HALIMEDES, a.s. zkušenosti, recenze a diskuze

4.3/5 - (107 votes)

Společnost HALIMEDES a.s. se řadí mezi menší dodavatele zemního plynu v České republice. Na trh vstoupila pod tímto názvem v roce 2010. Již tehdy šlo o jednoho z nejlevnějších dodavatelů plynu u nás. Vždy si tato firma zakládala na dodávkách plynu, které jsou maximálně průhledné, jednoduché a efektivní. Zkrátka dodává čisté suroviny za výhodných podmínek.

Dnes již v podstatě název HALIMEDES a.s. nenajdete, jelikož firma podniká pod označením PLYNULE.CZ. Stále se vyznačuje jednak férovým přístupem k zákazníkům a jednak také nízkými cenami za dodávky zemního plynu. Ač disponují konkurenční společnosti poměrně masivní reklamou, PLYNULE.CZ investuje především to efektivity svých služeb a vyjednávání nízkých cen.

Vybrat si u PLYNULE.CZ mohou zákazníci z mnoha výhodných tarifů, jež jim budu šity přímo na míru. Zemní plyn je dodáván jak velkým odběratelům typu podniků, tak i těm menších, jež představují domácnosti. Firma samozřejmě nabízí i komplexní klientskou linku.

54 komentářů

  1. Dodávky plynu od plynule mám od dubna 2023, teď mi přišla platba přeplatku z vyúčtování a vyplatilo se to, úspora přes 15 tisíc proti předchozímu dodavateli. Na linku jsem se dovolala vždy, když jsem něco potřebala, jejich samoobsluha funguje normálně… Nevím, v čem mají ostatní problém, asi konkurence? Jste dobří, jen tak dál! Alena z Mostu

  2. Na infolinku se nedovolate, vse se resi pres online samoobsluhu nebo email, kde vsak odepisuji celkem pohotove (v porovnani s predchozim dodavatelem, kde odezva trvala tyden). Vzhledem k velmi priznivym cenam mi vychazi, ze tomu dam sanci.

    1. Komu není rady, tomu není pomoci… Halimedes reaguje možná na začátku, když ale budete chtít odejít nebo budete reklamovat vyúčtování, ve kterém budou chyby ve váš neprospěch, tak uvidíte, jak skvělá kumunikace bude.
      Mě ve dvou vyúčtováních po složitém ukončení dvou smluv s těmihle hochštaplery obě vyúčtování vykazovaly chyby v můj neprospěch, v obou mi chtěli okrást a když jsem zadal reklamace, tak opravné vyúčtování neopravily napadené chyby, ale ještě mi dokonce zapomněli započíst zálohy, které mi v původním reklamovaném vyúčtování normálně započetli a obě reklamovaná vyúčtování znovu vystavili v můj neprospěch… Takže reklamuji již reklamované vyúčtování a od Halimes reakce žádná. To přece není normální, podle mne to takto dělají stále a úmyslně. Prostě normální šmejdi.

  3. Hrozná zkušenost s nesolidní podvodnou firmou. Příšerná komunikace. Nejprve vás nalákají na nízkou cenu a pak vám zasílají informace nikoliv na e-mail co máte ve smlouvě, ale do nějaké jejich samoobsluhy, k níž vám ale dají nefunkční přihlašovací údaje, aby jste se nedozvěděli co vám píšou. Na reklamace nefunkčnosti jejich samoobsluhy a na žádosti o zasílání zpráv na e-mail nereagují. Takhle vám pošlou zprávu o navýšení ceny plynu, úmyslně tak, aby jste si to nemohli přečíst a nemohli normálně před zvýšením ceny odstoupit … Podvodníci, co počítají s tím, že většina lidí se nechce handrkovat a soudit a tak to zkouší a asi se jim to zatím vyplácí, zaplatit pokuty od ERÚ od těch několika, co si to nenechají líbit. Já jsem o praktikách těhle podvodníků učinil podání na ERÚ a Halimades mi náhle ukončil smlouvu bez jakéhokoliv předchozího upozornění. Vyúčtování mi doposud neposlali a zřejmě abych dostal zpět svoje peníze, tak stejně budu muset nakonec na tyhle šmejdy podat žalobu u soudu (což mne ale díkybohu nečiní potíže). Varuji všechny, ty problémy a handrkování s těmahle podvodníky za nějakou původně slíbenou nižší cenu plynu vůbec nestojí.

  4. Spokojenost, ceny nejnižší, servis na lince vždy dostupný, samoobsluha funguje, jak má. Tak by to mělo fungovat u každého dodavatele energií.

    1. Pana Jirku neznám, není to snad sám velký guru pan Jiří Mach? Realita je však taková: manipulativní nabídky nejvýhodnější ceny plynu pod sluncem. Tato firma začínala v Českém Krumlově, kde měla v roce 2010 první zákaznické centrum. Ten pan Mach, to byl ale člověk s velkou vizí… Po osobní návštěvě nalákal nejen moji rodinu na výhodnou cenu plynu a postupem času se povznesl nad zákazníky. Slibovaný portál nikdy nefungoval, (ne)vyúčtování pravidelně ztrácela pošta, komunikace e-mailem na hraně, natož telefonní kontakty. Po několika pokusech dokonce paní Pohanková vyúčtování elektronickou poštou i zasílala, pravidelně s chybnými částkami v neprospěch zákazníka. Vrcholem byl rozdíl cca 4.500 Kč. Po zásahu ERÚ mi byla zjednána náprava. Bohužel obecně platí, že tato dozorová instituce neumí chránit zájmy spotřebitelů. A teď k současnosti: firma Halimedes v rozporu se zákonem ukončila dodávky plynu na odběrná místa k 7.1.2022, i přes platné smlouvy na dobu určitou k 31.12.2022 a to bez jakékoliv sankce. (v mém případě došlo ke škodě ve výši cca 38 tis. Kč). A vesele si prodává dál! V současné době opět nabízí „NEJLEVNĚJŠÍ“ cenu (1.200-1.299 Kč/MWh bez DPH). Co napsat závěrem, rada potenciálním zákazníkům: nenechte se zmanipulovat úvodním slovem firmy Halimedes „Jsme stabilní (nejlevnější) dodavatel plynu od roku 2010“. To je lež pane králi…VELKÉ VAROVÁNÍ!

  5. POZOR! POZOR! Společnost Halimedes nekomunikuje se zákazníky, pokud jim dáte výpověď, nedostanete akceptaci a nemůžete jít k jinému poskytovateli energií!!! A proč byste měli od Halimedes odcházet? Stanovují velmi vysoké nereálné zálohy, neprovádí vyúčtování, stačí si přečíst několik dalších jiných hodnocení této společnosti. Nic jim nepodepisujte.

  6. Společnost Halimedes = Plynule s vámi komunikovat nebude, s tím se musíte smířit. Neodpovídá na emaily, požaduje přemrštěné zálohy, neuznává smluvní podmínky ve smlouvě. Určitě si hodně rozmyslete podepsat s takovou firmou smlouvu!! Je to velmi nebezpečné. Pokud následně dáte výpověď, nepotvrdí vám nic, nemůžete přejít k jinému poskytovateli, musíte věc řešit s ERU. Ti jim sivce dají pokutu, ale to je asi moc netrápí. Zákaznické centrum, které mají na Praha Spořilov čítá asi jenom 1 člověka 🙂 Opravdu to stají za to.

  7. Jsem s nimi spokojený a ten dubnový ceník 1399 Kč/MWh mě opravdu překvapil. O tisícovku levnější než aktuální snížený tarif ČEZu, není co řešit.

    1. Paní Pohanková, pokud se tváříte jako „Adéla“, která se sama sebe vychvaluje, tak to je ubohost sama! Desítkám zákazníků jste k 7.1.2022 ukončili dodávku plynu. Minimální komunikace, chybná vyúčtování a následné tahání přeplatků. O tisícovku levnější? Lituji všechny další naivní potenciální zákazníky, kteří sednou energošmějdovi na lep! Slušnost fi. PLYNULE.CZ z roku 2010 je úplně někde jinde

    2. Společnost Halimedes nekomunikuje se svými zákazníky, neposílá ani potvrzení o výpovědi, pokud se rozhodnete odejít k normální společnosti!! Dobře si rozmyslete, než se této garážovce upíšete. Pak je problém odejít. jejich praktiky jsou velice nestandardní!!

  8. Jako desítky lidí přede mnou opět ta samá zkušenost: po odchodu absence vyúčtování, nereagování na emaily, nemožnost se dovolat. Ani po půl roce nemám vrácený přeplatek…

    1. Jako desítky lidí přede mnou opět ta samá zkušenost: po odchodu absence vyúčtování, nereagování na emaily, nemožnost se dovolat. Ani skoro roce nemám vyúčtování a vrácený přeplatek. Stížnost na ERU a ani tam žádná reakce

    2. Takových je nás asi hodně.. když jsem je opakovaně žádal, aby zálohy (přeplatky) za další období započetli z důvodu přechodu k jinému dodavateli do vyúčtování, nekomunikovali(opakovaně a pak mi přišla předžalobní upomínka od právnické firmy).. po zaplacení vyúčtování nekomunikují – vyúčtování přeplatku přes veškeré opakované urgence nepřichází.. Je na čase, aby toto příslušné orgány zarazily!

  9. Pokud někdo uvažujete o přestupu k této firmě, určitě to nedělejte!!!! Přešla jsem k jinému dodavateli (přes rok mi zadržovali přeplatek přes 8OOO), Plynule vše prodlužovalo, schválili přechod (sami od sebe o 3 měsíce dříve). Jediné, čeho jsou schopni je poslat pokutu za předčasné ukončení smlouvy. Ostatní, vemte nohy na ramena a pryč!!!!!

  10. Nejhorší zkušenost v roce 2019, nepošlou vyúčtování,telefon neberou, na emaily nereagují, přeplatek několikrát urgovat,požádali jsme o pomoc ČOI a ERÚ, letos už opět obavy ,co zase bude

  11. V roce 2017 jsem sjednal fixni cenu do konce letosniho roku s tim ze ji dodavatel nemuze jednostranne zmenit. Takze zatim si nemohu stezovat, pokud firma meni ceny tak tyto zmeny by se nemely dotknout smluv kde je to na x let zafixovano. Co mne vsak znervoznuje je ze posledni vyuctovani sem dostal v srpnu 2018, loni nic, urgoval jsem a zatim bez odezvy. Tak jsem zvedav co se bude dit.

  12. Utečte! Nechápu, jak se z tak solidního dodavatele mohl stát takový šmejd. Web s přístupem dlouhodobě nefunkční, na maily nereagují, telefon nezvedají a na výpověď nereagují. Utečte dokud je čas.

  13. Hrozná firma!!!!!
    Uzavřeli smlouvu na 36měsíců, ale klidně si navýšili cenu v posledním roce, takže ke dni kdy jsem u nich skončil mi dluží 6928,-Kč. Již nikdy více tuto společnost. ERÚ má na ně také samé stížnosti. Takovým firmam by měli zakázat působeni na trhu!!!!!

    1. Dobrý den,
      jsou to podvodníci. Měl jsem smlouvu taky na dobu určitou na 36 měsíců s fixní cenou a navýšili bezdůvodně cenu v posledním roce. Dlužili mi přeplatky za dva roky. Po stížnosti na ERU okamžitě zaplatili a tvrdili ERU že nemají nedoplatky. POZOR.Jestliže od nich přejdete k někomu jinému, neustále Vám stahují zálohy ze SIPO. SIPO musíte zrušit!!!

  14. Katastrofální komunikace, hlídal jsem si výpověď, protože při prošvihnutí dostanete cenu Standard, která je o desítky procent vyšší. Mě slíbili dodatek ke Smlouvě a poté přestali komunikovat, abych prošvihl výpověď. Navíc vyúčtování došlo s chybnou cenou, dejte si na ně pozor, jsou to podvodníci. Přecházím k jinému dodavateli, doufám, že se to podaří.

  15. Tak už jsme v tom taky, na emaily nereagují, telefon neberou, portál nefunguje. Kvůli tomu jsme prošvihli možnost podat výpověď. a jestli je pravda to o prudkém zdražení (což jsme do teď nevěděli), tak jsme v pytli.

  16. Nereagují, nejspíše už zkrachovali. Nevrátili ani přeplatky z minulých let. Po opakovaných urgencích bez reakce. Poslední vyúčtování nemám.

  17. V roce 2013, kdy jsem k nim přešel se jednalo o super dodavatele. Osobně se domnívám, že dnes jsou na pokraji krachu. Nereagují na maily, telefon nezvedají, přístup přes web dlouhodobě nefunkční, vyúčtování až po půl roce… Odcházím a rozhodně využiju nového dodavatele k zajištění všeho potřebného s převodem. S těma lumpama se dál dohadovat nechci. V posledním měsíci odříznu povolení inkasa, aby mě nestáhli neoprávněně peníze dopředu a budu se modlit, aby mi někdy vrátili přeplatek v řádu tísíců, který u nich za 3/4 roku budu mít.

  18. POZOR!!! Jsou to ŠMEJDI a podvodníci co nekomunikují, napálí ceny a přeplatky z vyúčtování nevrací!!! ERU s nimi nic nenadělá. Raději vyberte jiného dodavatele který bude možná z počátku o pár korun dražší ale budeme mít klid a nepříjdete o peníze. Na začátku možná ušetříte ale nakonec stejně přeplatíte.

  19. POZOR na tuto společnost!! Halimedes/Plynule.cz
    Pro první rok v mém případě (nebo období, kterému se upíšete) Vám dají opravdu nejnižší cenu na trhu. V dalším období z Vás ty peníze dostanou zpět. Mně zvedli cenu o 40%. Záměrně Vás neinformují o změně ceníku a dokonce nepošlou ani roční vyúčtování. Na informační lince vždy všichni jejich operátoři právě komunikují a po druhém oznámení hovor utnou. Na emaily nikdo neodpovídá. Vyúčtování mi po urgenci přes ERU dorazilo o 2 měsíce déle než je výročí. Smlouva se Vám automaticky prodlužuje o období, ke kterému jste se upsali. Výpověď tedy nejspíš půjde až k dalšímu výročí. Věc řeším s ERU, tak uvidíme.

    Ve zkratce, lákají nové klienty na super cenu, ale jakmile jste již u nich, cenu zvednou, přestanou komunikovat a ztěžují odchod jinam.

  20. Lháři a zloději!!!!!!!Takové ku… by měli pověsit na kandelábry jako věšeli bonzáky gestapa po druhé světové!!!O osm tísíc více za rok než slibovali.atˇzdechnou jak potkani v kanále!!!hovada!!!!Věřím v karmu štěstí jim nepřinese ani jedna vylhaná koruna!!!

  21. Tuto společnost důrazně nedopručuji!!!
    O vyúčtování jsem je musel druhým rokem po sobě urgovat. Dle smluvních podmínek podal můj nový dodavatel včas výpověď, ale asi po dvou měsících u nich stále nikdo nereaguje. Komunikace žádná. Dovolat se nelze. Divím se, že této firmě ještě nikdo neodebral licenci.

    1. Dobrý den tuto společnost taky nedoporučuju muj nový dodavatel taky dal včas výpověd a oni se ani neozvali ted mám ny inkasním lístku hradit 2x plyn u nový společnosti a u týhle společnostu máte s tim někdo zkušenosti co dělat?

  22. Od firmy odcházím a to jsem byl u ní pouze 13 měsíců. Firma od 1.11.2018 pro stávající zákazníky razantně zvýšila ceny plynu. Zvýšení ceny oznámila dle zákona, ale skoro až poslední den, aby zákazník měl se změnou dodavatele problémy. Firma má zvláštní cenovou politiku. Místo, aby si své stálé zákazníky udržela, ceny nezvyšovala nebo zvyšovala pouze o inflaci, tak stávající zákazníky zvyšováním cen odrazuje. Pro nové zákazníky, aby je získala, tak ceny plynu jsou podstatně nižší než u konkurence. Na jejich web. stránkách jsou nepravdivé údaje. Je zde uvedeno, že vedení společnosti sídlí v Praze 1, Senovážné nám. 978/23 a je zde též podatelna. Tento údaj není pravdivý, vedení tam nesídlí a podatelna tam není. Vyúčtování resp.zaslání jediné i poslední faktury trvalo půl roku. Dle faktury pošlou přeplatek za měsíc. Rozhodně tuto firmu nedoporučuji.

    1. Neseriozní jednání. Jejich zákaznický portál nefunguje. Vyúčtování sami od sebe neprovedli, museli být požádáni. Vyúčtování až po 1/2 roce, sami od sebe nevyúčtovali, museli být požádáni. Přeplatek ve výši cca 1800,-Kč sami si stanovili jeho splatnost do 5.4.2019, dosud nevrátili.

  23. Od firmy odcházím. Firma od 1.11.2018 pro stávající zákazníky razantně zvýšila ceny plynu. Zvýšení ceny oznámila dle zákona, ale skoro až poslední den, aby zákazník měl se změnou dodavatele problémy. Firma má zvláštní cenovou politiku. Místo, aby si své stálé zákazníky udržela, ceny nezvyšovala nebo zvyšovala pouze o inflaci, tak stávající zákazníky zvyšováním cen odrazuje. Pro nové zákazníky, aby je získala, tak ceny plynu jsou podstatně nižší. Na jejich web. stránkách jsou nepravdivé údaje. Je zde uvedeno, že vedení společnosti sídlí v Praze 1, Senovážné nám. 978/23 a je zde též podatelna. Tento údaj není pravdivý, vedení tam nesídlí a podatelna tam není. Rozhodně tuto firmu nedoporučuji. Vyúčtování resp.zaslání jediné i poslední faktury trvalo půl roku.

  24. Konečně jsem si pohlídal podmínky výpovědní lhůty a po sedmi letech se těch parchantů zbavím.Komunikace nula,akceptace výpovědi jim nic neříká.Jaké překvapení,že si dali tu práci odhlásit mé odběrné místo u Net Gasu.Kdyby mi to upozornění nepřišlo týden před koncem smlouvy,tak ani nevím,že bych se stal ,,černým odběratelem“.Naštěstí mám již nového dodavatele vyřešeného.Ztotožňuji se s názorem,jak může někdo v ČR podnikat jen po mailu.Nechápu.
    Kdyby každý podnikatel musel mít na IČO povinně datovou schránku,tak to předejde řadě problémů.

  25. Důrazně varuji před Helimades. Dal jsem jim z důvodu razantního navýšení ceny řádnou výpověď smlouvy. Na telefon absolutně nereagují. Dělají obstrukce a snaží se nekalými praktikami za každou cenu udržet zákazníka. Schválně se nechtějí u distributora odhlásit z našeho odběrného místa, i když je smlouva ve lhůtě ukončena. Celou věc předávám ERÚ a ČOI a pokud to bude nutné, tak i k soudu.

  26. Já jsem s nimi skončil a přešel ke konkurenci. Je to, jak ostatní píšou, komunikace špatná, měli poslat vyúčtování do měsíce od ukončení smlouvy, musel jsem urgovat, poslali po měsíci a půl. Měl jsem přeplatek, tam si dali splatnost měsíc a stejně to nedodrželi a musel sem znovu urgovat. Funguje, jak už taky někdo psal, zmínka o ERÚ. Peníze pak poslali hned. Nechápu, asi končí, nebo nevím, napsal sem jim, že i kdyby byly cenově na polovině ostatních dodavatelů, tak k nim už nikdy nepůjdu.

  27. Komunikace sice v podstatě katastrofální ( aby existovala firma tohoto typu, která nemá uvedeno žádné tel. spojení ), a lze komunikovat pouze mailem, je unikát. Ovšem do 1.11. 2018 patřila mezi absolutně nejlevnější. Od tohoto data jednostranně zrušila v rámci změny ceníku všechny předcházející smlouvy (včetně platných na dobu určitou přesahující toto datum).Jako důvod uveden, co to píší nebo budou psát v současnosti všichni, ovšem s perličkou, že i tak nadále budou patřit mezi nejlevnější na trhu. Cena 1kWh činila snad 1,445,- a měsíční platba kolem 400,- ( včetně OTE, distribuce,… a DPH). Při porovnání na tzb se tím zařadila v té době na asi sedmou nejdražší. Podala se výpověď.Od té doby po měsíci žádné vyučtování (přeplatek dělá cca 7000,-). Mail info@plynule.cz je v současnosti nedostupný. Zda nějaká chyba serveru nebo se schválně vymazalo = ?Předpoklad je,že dopracovat se k vrácení přeplatku bude značný problém.Pokud bez soudního řízení vůbec.Vymahatelnost práva v ČR,týkajicího se podobných kauz, je ovšem tristní.

    1. Obraťe se na ERÚ,udělal jsem totéž,faktura sice po intervenci ERU přišla ihned,přeplatek podobný vyšší zatím ne,ale ještě je před splatností.Potom budu postupovat s ERU a popř.vymáhat soudně,včetně penále,právního servisu atd

  28. Příšerní mrzáci,přecházím ohledně zdražení k jinému dodavateli,ale udělali schválnost,že 2 dny bych měl být „bez plynu“,z Gasnetu mi přišlo upozornění,i když mám smlouvu s jiný, dodavatelem,tak ti šmejdi ji ukončili o 2 dny dřív,než se stanu zákazníkem jiné společnosti.Musím se obrátit na ERÚ,navíc budu mít vysoký přeplatek a nevím,jak to těhle darebáků dostanu

  29. Bohužel, společnost nemohu doporučit. Komunikace pouze mailem, a to ještě odpoví jenom na co chtějí, nové ceny jsou snad nejvyšší ze všech. Co je horší, změní i cenu u ceníku, kde mají uvedenou platnost DO 31.12.2018, tak od 1.11. u něj mění cenu. Vyúčtování z nich asi nedostanu, snad to nebude muset řešit ERU.

    1. Budu mít asi podobný problém,přešel jsem k jinému dodavateli kvůli navýšení ceny,rovněž hodlám postupovat tvrdě.Budu mít dost velký přeplatek,potom dám vědět.Ale komunikace katastrofální,informace záměrně neúplné atd.

  30. Rovněž stejné zkušenosti,komunikace po několika urgencích.Odcházím,jen trnu,kdy a jestli vůbec mi pošlou přeplatek,který dost velký.

  31. Dneska jsem s nimi ukončil smlouvu na dobu určitou, bylo to po několika urgencích. Zafungovalo opravdu zmínění se o ERU nebo nevím. Ještě jsem psal na regionální pobočku, zda mě může dohonit někoho z Prahy. Buď toho mají hodně a nestíhají nebo nevím. Chtěl jsem u nich být dál, ale ceník již nebyl zvýhodněný a jen standard a to jsem mohl zůstat u RWE … Ale zdá se, že končí protože proč by jinak neměli ten lepší ceník? Nebo zkoušejí dělat mrtvý brouky a čekají kolik lidí to vzdá s tím neprodloužením smlouvy a pak budou rejžovat na lidech o tisíce více po doby daných smlouvami (rok, dva?).

  32. Společnost nabízí výhodné ceny plynu, ale naprosto katastrofální komunikaci, na telefony i na maily nereagují. Roční vyúčtování jsem musel naněkolikrát reklamovat. Smlouva je postavena jednostranně výhodně především pro obchodníka. Velmi špatná zkušenost, nedoporučuji.

    1. To máte dobrý, že jste roční vyúčtování musel několikrát reklamovat. Je to 6 týdnů, co u nás odečítali plyn a já ho ještě ani nemám. Na můj dotaz, kdy bude, mi odpověděli, že nemají data o spotřebě od distributora. Spíše mi nechcou ten velký přeplatek vrátit.

  33. Potvrzuji neochotu komunikovat se zákazníkem. Telefony vyvěšeny, na maily nikdo neodpovídá, jak vás jednou mají už vás nepustí ke změně.

  34. Potvrzuji neochotu komunikovat se zákazníkem, vyvěšené telefony, na maily nikdo neodpovídá. Nedoporučuji.

  35. Bohužel potvrzuji poslední negativní komentáře ohledně nekomunikace společnosti. Byl jsem jejich zákazníkem poslední 4 roky a celou dobu všechno v pořádku. Teď potřebuji převést smlouvu, resp. dodávky plynu na nového majitele bytu a potřebuji se zeptat, co a jak to mám udělat. Přes zákaznické linky se nelze dovolat, všechny ostatní telefony všech poboček v ČR vyvěšeny. Psal jsem jim už na všechny emaily společnosti a ani po týdnu žádná reakce z žádného z nich. Obracím se proto na ERÚ jako poslední možnost a nevím co s tím budu dělat. Bohužel, škoda.

  36. Bohužel, špatné zkušenosti. Nevím, jak může někdo tvrdit, že jsou OK. Nereagují, neposílají vyúčtování a přeplatek až 4. měsíc. Sice příznivé ceny, ale firma naprosto nesolidně se chovající. Nedoporučuji ani náhodou.Dostali výpověď 4 měsíce předem a vůbec nereagují. proboha, co jsou zač? Jo a jejich technická podpora je, jako by nebyla. telefon, nezvedají. Již rok tam mají hlášku o technickém, či provozním problému…
    SA

  37. Bohužel jsem se nechal nalákat na nízkou cenu a udělal jsem velkou chybu. Zákaznický portál absolutně k ničemu, neobsahuje vůbec nic. Na maily odpovídají až po urgenci a zmínce o ERÚ. Víc jak měsíc po odečtu nemám vyúčtování (s přeplatkem). Rozhodně nedoporučuji.

  38. Jsem u nich od 1.1.2017,jsem spokojená.Velmi příznivá cena plynu, řekla bych nejvýhodnější v současné době. Velmi dobrá komunikace elektronicy i telefonicky.Nehodlám v nejbližší bobě nic měnit.

  39. Pro rok 2016 absolutně nejvýhodnější ceny plynu, přecházím k nim. Při spotřebě 38 MWh úspora až 8600 Kč proti původnímu dodavateli.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *