Innogy zkušenosti, recenze a diskuze

2.3/5 - (81 votes)

Společnost Innogy patří mezi největší energetické firmy v České republice. Zabývá se jak dodávkami zemního plynu, tak i jeho distribucí a skladování v podzemních zásobárnách. Mimo jiné se také podílí na výrobě tepla a elektrické energie. Obchodní firmou celého Innogy je Innogy Energie zajišťující jednak prodej zemního plynu i elektřiny a jednak pronájem LED žárovek a kouřových detektorů. Innogy Energie poskytuje mimo jiné i pojištění.

V oblasti distribuce plynu se pohybuje subjekt nazvaný Innogy Grid Holding. Právě on zajišťuje dodávky zemního plnu po celé ČR mimo hlavního města Prahy a jižních Čech. Skladováním zemního plynu se zabývá Innogy Gas Storage a teplárenstvím Innogy Energo. Mimo jiné je provozovatelem stanic CNG.

Innogy nabízí svým zákazníkům zajímavé věrnostní programy, mezi něž patří Innogy karta. Díky ní lze dosáhnout na výrazné slevy v mnoha odvětvích zábavy, služeb či při nákupu některého sortimentu. Hodně se uplatňuje především u aktivit, jakými jsou lyžování a jiné zimní sporty. Vztahuje se ale i k filmu.

Kam dále:

Innogy kontakt

132 komentářů

  1. Strašné!!! V polovině ledna jsem zrušila smlouvu z důvodu prodeje bytu. Nový majitel si vše hned nahlásil na sebe. I tak po mně chtějí, abych zaplatila fakturu za únor i březen za byt, který už není můj s elektřinu v něm si platí někdo jiný. Na lince se se mnou nikdo nebavil, prý mám jít na zákaznické centrum. Tam seděla tak arogantní slečna a drze prohodila, at´ teda neplatím, ale budu mít problém. Opravdu hnus a nikdy víc, i kdyby mi dávali elektřinu za korunu.

  2. HRŮZA, NEDOPORUČUJI, MAJÍ HROMADU PRÁVNÍKŮ, KTEROU NA VÁS RÁDI POŠLOU. VŠE ROZPORUJÍ.
    POZOR NA NĚ- VŮBEC NIC S NIMI NEUZAVÍREJTE!

  3. Smlouva s fixacnim obdobim na 2 roky. Zacatkem rijna vyprsela. Komunikace nebyla vubec zadna. Ted prisel novy rozpis zaloh. Castka je vyssi temer 4-nasobne. A smlouvu lze vypovedet jen s pokutou kolem 20 tisic. Takze bud jim zaplatim behem dvou let temer 80 000 navic, se kterymi jsem nesouhlasil a informovali mne o tom az kdyz jsem se nemohl branit (10 denni lhuta, dopis s informacemi poslan 14 dni po zmene) nebo zaplatim ted 20 tisic abych mohl jit jinam. Ten muj tarif neni dohledatelny na webu, zmeny jsem nemohl sledovat. V unoru mi poslali rozpis zaloh na jen mirne vyssi castku, cos jsem akceptoval a byl jsem v klidu, ze to tak zustane. Ted toto. Innogy jsou podvodnici a muzu byt jen rad, ze predepsana zaloha je na 6 tisic a ne na 100. Tu prvni totiz jim stejne zaplatit musim.

  4. ve středu 3.8. jsem volala na zákaznické centrum Innogy, abych se poptala na postup vyřízení přepisu energií v rámci koupě nemovitosti, s tím, že původní majitel byl také u Innogy. Slečna se mě vyptala a poslala cenovou nabídku. Ptala jsem se jí jestli nemám jít raději na pobočku, řekla, že ne, že vše spolu vyřídíme. Měla mi volat ve čtvrtek po 16 hod. Když volala a i opakovaně, vůbec nebylo slyšet, tak jsme se domluvily na pátek. Volala mi v 11.30 a znovu se mě vyptávala, na to co už jsme si řekly. Když jsem se divila, tak mi řekla, že se jedná o přepis a že musím na pobočku. V pátek jsem byla mimo, tak jsem na pobočku nemohla. Nevěděla jsem, že na pobočce Chodov mají i o víkendech otevřeno, to jsem zjistila v sobotu večer. V neděli ráno jsem šla hned na Chodov, kde jsem se dozvěděla, že v pátek zvedli ceny. Díky neznalosti pracovnice mám platit více. Chtěla jsem hovořit s někým, kdo má na starosti tyto záležitosti, ale na ředitelství v Limuzské se s Vámi nikdo nebaví a ani nikoho nezavolají, nemáte se kam obrátit. S Innogy jsem se setkala poprvé a jsem velmi překvapená. Vlastně tím pádem jsou jejich ceny vyšší než u ČEZu. Hlavně, že mají v televizi reklamy, že vše vyřídíte z pohodlí domova a na webu s Innogy bez starostí

  5. Dobrý den. Také jsem spadl v říjnu 2021 do pařátů Innogy DPI. Moje špatná zkušenost se ale týká až ukončení „spolupráce“.

    1) Navštívil jsem přímo pobočku v OC Chodov a požádal o zrušení přípojky plynu. Pracovnice mi i přes mé konstatování, že plynoměr je volně přístupný na hranici pozemku, opakovaně tvrdila, že demontáži MUSÍ být přítomna osoba starší 18 let. To se ukázalo jako lež, ale samozřejmě až po zavolání na infolinku GasNetu, proč nikdo v oznámeném čase nezvonil.

    2) Zálohy jsem posílal převodem na účet. Může mi někdo vysvětlit, proč mí ve 21. století Innogy přeplatek posílá poukázkou na poštu? Nikoliv složenkou, kterou si mohu nechat vyplatit kdekoliv. Já teď musím na místní poštu!!! A protože pošta má samozřejmě otevřeno jen v čase, kdy jsem v práci, budu si muset speciálně pro tuto činnost vzít volno…

  6. Velký špatný, zmatená komunikace, nepřehlednost, dopisy chodily na adresu rodičů, kterou ode mne rozhodně nedostali, smlouva bylo na mou adresu. To už je na pováženou, kde to vzali, možná porušení GDPR?

  7. Nespokojenost při stěhování se nemůžete sami odhlásit z energii.A když s kupcem neni dohoda okamzite nasadi obrovskou pokutu uz čekám jen na konec smlouvy.A pryc od nich zřejmě budou dělat problémy

  8. Bezvadná komunikace, vstřícnost, rychlost a profesionalita v pobočce na Kladně. Personál umí vše vysvětlit a se vším rád pomáhá. Dávám jednoznačně palec nahoru. Zařizoval jsem již 10 přepisů energií na nové nájemce a můžu říci, že Innogy má jednoznačně nejlehčí a nejméně náročné protokoly k přepisům energií. Ostatní by se od nich mohli učit. Všem doporučuji.

  9. Bezvadná komunikace, vstřícnost, rychlost a profesionalita v pobočce na Kladně. Personál umí vše vysvětlit a se vším rád pomáhá. Dávám jednoznačně palec nahoru Zařizoval jsem již 10 přepisů energií na nové nájemce a můžu říci, že Innogy má jednoznačně nejlehčí a nejméně náročné protokoly k přepisům energií. Ostatní by se od nich mohli učit. Všem doporučuji.

  10. Důrazně všechny varuji od uzavírání smluv se společností Innogy. Pokud jste u nich, je vše OK, ale jakmile u nich potřebujete ukončit smlouvu z důvodu např. prodeje bytu, budou vám dělat neskutečné problémy a účtovat tisícové pokuty (v mém případě 10.400,- Kč) za údajné nedodržení smluvních podmínek. Jsou to šmejdi a bacha na ně!!!

    1. Ja čekám na vypršení smlouvy a jdu od nich me dali pokutu ze jsem se prestehovala.A ta nova majitelka umyslne neposlala plnou moc kterou dostala strašný problémy jenom

    2. Mam stejnou zkusennost. Neprijemnosti zacaly pri mem odstehovani se z mista, kde bylo, zatim jen v planu, prejit k innogy. Nebyla jsem u innogy ani zakaznikem. Podepsala se pouze smlouva na pozdejsi prepis, ke kteremu uz nedoslo, diky memu ukonceni najemni smlouvy a odstehovaní se. Nasledovaly velke komplikace s ukoncenim a zniceho nic prisla pokuta kvuli nedodrzeni smluvnich podminek. Kdyz jsem pozadovala kontakt na reklamacni oddeleni, ktere se timto zabyva, bylo mi od telefonistky sdeleno, ze mi ho neda, ze ani oni sami ho nemaji. Kdyz jsem chtela kontakt na nekoho vyse postaveneho, kdo by semnou mohl tento problem resit , bylo mi take sdeleno, ze zadne takove nemaji. Kdyz jsem se tazala za co ta pokuta je, nikdo na lince mi nebyl schopen vysvetlit duvod. Duvod tedy zustalo nedodrzeni smluvnich podminek. Když jsem po dlouhem reseni pokutu zaplatila, abych mela konecne klid, po dalsim mesici mi prisel dopis ze soudu, stim ze mam tuto castku zaplatit. Takze innogy vrele nedoporucuji.

  11. Innogy jednoznačně nedoporučuji. Byl jsem 13 jejich zákazníkem. Nemovitost jsem prodal 27.10. 2020. a ještě ten den jsem Innogy poslal jejich předávací protokol s žádostí o přepis na kupujícího, který je stávajícím zákazníkem Innogy. 28.11.2020 mi Innogy poslala fakturu, kde jsem měl platit spotřebu za nového zákazníka, protože Innogy nebyla schopná/ochotná smlouvu přepsat. Stanovisko Innogy je, že dokud není smlouva přepsaná musím jim platit a mám si to vyřídit s kupcem nemovitosti, aby mi dorovnal rozdíl. Stav na předávacím protokolu je nezajímá. Naprosto šílený přístup. Přepisy energie u CEZ a vody proběhly bez jakýchkoliv komplikací.

  12. Dobrý večer taťkovi byla předložena nová smouva o odběru čerpá elektřinu u někoho jiného byl to podomní prodej to co ma doma tam podpisi tech co to vystavovaly jsou ale jeho neni nikde podomní prodej je zakázány a vzhledem k tomu kolik mu je roku uz u neho začíná stařecka demence tohle to není normální tak duchodce oblbovat a aby teď platil pokutu 3000 kc podomní prodej je zakázány a budeme chtít odstoupit od smlouvy hned jinak se to bude asi řešit jinak

  13. stav noouze koronavirus !!!
    hovada se neoptezuji odecitat elektromery platim 3x tolik za elektriku kterou jsem nikdy nespotreboval

    1. Dobrý den, elektroměry odečítá distributor, nikoliv obchodník. Distributoři v ČR jsou E.ON, ČEZ nebo PRE podle toho, kde bydlíte. Díky koronaviru se odečty nedělaly ale bylo možné nahlásit samoodečet. Pokud došlo k odečtu odhadem ze strany distributora ( nikoliv obchodníka) tak Innogy jen vyfakturovalo na povel. Nicmémě každá situace je řešitelná a to reklamací.

  14. Přepis plynu od jiného obchodníka a zákazníka trval bez 5 dnů půl roku, kdy jsem musel přepis několikrát telefonicky urgovat. Vždy jsem se dozvěděl, že je něco špatně (smlouvu chybně zadali do systému, nebyl vyplněný EAN atd.), ale nikdy mi nikdo nedal vědět, že je potřeba něco doplnit. Kdybych nebyl proaktivní, tak plyn nemám doteď. Třešnička byla, když mi těsně (měsíc) před přepisem přišel email, že nesedí uvedená hodnota na plynoměru s tou v žádosti (kdo by to byl po té době čekal, že..). splatnost první faktury dali experti na 7 dní po přepisu s tím, že faktura mi přišla až za dva týdny stejně jako aktivační kód do aplikace, kde jsem mohl fakturu najít alternativně. Pokutu jsem sice ještě neplatit, ale zase zbytečný stres.

    Nyní jsem se naopak odhlašoval s elektřinou a naúčtovali mi cca o 300 kWh vyšší spotřebu než jsem v žádosti uvedl (a s novým majitelem i odsouhlasil). Respektive při roční spotřebě 1,5 MWh mi hodili na poslední měsíc (leden) spotřebu 300 kWh a to jsem v tom období v bytě už ani nebydlel. Jsem zaměstnanec, ale za naši firmu se vyloženě stydím. Teď v kampani říkáme, že bojujeme proti šmejdům, ale asi bychom měli začít u sebe.

    1. Leden 2019 jsem jako novy majitel prihlasila plyn u Innogy, s tim, ze budu platit jen zalohy ale plyn nevyužívat. Paní na přepážce mi potvrdila, že to bude jen pár korun měsíčně za přípojku – cca 25,-/měs. a přeplatek mi za rok vrátí…

      Únor 2020, prišlo vyúčtování. Za jeden rok se spotřebou 0 si vyúčtovali 1300,- Kč !!!!! Jsou to ZLODĚJI!!!!

      1. Mám stejný problém.Celý rok nepadla ani kapka spotřeby a celý rok jsem platila služby..
        Vyúčtování žádné jen pořád problémy.
        Zloději neschopní..
        Jsem zvědavá s čím ještě přijdou.

      2. To je v pořádku i když jste měla spotřebu za rok 0 tak platíte samozřejmě poplatky za distrubuci a to stanovuje ERU a je pro každého dodavatele stejná to co tady píšete je strašná blbost

      3. To je v pořádku kdyby jste se pořádně mrkla na Fa tak by jste zjistila že jste zaplatila distributorský poplatek ale ne Innogy ale distribuci Gasnet

    2. Mám stejnou zkušenost……jak s přepisem plynu, tak aktuálně s vyúčtováním za elektřinu. Nauctovali o celou MWh více a to je opravdu brutální.
      Spousta lidí….v kancelářích, u telefonů, ale nikdo vlastně ta nic nenese zodpovědnost. Řeknou, že mám sepsat reklamaci a basta, všechno se jen okecává…..my za to nemůžeme, to oni a tamti. Není to ani trochu seriózní, já nespokojená a hned jak to půjde, přecházíme k jiné společnosti.

  15. Zloději!! i přes řádné ukončení smlouvy jsem dostala „smluvní pokutu“ v hodnotě 9 200 Kč, za 23 měsíců x 400… smlouva byla navíc na dobu neurčitou. Tato smluvní pokuta přišla poštou, obyčejné psaní, nedoporučeně, se splatností 7 dní. Beru to jako zastrašovací dopis a kdo ví kolik chudáku se takto nechalo okrást. Jinak to nazvat nelze. Musela jsem na pobočku (mezi svátky, jelikož lhůta splatnosti velmi krátká) a podat reklamaci. Problém byl i dostat na pobočce vytištěný papír, že reklamace byla podána – prý by to došlo emailem. Ztracený čas a zbytečné nervy. Rozhodně Innogy nedoporučuji!

    1. Stabil energy pokud by to byla společnost, tak je to skupina podvodníků, zlodějů a lhářů. Takto by se dala tato rádoby společnost nazvat a to v žádném případě nepřeháním, spíše naopak. Smlouvy uzavírají podvodně a když vás mají, tak vám zvyšují pravidelné zálohy i přes to, že v předcházejícím roce vám vraceli přeplatek, ale toto vrácení se děje s dosti velkým zpožděním. Konečné vyúčtování vám normálně nepošlou a to ani, když si o ně zažádáte. Teprve když to uděláte přes Energetický regulační úřad, tak vám to pak teprve to pošlou. Nejhorší ale je z nich dostat přeplatek, tedy vaše peníze, které jste jim pravidelně posílali. I když na konečném vyúčtování je datum splatnosti, tak to je jen aby tam něco bylo. Ve skutečnosti toto vůbec nedodržují a vaše peníze z nich dostat je opravdu dosti nesnadné a skoro nemožné. mě se to zatím moc nedaří, respektive vůbec nedaří, protože mi dluží 15 883 Kč dodnes a to je už půl roku po ukončení smlouvy. Splatnost si napsali 20.1.2020 a peníze jsem do dnešního dne od nich nedostal ani poštou a ani převodem. A nic se neděje. Dál se budou sami jen a jen vychvalovat, jak jsou vstřícní svým zákazníků. je to v podstatě taková geblsovština.

      1. Nikdy jsem s vrácením přeplatku neměl problém, vždy mi ho poslali do termínu uvedeném na faktuře. Tak teď nevím, jestli mám štěstí nebo Vy smůlu.

    2. Strašný přístup při řešení problémů. Přehazuji si vás jako horký brambor. Jednou Vám řeknou, že udělalo chybu oni, poté zase, že ne. Podavate si stížnosti a stejně ničeho nedocilite. Nedoporučuji!!!

    3. Do této situace , jak se dostala p.Eva jsem se dostala také. Přes řádné ukončení smlouvy ,na kterou je výpovědní lhůta 14 dní jsem splnila a přesto mně dali pokutu 9200 .- za 23 měsíců po 400 kc. Protelefonovala jsem plno peněz , přehazovali si mě jak horký brambor a nic se nevyřešilo. Nakonec jsem pokutu zaplatila , protože jsem se bála ,aby mně ještě neůčtovali penále za prodlení splatnosti.Nejhorší bylo , že v našem městě ,nemá innogy pobočku tak se muselo všechno řešit telefonem nebo dopisy. Hrozný.Nejvíc smutné je , že jsem na pokutu dala skoro celý důchod a nikde žádné odvolání. ROZHODNĚ BYCH INNOGY NEDOPORUČOVALA

  16. Nechápu kam jsem se přihlásil, nabíyeli mi nejnižší náklady na energie a ya odměnu mi poslali pokutu 1000 Kč. Podvodníci

  17. Katastrofa – čekám na vypršení smlouvy a pryč na přeplatky si prostě musíte počkat do posledního dne splatnosti atd ..Petr

  18. Jsem velmi zklaman s jednanim Innogy. Pred 14 dny jsem byl na pobocce vyridit dodavky plynu a elektriny. Plyn mi byl zapojen uz treti pracovni den (logicky jako jeho dodavatele). Technik mi rikal behem zavadeni plynomeru, at se obrnim trpelivosti, nebot zavedeni elektriny potrva dlouho, dlouho… kvuli tomu, ze distributor je CEZ! To jsem nevedel, jelikoz nemam takove zkusenosti. Cerstve jsem dostudoval a nikdy jsem nezarizoval takovym stylem „bydleni“. Nicmene jsem na to cekal jak na smilovani, a tak jsem do Innogy pred 5 dny volal. Poradne nevedeli, proc to jeste nemam zapojene, ale pry je tam neco spatne… Odkazali me na CEZ, kde mi rekli, ze pani na pobocce napsala spatnou adresu. Nepochopitelne. Na smlouve mam u plynu i elektriny spravnou adresu. Dokonce plynomer jiz mam preci zavedeny. Nevim, jak napjata je vnitrni politika Innogy a CEZu, ale az dnes jdu OPET na pobocku opravit udaje… A znovu cekat, cekat, cekat… A TRESNICKA BYLA, ZE BY MI ANI NEDALI VEDET,ZE SMLOUVU HNED ZAMITLI. Zadna omluva, zadna informovanost… Musim prespavat u kolegu, prosit o prespani, prani, sprchovani… A prestup k jinemu dodavateli lze pouze pod pokutou, nebot jsem se upsal na dva a pul roku. Mockrat jim dekuji za vstricnost. 😒

  19. Nikdy jsem neměl žádný problém s innogi.
    V současné době řeším větší zakazku u innogi a doufam, že vše proběhne opět v pořádku.

  20. Jsem z jednáním INNOGY velmi zklamaná.Byla jsem u nich 13 let,pak jsem uzavřela vyhodnejsi smlouvu u MND.Abych se k nim vrátíla slíbili mi slevu a poukázky do lékárny MAX.Jsem u nich zpět, poukázky po 4 měsících ještě nedošly.Po 5 reklamacich tvrdí,že je ukradli na poště.Pritom všechny dopisy od INNOGY vždy došly,takže nevím, kdo krade.Jak splní slevy na plynu a elektřině ještě nevím, ale vím, že po ukončení smlouvy odcházím.

    1. Súhlasím, zlodeji. U nás na Slovensku je problém ukončiť odber u Innogy so sídlom v Košiciach. Na zákaznícku linku je ťažké dovolať sa a na mail príde len automaticky generovaná odpoveď. Snažím sa ukončiť odber už vyše mesiaca a stále sa mi to nepodarilo.

    2. Nám včera přišlo vyúčtování za půl roku chtějí 9 700 korun,málem mě trefil šlak,když jsme byly u Bohemians,tak nám ročně vraceli kolem 10 000 a,teď najednou taková palka

  21. Vše je o lidech. Jsou dodavatelé, kteří hřeší na složitost a neznalost klienta, ale naštěstí ne všichni. Klidně dám info, kterým směrem je řešení bezpečné, spolehlivé, eticky morální…ale zde by to prošlo jako nežádoucí reklama.

  22. Bohužel těžké zklamání, nevím zda jim stojí za to se chovat ke stávajícím zákazníkům ,kteří jsou bez problémoví. Chovají se jako firmy z pověstí šmejdů.
    Uzavřete produkt Plyn extra + na 24 měsíců a vše běží v pohodě, do té doby než vám lhůta vyprší. Na tuto skutečnost jste mysleli již při podpisu smlouvy a proto jste si udělali dodatek ke smlouvě že po ukončení fixace budete s tímto produktem Plyn extra + nadále pokračovat na 24 měsíců. Ovšem jen názvově, ceník již si změní na plyn plus a oproti ceníku plyn extra + se Vám cena zvýší o 2500kč oproti minulému roku. Je to hnus že už tedy na začátku podpisu jsou si vědomi že Vás nakonec okradou.
    Jsou i horší společnosti ale opět jedna se knim připojila.
    Kde najít tu slušnou.
    Existuje vůbec.

  23. Pozor – jejich dodavatel GasNet nereaguje jako profesionální odborník. Požadují úhradu za poškození plynoměru třetí stranou, i když zákazník žádné obchodní podmínky neporušil. Chybí jim fundovaní pracovníci a prokázání skutkové podstaty. V předepsaných formulářích se neoprávněně snaží veškerou zodpovědnost svést na zákazníka! S nimi se člověk domluví jenom přes soud.

  24. Dobrý den,
    právě zažíváme peklo se společností Innogy. 18.1.2019 uzavřena smlouva o dodávce elektřiny současně s převodem od ČEZ k Innogy. Do této doby není smlouva zaktivována kvůli chybějícímu dokumentu (zatím nevíme jaký chybí). Jednání s ČEZ -ochotně sdělili v čem je z jejich strany potíž. Jednání s Innogy – mlžení, neochota situaci jasně a přehledně řešit. Poskytují rady, které vás spíš přivedou do potíží než aby navrhli konstruktivní řešení. Kdybychom se řídili radou jejich zástupkyně – do 10 dnů máme odtřiženou elektřinu a Innogy nám nejspíš v souladu s jejich smluvními podmínkami navíc udělí pokutu. Nechápu. Tlačíme je k nějakému jednání, slečna z regionálního zastoupení mi dnes do telefonu řekla, že odjíždí na dovolenou a dává od všecho ruce pryč. Vyhněte se této společnosti seč to půjde !!!!!!

  25. Uz nikdy vic. Otřesné jednani a kdyz chcete prejit ke konkurenci tak schválně přitahují úplně vse.

    Nikdy vic

  26. V létě maminka přepsala pod různými sliby energii k inogy, smlouva měla naběhnout od září. Maminka bohužel na konci prázdnin zemřela a i přes okamžité nahlášení úmrtí chtěla inogy platit zálohy téměř 3000. Přesto, že v domě nikdo nebydlel a nebyl žádný odběr přišla nehorázná faktura na doplatek 6000. Opravdu takto veřejné a nehorázné okrádání jde už mimo rozum.

    1. Za 8 let jsem zaplatila za plyn od Innogy přes 180.000,–Kč, což není málo za malý byt kde žiji sama. Poslední 2 roky mi vraceli hodně, ale zálohy jsem si navýšila a přestala vařit, jinak žadne slevy jsem nemela. Vypovedela jsem smlouvu s tim, ze se budu stehovat a nehorázné komplikace a nepochopení co chci a nevědomost od slečen operátorek, kazda rikala neco jineho, nakonec se tak nestalo s zustala jsem tady. Po 1 měsíci se sel udelat prepis z majitele na me. A paní mi sdělila, že mám špatnou bonitu. 2 mesice zpozdeni a jste vyrazeni jako spolehlivy zakaznik a rekla, ze pokud nezaplatim 3 nasobek zaloh, tak me nepripoji. Upozornuji, ze kdybych se ridila dle jejich nastavenim nizkych zaloh, mam nedoplatky pak snad 10.000,–. Ja si je sama navysila a mela po vyuctovani jeste preplatek a ona mi rekne, ze mam spatnou bonitu. Zaloha je na neco, ne za neco , coz si pani neuvedomuje. Vytocila me, na cely den. Tudiz nekorektni jednani z jejich strany, vydírání, které praktikují pojištovny a operátoři. Myslet si, ze tam jste dlouho a uz jste jim narvaly do křánu hodně pěnez a alespon se na vas usmejou, vubec. Jeste vas vydiraji. Tohle je pres prilis, co si dovolují. Bonitu vymysleli blbky. Maji byt radi, ze clovek vubec zaplati a drzet hubu, natož vydírat za zpoždění záloh. Až každý měsíc, budou dělat odečty a za měsíc spotřeby mi pošlou fakturu, která bude pozdě zaplacena nebo vůbec, tak pak ať. Jinak s tímhle jednáním u mě skončili. Já volala zakaznikum a trochu prudila az kdyz 3 měsíce nezaplatili ani korunu za fakturu. Ze vsech pobocek jsme meli nejlepsi platebni moralku. Lide zaplatili i kdyz treba za 3 mesici a bez sankcí a pokud. Tak at dal buzeruji lidi a prijdou o ne svojim debilnim nemoralnim, hyjenistickym a po penezich lacnych touhach. Lidskost je vsem uz cizi. At jdou do prdele. Me bylo vycitano, ze jsem na ne hodna, ale vyplatilo se mi to cekat a verit jim, ze prijdou az budou mit a udrzela jsem tim zakazniky a neutikali pryc. Tak at vsichni tihle vyderaci, hyjeny ať stahuji obcany o penize, aby se meli jeste hur, nez ted. Neuvedomuji si, ze bez obcanu, toho nejvetsiho davu, by oni nebyli. A furt budou zbytečně zneprijemnovat zivoty lidí.

  27. Moje zkušenost s innogy? Příšerná.. smlouvu jsme založili 30.10.2018… a plyn nám začal fungovat 26.11.2018, takže jsme byli skoro měsíc bez plynu. Jelikož topíme plynem a jaksi v tomto období moc teplo není, tak jsme mrzli doma o 8 stupních. Když jsem obešla a obtelefonovala všechny co se dalo, jestli by plyn nezapojili dříve, tak to nešlo, nechápu proč.. a když už jsme se dovolali, bylo nám řečeno vydrželi jste to do teď, tak to ještě 3 dny vydržíte ne? Příjde Vám tohle normální? Hnus!!!

    1. Mě spíše nepřijde normální, že si myslíže, že připojení plynoměru má na starosti innogy 😀 innogy je obchodník, připojení Vám zajišťuje Váš distributor. Píšete recenzi na špatnou společnost.

      1. No, nezlobte se, ale když s někým podepisuji smlouvu, tak by ten dotyčný, který za služby ode mě bude dostávat peníze, měl zařídit, abych byla co nejdříve připojena a mohla odebírat jejich produkt. Měli sjednat pracovníka od distributora aby ten plyn připojil co nejdříve

  28. Už nikdy více !! Nejhorší co může být . Před dvěma lety jsme měnily účet c. Účtu jsme všude řádně nahlasily loni přišlo vyučování a staré c.uctu tak jsme byly na pobočce a vše se vyřídilo přeplatek přišel vše v pořádku. 21.9 přišlo vyúčtování a opět staré číslo účtu ještě ten den jsem zasla na pobočku a opět změnila číslo. Do dneška měl být přeplatek na účtě a nikde nic jdu tam opět a peníze byly odeslané na bývalý účet takže opět musíme měsíc čekat než to vyřídí 😤okamžitě od nich odcházíme nejsou schopni za dva roky si tam někde změnit ucet😤

  29. Innogy již nikdy více, ani po několika letech a mnoha urgencích, jak písemných tak telefonických se mi nepodařilo firmu přesvědčit, že mám korespondenční adresu v místě bydliště. Takže vytrvale posílají poštu někam, kde již 8 let nebydlím. Končím s nimi.

  30. Innogy již nikdy více, ani po několika letech a mnoha urgencích, jak písemných tak telefonických se mi nepodařilo firmu přesvědčit, že mám korespondenční adresu v místě bydliště. Takže vytrvale posílají poštu někam, kde již 8 let nebydlím. Končím s nimi.

  31. S touto společností jsem velmi nespokojena. Za přeložku hlavního uzávěru plynu na pozemku žadatele – o pouhých 40 cm – si účtují 40.000,00 Kč bez DPH! A to nemluvím o nákladech na projektovou dokumentaci…

  32. Velmi špatné zkušenosti. Dal jsem si od nich zhotovit fotovoltaiku a stal jsem se rukojmím. Hledám si nového dodavatele. Dělají si ze zákazníků pouze legraci. Chovají se přesně, jako v reklamě os E-onu,pod názvem Běžný dodavatel. Kdyby chtěl někdo fotovoltaiku od Innogy, můžu poreferovat. Jedním slovem hnus.

    1. Dobrý den. Nějaké potrobnější onfo by mě zajímalo, mám od nich plyn a o FV již nějakou dobu uvažuji, tak že bych to rovnou vzal od nich jako komplet …
      Děkuji předem

  33. Já s nimi nemám špatnou zkušenost, asi proto,že nic neřeším- jen teď jsem dostala dopis, abych odeslala zpět souhlas se zpracováním osobních údajů- chtěla jsem ho odevzdat na zák. centru a setkala jsem se s neuvěřitelnou arogancí- a potom, co jsem si tu přečetla, vzala jsem své smlouvy a odnesla je na tuto firmu, kde mi na ákladě plné moci všechny smlouvy prověří, zkontrolují, a pokud se na jejich doporučení rohodnu měnit dodavatele, pak to za mě celé komplet vyřídí… :-)Tak potom poreferuji o výsledku..

  34. Rozhodla jsem se 27 letech innogy opustit z důvodu nesrovnatelně výhodnější nabídky od jiné společnosti. Situci řeším už půl roku a praktiky, které používá innogy, aby o zákazníka nepřišli jsou slušně řečeno odporné. Na tyto případy mají vyškokené „specialisty“, kteří argumentují nečitelností dokumentů,chybnými údaji ve výpovědi ….apod. Za tu dobu, než se situace vyřeší ( jestli k tomu ovšem někdy dojde), inkasují další a další zálohy, pod heslem “ vytřískat z toho, co se dá“. Jsou všichni dodavatelé energií takoví paraziti pasoucí se na nás všech?

  35. odběratel, Ostrava
    17.3.2018 19:46
    Innogy (RWE Energie)

    POZOR na INNOGY Energie-dodavatele energií: u Innogy pracují LHÁŘI, PODVODNÍCI A IGNORANTI!!! Tato banda ZLODĚJU nemá srovnání s žádnou jinou dodavatelskou společností energií v ČR!!! Za žádných okolností se k nim nedávejte, pokud už u této vylhané bandy jste, před ukončením smlouvy ODEJDĚTE, pokud nechcete být jimy dále okrádáni. Tato vylhaná banda Innogy patří za mříže!!! Včetně jejího představenstva, kteří pocházejí z bývalého NDR a kteří se na českých zákaznících podvodně obohacují!!!

    1. Naprosto souhlasím. Tak laxní a neuvěřitelně neprofesionální přístup jsem již dlouho nezažila a věřím, že již nezažiji. Ve 21. století, kdy se energetické společnosti přetahují o klienty je toto neuvěřitelné. V Call centru pracují ne zaměstnanci, ale roboti, kteří umí jen kopírovat, ale komunikace je tristní. Blanka Uhlířová

  36. Dobrý den.Důrazně varuji před společností Inoggy.Při nabídce odběru elektřiny Vám nalžou vše co je třeba, aby jste se stali jejich zákazníkem. Když dostanete první vyúčtování, tak se nestačíte divit. Cena je dvojnásobná. Tato praxe zavání PODVODEM!!!! Mrzí mě, že jsem si nezapsal jméno dotyčné paní, která mě dostala.

    1. Dobrý den, mohu se prosím zeptat jakého preferujete dodavatele? Ted s manželem vybíráme…nevíme koho zvolit 🙁

      1. Dobrý den,my šetříme,kde můžeme.Při koupi domu jsme přepsali energie na nașe jméno – vysoké zálohy. Teď jsme dostali první vyučtování za plyn. 15570,-kč!Proboha,nikdy jsme nešetřili a za stejných podmínek,při o hodně nižších zálohách jsme nedopláceli a když už,tak snad 1500,-kč a to se stalo jednou (JMP – RWE)
        Teď jsem v koncích,šetříme,v baráku 15-18stupňů v zimě a to vyučtovani šílené.Nemáme šanci z jednoho platu,mateřské při hypotéce a úvěrech to zaplatit.
        Jsem zoufalá,prosím o radu,co jste dělala v tomto případě?

      2. Máme Bohemia energy a jsme velmi spokojeni,vždy posílají nové výhodné nabídky a ještě jsme měli bonus měsíc el.a plynu zdarma.Stále dostáváme přeplatky I při dnešním zdražování.Doporučuji.

  37. Občané České republiky ZBYSTŘETE!! Pokud máte v plánu změnit dodavatele energií, chtěli bychom Vás upozornit a varovat vás přejít či nadále zůstávat u dodavatele energií společnosti INNOGY ENERGIE s. r. o.!! Jedná se o splečnost zlodějskou, kde „levice neví, co dělá pravice“. Měli jsme u Innogy Energie s. r. o. 4 odběrná místa, která nekvalifikovaní, neschopní a laxní zaměstnanci této společnosti dovedli do neskutečného chaosu – bez znalosti a zájmu zamíchali informace všech 4 odběrných míst dohromady, v čemž se už nikdo nevyzná, všechna 4 odběrná místa se nachází v chaosu! Nikdo se k řetězci nám způsobeného chaosu v odběratelských smlouvách nevyzná. Nikdo z těch neschopných z Innogy Energie vzniklý chaos nechce řešit. Představenstvem této gaunerské společnosti Innogy Energie, jsou dva východní Němci, kteří se způsobeným chaosem ve smlouvách nechtějí mít nic společného. ERÚ se jen tupě na vše dívá, vůbec do nepořádku a zlodějiny Innogy nezasahuje, k čemu tedy tento dohlížecí orgán nad dodavateli energií je, není známo! Stručně řečeno: k Innogy Energie s. r. o. NIKDY se svými oděrnými místy nevstupovat a kdo už tak učinil, hlídat si smluvní podmínky výpovědi a ODEJÍT ihned jak to půjde. Přeji Vám bezproblémového dodavatele energií, kterým Innogy Energie s. r. o. ZA ŽÁDNÝCH OKOLNOSTÍ NENÍ!!!

  38. S innogy již nikdy více, byl jsem zákazníkem Innogy více jak 30 let .. Nikdy mi nic nenabídli, lepší cenu, pozornost, cokoliv .. tak jsem se rozhodl změnit dodavatele .. a pak mě tak nechutně manipulovali, až mě dovedli k pokutě 600,- Kč, kterou bych možná za několik let soudních tahanic vysoudil, ale už na to nemám nervy… Nevěřte jim, naslibují vám cokoliv a nakonec vás podrazí a zapláčete jako já …

  39. Myslim, ze cena mluvi sama za sebe. Jsou jedni z nejdrazsich.
    A ti co tady psali neco o spokojenosti asi zatim nepotrebovali s nimi cokoli resit.

  40. Se společností Innogy jsem velmi nespokojena. Na Zákaznickém centru i na zákaznické lince lžou, záměrně natahují lhůty pro vyřešení čehokoli. Po třech reklamacích vyúčtování, kdy napotřetí mi byla reklamace uznána, už půl roku čekám na opravené vyúčtování. Zvažuji podání stížnosti na Český energetický úřad. Najímám si právníka. Varuji všechny odběratelé energií! Ušetříte si mnoho starostí, když se této společnosti vyhnete!

    1. Dobry den – pripojuji se. Jsem s nimi NESKUTECNE NESPOKOJENA! Jsou to totalni ignoranti a nemaji absolutne zadne vychovani a uz vubec neberou ohledy na cloveka v tisni. Pred tremi mesici mi zemrel partner a od te doby bohuzel stale jeste nemam k dispozici umrtni list, protoze partner zemrel v zahranici. Z pocitem odpovednosti jsem Inoggy (kde mame bohuzel plyn) 3 tydny po pohrbu kontaktovala a oznamila jim tuto skutecnost, protoze plyn je psany na partnera. Pani mi okamzite zacala nabizet, at prejdu i s elektrikou k nim a kdyz jsem ji upozornila, ze volam ohledne prepisu z duvodu umrti partnera, atk opet zacala s tim, ze bude jednodussi, kdyz prejdu se vsemi energiemi k nim. Nasledne na to mi zaslali v emailu snad 5 ruznych formularu a kdyz jsem namitla, ze stale nemam umrtni list (vysvetlila jsem jim, ze ho budu mit moznna az za 2-3 mesice), ktery po me pozaduji dolozit k zadosti o prepis, tak jedine, co jsem slysela bylo „dolozite pozdeji, ale bude daleko jednodussi, kdyz k nam prevedete i elektriku – my se pak o vse postarame“. Pred svatky mne opet kontaktovali, ze jsem stale nedolozila umrtni list. Opet jsem jak telefonicky tak pisemne oznamila, ze na umrtni list stale cekam a ze bude mozna az za 1-2 mesice. Druhy tyden v lednu mi opet volali a NEODKLADNE po me chteli dolozeni umrtniho listu – pritom zadost o prepis jsem ani k dnesnimu dni NEODESLALA. Dnes mi volali a psali znovu. Opet stekna situace – „dolozte umrtni list“. Nevim po kolikate uz jsem vysvetlovala jak telenonicky, tak pisemne, ze jsem zadnou zadost o prepis zatim neposilala a ze jsem Inoggy pouze informovala v domneni, ze pokud dojde k jakekoliv zmene ve smlouve je nutne poskytovatele sluzeb o teto skutecnosti informovat. Nekolikrat jsem jim rekla, ze tedy zadost o prepis na me jmeno provedu, jakmile budu mit umrtni list. Jedine, ceho jsem se od Inoggy dockala jsou neustale telefonaty a emaily s presvedcovanim, ta k nim prevedu i elektrinu. Absolutne nevnimaji,ze mi zemrel partner a ze jsem vubec rada, ze nejak funguji a tak nejak nepochopili, ze mne neceka pouze „debilni“ prepis plynu na me jmeno, ale ze mam daleko dulezitejsi veci na starosti – predevsim, jak utahnout hypoteku, inkaso atd. z jednoho platu, protoze, jak jsem jiz zminila – umrftni list bude nejdrive koncem ledna ci unora……pro mne jsou Inoggy arogatni gauneri, u vsech jinych isntituci EON (kde mame elektriköu), vodari, telefony, pojistovny – vsichni mi vyjadrili soustrast a maximalne mne podporili uz jen tim, ze mi podekovali za oznameni a ze se nemam stresovat a bat a az proste budu mit umrtni list, tak se mam ozvat a vse vyplnenim jednoho formulare vyresime. Dokonce mi i nabidli odlozeni splatek! ale Inoggy – NIC absolutne NIC – zadny zajem jsen spousta kecu a premlouvani k prevedeni energii k nim….to tak – ani nahodou!!!1 NEJAROGANTNEJSI a NEJNECHUTNEJSI jednani jake jsem kdy zazila!

      1. S autorkou tohoto komentáře jen souhlasím..mám podobnou zkušenost. Po smrti tatínka jsem zjistila, že má uzavřené smlouvy na dodávky elektřiny a plynu u více společností, s postupným nástupem odběru. Jednou z nich byla i smlouva u Innogy. Okamžitě jsem odeslala všem společnostem úmrtní list a žádost o jejich zneplatnění z důvodu úmrtí. Všechny ostatní energetické společnosti toto akceptovaly, jen Innogy měla problém. Výmluvy na to, že zahájení dodávky elektřiny je už blízko, nejde to zrušit, poté že neproběhlo ještě dědické řízení, následně, že v poště neobdrželi úmrtní list a po osobním předání všech dokumentů na pobočce si i po půl roce od smrti tatínka prosadili dodávku plynu.

    2. Dobrý den,chtěla bych se zeptat na to vyúčtování.Koupili jsme před 10ti měsíci dům a energie se jen přepsaly z předešlého majitele a upravily potřebám rodiny.A jelikož jsem již 2X žila ve stejně velkém domě,dříve jsme byli u RWE,tak jsem to neřešila,páč jsem myslela,že společnost změnila jen jméno,to jsem se spletla…Nastavili nám tak vysoké zálohy za elektřinu a plyn,že na to koukali i rodiče.Celou zimu jsme šetřili na čem se dalo.V baráku 15-18stupňů max!Zima,srážela se vlhkost,kotel jel na minimum.Vyúčtování 15570,-kč!!! Myslela jsem,že snad špatně vidím.Vždy jsme měli o hodně nižší zálohy,nešetřilo se a když už se doplácelo,tak max.1500,-kč!Teď jsem v koncích,na mateřské,manžel platí vysokou hypoteku a všechno,ještě jsme si nestihli vytvořit rezervy.To ještě nepřišlo vyúčtování za elektřinu…Prosím vás,jak postupovat při reklamaci,nač si dát pozor?Děkuji za jakoukoliv radu.

  41. Přišel „poradce“ od Innogy. Vysvětloval všechny možné i nemožné výhody, lhal až se mu od huby prášilo. Hlavně smlouvu uzavřel, s tím, že je možné ji bez sankcí vypovědět před zahájením odběru. Byla to jedna z jeho lží. Zdaleka ne jediná. Když jsem si nechal poslat ceníky, zjistil jsem, že jsou daleko dražší než můj stávající dodavatel. Ukončil jsem raději odebírání energie dřív, než vůbec začalo. Přesto mě ta hloupost stála pokutu 5000,- Kč. Jsou to gauneři, raději dále od nich.

  42. Tato společnost je nejhorší energetickou společností vůbec. Pokud pominu tedy šmejdy typu Centropol a Bohemia Energy, Innogy řadím hned vedle nich!!!! NEKOREKTNÍ JEDNÁNÍ, NEÚPLNÉ INFORMACE, DLOUHÉ DOBY ČEKÁNÍ, mohla bych vyjmenovávat do nekonečna. Naštěstí již řeším změnu dodavatele ke společnosti E.ON, se kterou jsem mimochodem velmi spokojena.

  43. Velmi nesolidní jednání na hraně obchodního zákoníku, nejsou schopni poslat kopii smlouvy jen samé výmluvy, nesdělí datum vypršení stávající smlouvy, vše úmyslně prodlužují. Každý dotaz jde minimálně přes dva lidi než se vůbec někdo ozve.
    Z tohoto důvodu od nich odcházím jak s plynem tak s elektřinou.
    Horší jednání jsem ještě nezažil.

  44. Nejhorší jednání, jaké jsem kdy zažila. Cenu nemohu zatím porovnávat, je to můj první byt v ČR. Ale přepis trvající skoro dva měsíce je na mě moc. Moje dokumenty stále ztráceli, bývalému majiteli posílali upomínky, ač jsem se já už přihlásila a on odhlásil, o každou informaci – včetně údajů pro inkaso – si člověk musí šestkrát říci, smlouvu poslali k podpisu poštou asi čtyřikrát, a to i měsíc poté, co byla podepsána elektronicky, na každé ze smluv bylo navíc jiné číslo… no děs. Když jsem chtěla, že se rovnou přihlásím u jiné společnosti a ne u nich, nebylo to možné, protože mi jako nezákazníkovi nedají podklady o odhlášení předchozího. K přihlášení ale také chtěli poslední fakturu původního klienta (????), kterou ale vystaví, až se jeho odhlášení finalizuje. Řešili jsme fakt ve stresu protože už jsme v bytě bydleli. Naproso nelogický a nesmyslný postup. Jednání arogantní a naprosto neprofesionální. A když se člověk konečně dopracuje k tomu, že má plyn na sebe a platí zálohy a řekne si, že by bylo fajn si to spravovat on-line, provede registraci na jejich stránkách jen proto, aby zjistil, že heslo přijde poštou do vlastních rukou na adresu trvalého bydliště!!!! V roce 2017! Takhle už snad chodí jen PIN ke kreditkám, ne? Zlatý ČEZ, tam byl přepis i se smlouvou za 10 minut, registrace do aplikace hotová asi za 2 minuty a vše běží bez problémů. S křížkem po funusu si přeji, abych nikdy NIKDY s Innogy neměla co do činění! A všem, kteří můžou a mají tu možnost doporučuji jít radši jinam!

    1. Tak co se dodavek plynu týče.Jsou nejdražší.Nechal jsem si udělat nabidku na určité možství odebraného plynu.Inoggy byla nejhorší a když jsem jim to napsal tak chteli různe udaje a podobně.Nic jsem jim nedal a napsal jsemže jsou moc drahy a uz se nozvali.No co dodat, neměli argumenty.

    1. ano arogantní lháři.a navíc jak si nepořídíte nahrávku ikdyž řešíte věci na pobočce,tak bacha za dva dny je to uplně jinak a navic nemáte dukazi.už se těším až mě skončí smloiva

  45. U Innogy vím alespoň na čem jsem, dle vlastních zkušeností firmu mohu řadit mezi ty slušnější, vždy když jsem měl nějaký problém, postavili se mu čelem.

  46. Největší zloději pod sluncem !!!!!! Kdo může rychle od nich. Pozor na slmouvy a skryté podmínky. Že jim není studno tak okrádat lidi !!!! fuj

  47. Ahoj, my máme Innogy a to je katastrofa. Snažíme se přejít jinam a pořád to z jejich strany nejde. Takže za mě určitě ne. Bohužel to tenkrát zpackala manželova babička, když chodili po domech a přemlouvali, aby si nechala předělat elektřinu a ona jim na to kývla.

  48. Potřeboval jsem vědět, od kdy do kdy mám uzavřenou smlouvu, ale na call centru mi to odmítli říct – nevím proč, nerozumím. Jdu někam jinam – tohle je nekorektní.

  49. Oproti jiným společnostem na trhu naprosto korektní jednání a naprostá spokojenost s přístupem.

  50. Mám smlouvu asi rok. mezitím zdražili a informaci neposlali žádnou,zjistila jsem to až při ročním vyúčtování, že prý je to na jejich stránkách na webu, jsem se dozvěděla na info lince. Na infolince odmítají podat jakoukoli informaci k možnosti odstoupení od smlouvy s nimi, že si to mám najít na internetu na jejich stránkách. Jednání nepříjemné.

    1. Prosím,budu vděčná za jakoukoliv informaci.My šetříme,kde můžeme.Při koupi domu jsme přepsali energie na nașe jméno – vysoké zálohy. Teď jsme dostali kč vyučtování za plyn. 15570,-!Proboha,nikdy jsme nešetřili a za stejných podmínek,při o hodně nižších zálohách jsme nedopláceli a když už,tak snad 1500,-kč a to se stalo jednou (JMP – RWE)
      Teď jsem v koncích,šetříme,v baráku 15-18stupňů v zimě a to vyučtovani šílené.Nemáme šanci z jednoho platu,mateřské při hypotéce a úvěrech to zaplatit.
      Jsem zoufalá,prosím o radu,co jste dělala v tomto případě?

  51. My jsme spokojeni, přechno proběhlo rychle a bez problémů, ceny nám vyhovují, není na co si stěžovat

  52. Nechtěli mi sdělit, kdy mi konči smlouva a musela jsem dojet a řešit osobně, navíc ceny drahé na plyn někdy až o 50% oproti jiným dodavatelům a to jsem si myslela, jak nemám skvělou společnost. Vydělávají na nás.

  53. Neznám méně vstřícnou firmu, nezájem o řešení problému, odpudivá byrokracie, vysoké ceny. Rok rozkopaná zahrada, sliby nesplněné. Děs.

  54. Musím napsat, že po přejmenování je to o 100% horší . Všude mají jak se mění a musím podotknout,že je to pravda tak špatné služby jsem snad nezažil. Jsem už dávno u jiného dodavatele a smlouvu jsem řádně vypověděl jak jsem se dozvěděl na lince Innogy . Stále mi chodí SMS a email že jsem po splatnosti se zálohou. Je to neskutečný a na pobočce ? škoda mluvit fronty ,nestíhají ,nervozní.

  55. Neférové jednání,

    volal paní, že nám pošle k prostudování smlouvu, přijel kurýr přivezl papíry, nechal si to podepsat a po třech dne jsme dostali sms, že děkují za převedení k nim, takže jsme zjišťovali co se děje a onen kurýr si nechal podepsat rovnou smlouvu i plnou moc, místo dokladu o převzetí, takže pozor, my to teď řešíme, takže se uvidí co bude….

  56. Celý jeden rok se vymlouvají, aby nemuseli vrátit zálohy za plyn, když jsme byt prodali. Stále chtějí doložit další papíry, některé opakovaně. Tvrdí že nic nepřišlo a stále dokola.

  57. Myslela jsem, když jsem přecházela, že jsem konečně našla seriózního dodavatele, ale spletla jsem se, bohužel

  58. Je to velice slušná společnost. Odebírám od nich energie již dlouho a zatím bez jakýchkoli problémů.

  59. Můžu zatím hodnotit jako dobrého dodavatele. Všechna vyúčtování podstatně levnější, s vrácením peněz nezahálejí, v prvním roce se mi to od nich vrátilo do měsíce a nyní už si to rovnou nechávám převádět do dalšího období, je to tak pro mě lepší a jednodušší.

    1. Souhlasím, že mají neférové praktiky. Mají pouze externí prodejce a nemají za jejich chování a praktiky žádnou odpovědnost. Jsou to šmejdi, podvedli moji 81 letou maminku. Do telefonu se mi externí prodejce vysmál, že si klidně můžu na něj stěžovat. Na moji písemnou stížnost odpovědělo Innogy, že za něj nemají žádnou odpovědnost.

  60. Ja nejsem spokojen. Me nechali do 14 dni odberateli Stabil Energy, aniz bych o tom vedel. Ani me nedali nic vedet. A jenom me poslali pokutu 2000kc za predcastne ukonceni smlouvy. Ja si myslim,ze me objetovali schvalne, protoze jsem mel k 1.10.2017 legulerni vypoved a mel jsem odejit jinde. Uz se k nim nikdy nevratim.

  61. Taky jsme nebyli spokojeni, sice slibovali, že budou mnohem lepší po přejmenování, ale nakonec jediné co se změnilo byl jen a pouze název

  62. My moc spokojeni nebyli, ale to nejsme ani u nynějšího dodavatele. Podle mě je to všechno na jedno brdo.

  63. Konečně někdo u koho jsem spokojen protože opravdu ušetřím, navíc s jejich programy ušetřím ještě více.

  64. Elektřinu odebírám již několikátým rokem a podle ceníku na příští rok opět nemám důvod k přechodu.

  65. Jsem s touto společností spokojen. Potřeboval jsem vyřídit nějaké formality a společnost mi vyšla maximálně vstříci. Jednání bylo rychlé a vyřešeno k mé spokojenosti. Společnost mohu doporučit a děkuji za jejich rychlý a spolehlivý přístup k zákazníkům.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *