ČEZ Prodej, s.r.o. zkušenosti, recenze a diskuze

2.4/5 - (13 votes)

Společnost ČEZ Prodej, s.r.o. je nedílnou součástí velkého koncernu ČEZ a.s., a to podle § 79 odst. 3 zákona č. 90/2012 Sb. pojednávajícím o obchodních korporacích. Energetický gigant ČEZ je největší energetickou skupinou, které působí v České republice také v oblastech střední a jihovýchodní Evropy. Jedná se o výrobce elektřiny, nicméně v portfoliu jeho služeb jsou i dodávky plynu a tepla.

Ke vzniku společnosti ČEZ Prodej, s.r.o. došlo v roce 2006. Jako nedílná součást velké skupiny ČEZ již ale fakticky působila v roce předchozím. Stala se smluvním partnerem pro veškeré zákazníky skupiny ČEZ. Momentálně ji tvoří tým zhruba 250 lidí, kteří jsou odborníky v oblasti energetiky.

ČEZ Prodej, s.r.o. nabízí velmi efektivní zákaznickou podporu a zastoupení na spoustě mít po celé České republice. Samotná skupina ČEZ je velmi silným partnerem, jejž má za svými zády. I z toho plyne spousta výhod a nízké ceny za dodávku energií, které může ČEZ Prodej, s.r.o. nabídnout.

Kam dále:

ČEZ Prodej, s.r.o. kontakt

50 komentářů

  1. Před týdnem jsem sjednaval smlouvu online. Žádná odezva, dva kontaktní telefony pro ČR blokuje robotka. Na maily nereagují, jen je registrují automatem.Asi to není ono, ale měli by to uvést sami.Ztráta času.

  2. I když si myslím, že jsem opatrná, nalítla jsem této rádoby solidní firmě. Po přestěhování do městského bytu jsem si měla přepsat smlouvu na energie ze správce budov na sebe. I když jsem byla celá léta u innogy, řekla jsem si, že to nebudu komplikovat a nechám to u ČEZ, tak jako byla původní smlouva. Ke svojí smůle jsem tam dorazila 8.10. ráno, tedy v den, kdy ČEZ v tichosti změnila ceník u smluv s fixací. Paní mi automaticky napsala smlouvu na 3 roky s tím, že je to v dnešní době nejvýhodnější. Zamlčela, že kdybych si dala dobu neurčitou, byly by ceny někde úplně jinde. Vím, že je to moje chyba, že jsem paní věřila a kývla na fixaci. Co už nadělám, ty 3 roky nějak vydržím, ale potom ČEZ už nikdy. Na svých stránkách varují před šmejdy, a sami se tak chovají.

  3. 23.4.2021 jsme řešili poruchu v Lutíně u Olomouce fungovala nám pouze jedna fáze takže jsme skončili bez topení a světla. Na to, že byl pátek odpoledne velmi rychlá reakce. Přijel technik pan Zlámal byl moc milý a ochotný. Poruchu rychle opravil a vše zase fungovalo. Děkuje moc za tak dobré služby.

  4. Po 13ti letech odcházím od této společnosti. Důvodem je, že automaticky navýšili cenu o 30 procent, tu zafixovali na dva roky a během této doby nemohu odejít (respektive mohu, ale zaplatím penále za celou dobu do konce fixace). Zákaznická linka nepomohla a odvolali se na všeobecné podmínky. To je opravdu nehoráznost. Je mi smutno, když si představím, že namísto abych platil přímo ČEZu, bude mnou spotřebovaná energie přeprodána nadnárodní firmě, která mi ji prodá za nižší cenu, než mi nabízí ČEZ (a rozdíl v ceně pokryje i pokutu od ČEZu). Všem potenciálním zájemcům o využití služeb ČEZu doporučuji okamžitě při uzavření smlouvy rovnou podat výpověď ke konci fixace. Jinak se Vám stane to samé, co mně.

  5. Již nikdy více! Jsou to šmejdi! Po roce trvání smlouvy se tato automaticky prolonguje a cena za obchodní část plynu je o 25% vyšší. ČEZ prodej to napsal trochu kulantněji, ale když si odpověď na svou reklamaci přeložím po svém, zní: „Zákazníku, blbče, když nečteš smlouvu, tak se nediv, buď ovce a plať.“ … Asi bych i toleroval úměrné zvýšení ceny, kdyby toto bylo podloženo obecnou změnou cen na trhu, ale když jsem volal konkurenci (mému původnímu dodavateli, od kterého jsem k těmto šmejdům utekl) nabídli mi cenu ještě nižší než co jsem měl původně před zdražením u ČEZ prodej.

  6. Platil jsem 5 let pojištění ČEZ bez starosti 150 Kč měsíčně ,bylo v tom hlavně zahrnuto strata zaměstnání ,hospitalizace v nemocnici atd,představte si že ty svině od čezu když jsem se přestěhoval na jinou trvalou adresu tak mě poslali výpověď ze ukončujou smlouvu s důvodu změny adresy.to co jsem tam naposilal už není vratné .tohle mi udělali v únoru 2020 když tu začal řádit koronavirus tak doufám že o ČEZU už neuslysim !!!!

  7. Jednání vždy zcela v pořádku, helpdesk a portál ČEZ online funguje na výbornou. Byť občas synchronizační problémy při zaslání požadavku (kde nejsou?). Z hlediska servisu jsem nikdy neměl problém. Nyní ale budu měnit kvůli cenám, prostě to tak je, jsou příliš drazí…

  8. Pozor budou ted zvysovat cenu elektriny od listopadu u tech co topi a bude stejna cena v nizkem tarifu jako ve vysokem!!! To jsme koukali co si ten moloch dovoli kdyz nam tohle poslal.

  9. Na zakaznika kaslou, uz jsem spokojeny u MND a ČEZ ani dalsi dominantni vyzirky nechci. Vsichni akorat si Vas zasmluvni na dobu urcitou a stejne se Vam cena zvysuje, čez ktery si sam elektrinu vyrabi, tak jsou hnusne ceny. Jako k cemu? Za me a dalsi me zname, kteri to konecne pochopili, uz jedine MND. Zapnete sve mozky a nebudte OVCE!

  10. Čez je výborný distributor plynu a elektřiny. Lituji odchodu od RWE. To jejich úžasné Čez online vaší platbu přesměruje úplně někam jinam, vám se sice platba vrátí – odněkud z Polska přes PAY-U, ale máte s tím starosti a uhánějí vás, že meškáte s platbami záloh. Opravdu výborný. Zaměstnanci ČEZU ten účet neznají a dělají jakoby ho nikdo nikdy neslyšel a až po ověření asi kolegou si najednou vzpomněli. Opravdu solidní jednání a je vidět, že u nich pravá ruka ví co dělá levá…. hodně štěstí a trpělivosti všem spokojeným zákazníkům ČEZU jako jsem já

  11. Byl jsem zákazník dlouho a Když si zvolím zmenu tak najednou chcou jit s cenou dolu ?? Muzou si tak nabouchat na hlavu… a Kdyz nabidku odmítnu tak se najednou z nich stávají arogantní blbci…

    1. Dobrý den, také to teď řeším. Paní z ČEZ mi bude jeste volat v úterý. A přemlouvat mě. Jak teď hledám v recenzích, našla jsem jsem, že při přechodu k jiné společnosti přijeli z ČEZ a odpojili elektroměr. Je to možné? Vůbec nevím, jestli mám u nich zůstat. Jenže když zruším novou smlouvu, tak budu platit penále jako hrom.

  12. Přes padesát let jsem zákazníkem ČEZ a předchůdců tohoto podniku. Neměl jsem žádné problémy se zálohami, fakturami, placením doplatků a vracení přeplatků. Od zavádění zdokonalené aplikace ČEZ ON LINE /od září 2016/ jsem se dostal do nekonečných problémů se zálohami, i když byly řádně a prokazatelně uhrazeny, byl jsem veden jako neplatič, dozvěděl jsem se, že existují různé evidence na ČEZ Prodeji a mám mnoho různých protichůdných odpovědí na stejný dotaz, proč který problém vznikl. Dosud naprostý chaos a problém zákazníka až na posledním místě. S napětím očekávám, jak ČEZ Prodej zvládne letošní podzimní fakturaci mých dvou odběrných míst elektřiny s odlišným termínem odečtů, když všechny uhrazené zálohy podle rozpisů jsou vedeny jako uhrazené jen za jedno odběrné místo. Po půlroční snaze dosáhnout správné informovanosti zákazníka s využitím aplikace ČOL se ČEZ Prodeji nepodařilo za rok dát systém do pořádku. Kdyby takto ČEZ řídil atomové elektrárny, už bych neměl s čezem žádné starosti a ostatní zákazníci asi také, i když platí za elektřinu u konkurenčních prodejců.

  13. Nalakal me kdysi jejich obchodni zastupce na jejich udajne nejlepsi ceny na trhu, bohuzel pozde jsem zjistil ze to zdaleka neni pravda.Jednani firmy je jak s prasetem. na pisemny dotaz kdy konci stavajici smlouva prijde odpoved ze smlouva stale trva. Jednou Vam preplatek zapoctou jako predzalohu na dalsi obdobi-protizakonne. Dalsi rok vam preplatek vrati ZA DVA MESICE ale mezitim stihnout poslat upominku ze nemaji zalohu a chcou pokutu ( zaloha 7000 preplatek 9000 ) Preplatek je vic jak 3 mesicni zaloha a oni si dovoli vam jednostranne zalohu navysit. A nakonec- kdyz se vam konecne povede od nich odejit, poslou vam vyuctovani a opet protizakone odectou i neuznane penale.

  14. Zdálo se mi to u nich výhodnější, tak jsme je zkusili na 2 roky a z toho je dnes 6, proto můžu firmu doporučit…

  15. Také se bohužel musím přiklonit, že nic moc, ceny vysoké, přístup nejhorší, co jsem zažil.

  16. Chtěl jsem opravit diakritiku v příjmení. 1. odpověď doplňte 4 identifikační údaje. Odeslal jsem požadované. 2. odpověď pošlete kopii občanky. To nemohou všechno napsat najednou?

  17. zákaznická linke nafunguje, pul roku před výročím podepsána smlouva a nestihli podat výpověď včas. Reklamace snad nikdo neřeší… 32 dní bez reakce.Už nikdy více a to je firma se státním podílem

  18. Problémy při přepisování smlouvy, se zasíláním smluv, s komunikací a ještě Vám nastaví zálohové platby úplně jinak než jste požadovali. Co nejdříve odcházím jinam.

  19. S přístupem firmy jsem spokojený, původně byla u nich přihlášená moje firma a pak jsem k nim přihlásil i domácnost, tak šetřím na dvou frontách…

  20. Jsem s cenami spokojený u nás na domě to udělalo dobrou slevu. Snad se nám to pohne i příští rok.

  21. Když se k tomu ještě pricte dobře fungujici zakaznicka podpora, je to jasne – vse od CEZu a je klid.

  22. S tím si dovolím nesouhlasit, RWE jsou dle mě zloději, zlatý čez, jehož koncernu je čez prodej součástí.

  23. Jsem dlouholetým zákazníkem vaší firmy.K vaším službám nemám žádné velké výhrady.Doporučuji však posílit telefonní infolinku, protože docílit spojení vzhledem k dlouhým prodlevám se volajícímu značně prodražuje.Upozorňuji též na dlouhou dobu než dostanu odpověď na e-mailový dotaz..

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *