jsem se hodně dlouho nemohla dostat potom, co jsem jako nová majitelka bytu vyřizovala energie.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Heleno,
      již jsme zmiňovali, že přestup a ukončení smluvních dodávek je vázáno všeobecnými obchodními podmínkami. Pokud jste díky tomuto měla trable za to se omlouváme. Doufáme, že situace je již vyřešena.

  12. Emil napsal:

    Mají předražené ceny, když chcete odejít, dělají naschvály a obstrukce, hrůza

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den pane Emile,
      ukončení smluvních dodávek podléhá jistým pravidlům a postupům. Pokud se Vám zdá, že jsme Vám dělali naschvály, prosím specifikujte konkrétněji co se Vám na našem jednání nelíbilo, situaci určitě prověříme.
      Děkuji.

  13. Tina napsal:

    Solidní jednání, přehledné faktury, dobré ceny

  14. Denis napsal:

    Zase nám letos vrací 🙂

  15. Pavlína napsal:

    Já mám u Stabilu rodiče když jsem viděl smlouvu divil jsem se co to je protože vždycky byly u Čezu tak jsem si do společnosti Stabil Energy volal a říkali mi na jak dlouho rodiče smlouvu mají a za jakou cenu. Musím říct že jsem byl překvapen a čekal jsem jak to bude vypadat na vyúčtování ale přišel přeplatek 2560 Kč. Takže rodiče spokojení a já také asi si k nim dám alespoň plyn

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den,
      jsme rádi, že jste u naší společnosti všeobecně spokojeni, doufáme, že si k nám převedete i Vši elektřinu 🙂

  16. Radim napsal:

    U nich se v té faktuře aspoň vyznám 🙂

  17. Karla napsal:

    Naše zkušenosti jsou jen pozitivní naštěstí

  18. Martina napsal:

    1,5 roku jsem u stabilu – naprostá spokojenost – přehledná faktura, vstřícná komunikace, od 1.2. snížení ceny o 6 %

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Martino,
      jsme velice rádi za Vaši recenzi! Doufáme, že i nadále budete takto spokojená.

  19. Lenka napsal:

    Jako dobrý, ale mohlo by to bejt lepší.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Lenko,
      prosím o sdělení v čem bychom se měli polepšit, rádi se zlepšujeme na základě podnětů od našich zákazníků.

  20. Dáša napsal:

    Varování odběratelům elektřiny a plynu – Stabil v žádném případě nebrat!!!

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Dášo,
      smíme znát důvod Vaší nespokojenosti? Rádi bychom situaci prověřili a zjistili kde se stala chyba. Děkujeme.

  21. Dan napsal:

    strasne drahy

  22. Dagmar napsal:

    trvalo mi 4 měsíce, než jsem od nich dostala vyúčtování, přešla jsem jinam

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Dagmar,
      že jste u naší společnosti nebyla spokojena nás mrzí. Byl problém pouze v tom, že jste déle čekala na vyúčtování? Prosím o zpětnou vazbu, abych mohla situaci prověřit a dát podnět ke zlepšení.

  23. Radovan napsal:

    ceny velmi dobré a to je pro mě důležité

  24. Michal napsal:

    Nebylo to ono, ani ceny a přístup, přešli jsme jinam a je to o hodně lepší

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den pane Michale,
      samozřejmě nás mrzí, že jste u nás ukončil Vaše dodávky. Nic méně, pokud se Vám vede u jiné společnosti lépe je to jedině dobře. Jinak Vás poprosím o informaci, jaké podmínky lepší než my Vám nabídl nový dodavatel, abychom mohli naše služby zdokonalit.
      Děkujeme.

  25. Richard napsal:

    8 měsícú jsem čekal abych mohl odejít od RWE ale stálo to za to

  26. Eva napsal:

    S dodavatelem jsem spokojena a hodnotím je pozitivně a to jak skrze jejich ceny tak i servis, jelikož potom co si ověřili můj zájem, byli celkem rychle schopni sjednat můj přestup k nim. Dávám palec nahoru.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Evo,
      děkujeme Vám za kladný komentář a doufáme, že s námi budete i nadále spokojena, snažíme se neustále náš zákaznický servis zdokonalovat a pokud vše proběhlo k Vaší spokojenosti, jsme rádi!!
      Děkujeme!

  27. Antonin Minarik napsal:

    Sjednali smlouvu, akcni cena po pul roce pryc a platilo se za plyn 965 kc . Pak zavolali, ze nabizi slevu 15proc, nikdo nic nepotvrdil a smlouvu dali do roku 2023.Vetsi podvodniky neznam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den pane Minaříku,
      pokud jste uzavřel dodatek na slevu 15%, byl jste informován telefonicky, kde jste musel odsouhlasit uzavření dodatku. Pokud trváte na faktu, že tomu bylo jinak, prosíme o sdělení informací na email info@stabilenergy.cz, kde prověříme situaci.
      Děkuji.

  28. Karolína napsal:

    Já jsem ve firmě Stabil Energy a mohu jen vřele doporučit! Tak vysoké přeplatky jako zde jsem ještě nikde nikdy neměla.

  29. Marek napsal:

    Nevím jaký si firma momentálně drží status, každopádně nám se od ní vyplácí čerpat. Ceny mají nízké a pro oko kulantní. Což znamená, že se každý měsíc nemusím obávat složenky za energie.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den pane Marku,
      děkujeme Vám za reakci a doufáme, že s našimi službami budete i nadále spokojen.

  30. Ladislava napsal:

    Slušný dodavatel s dobrými cenami…

  31. Petra napsal:

    Velmi dobrá společnost s dobrými cenami.

  32. Vojtech napsal:

    Ukradeni nic netusiciho zakaznika po telefonu od Innogy ve lhute 14 dni.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den pane Vojtěchu,
      mrzí nás Vaše nespokojenost, nic méně přepojený zákazník byl o přepojení informován a souhlasil s ním. Prosím o zaslání informací, abych mohla prověřit, zda vše proběhlo z naší strany v pořádku, nebo zda došlo k pochybení a kdo jej způsobil.
      Děkuji.

  33. Aneta napsal:

    Jsem velmi spokojena

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Aneto,
      děkujeme Vám za kladnou recenzi, doufáme, že i nadále budete s našimi službami spokojená.

  34. Jakub napsal:

    Zatím dodrženo vše, co bylo slíbeno. Jen tak dál!

  35. Kuba napsal:

    Naprosto otřesná zkušenost,uzavírají nevýhodné smlouvy ze kterých se nedá dle jejich obchodních podmínek vyvázat – daektivační likvidující poplatek.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost, pokud si můžeme napravit reputaci, budeme rádi za zpětnou vazbu.

  36. Daniel napsal:

    Ceny mají velmi dobré, skvělý přístup, co víc si přát

  37. Lukáš napsal:

    Zatím nejhorší dodavatel energií, a že jsem měl už 4. Nepřehledná faktura, strašlivá komunikace a absence čehokoliv moderního a digitálního….Díky ale již ne.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost s naší společností. Mohl by jste prosím Vaši zkušenost blíže specifikovat na emailu info@stabilenergy.cz? Abych situaci mohli prověřit a pokusili se vylepšit?
      Děkujeme

  38. Eva napsal:

    U Stabil Energy jsem byla zákazníkem. Po celou dobu trvání smlouvy mi nepřišlo žádné vyúčtování a to bylo za 2,5 roku!!!! Musela jsem vše urgovat a i tak mě to stálo čas a peníze na infolince. Navíc jsem neměla vyplněnou řádně smlouvu a po vyúčtování jsem zjistila, že mám nejdražší tarif. V podmínkách mají napsáno, že pokud není vyplněn tarif, tak je to STANDARD.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den,
      samozřejmě nás mrzí, že jste nebyla u naší společnosti spokojena, nic méně to, že si nepřečtete VOP a nezkontrolujete smlouvu, za to už nemůžeme.

  39. Miriam napsal:

    Také jsme spokojeni a to už jsme vyzkoušeli několik dodavatelů

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den Miriam, jsme rádi, že jste u naší společnosti spokojeni. Doufáme, že nadále budete.

  40. Radek napsal:

    Nevím, jak u menších odběrů, řešil jsem větší odběr ve skladu, vše proběhlo v pořádku, nebyly komplikace a nyní to je půl roku, kdy jsem si nechal udělat mimořádné vyúčtování a i přímo zástupce se stavil a prošli jsme spolu tu fakturu.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den pane Radku,
      jsme rádi, že jste u naší společnosti spokojen. Děkujeme Vám za kladné hodnocení!

  41. Pavel napsal:

    Jsem spokojen, přešel jsem před třemi lety, vše zařídili za mě, což je vzhledem k mé velké pracovní vytíženosti perfektní.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den pane Pavle,
      děkujeme Vám za kladné hodnocení! Velmi si ho vážíme a jsme rádi, že jste u naší společnosti spokojen.

  42. Mirek napsal:

    Jediný dodavatel s kterým jsem spokojený je Stabil energy.Mám jistotu, že nebudu nic doplácet, naopak.Vždy mám velice vysoký přeplatek a navíc mi přispěli na revizi kotle, což je parádní.

  43. Štěpánka napsal:

    My máme s totuto spol. podepsanou smlouvu už celkem dlouho a zatím je vše vedeno k naší spokojenosti.

    • Stabil Energy napsal:

      Děkujeme Vám za Vaši kladnou reakci, jsme rádi že jsou naši zákazníci spokojeni. Vaši pochvalu vyřídím příslušnému oddělení.

  44. Tereza napsal:

    Se společností jsem spokojená, zatím nebyl žádný problém.

    • Stabil Energy napsal:

      Dobrý den paní Terezo,
      děkujeme Vám za kladný komentář. Jsme rádi, že jste s naší společností spokojená.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.